Set Kecantikan Shaklee Yang Menjadi Rebutan

Wanita dan kecantikkan sesuatu yang tidak dapat dipisahkan. Orang kata seperti kembar siam. Orang kata bukan saya yang kata ye. 

Siapa pun wanita itu tidak kira lah mereka berkerjaya atau suri rumah perasaan untuk sentiasa tampil cantik dan berseri itu mesti wujud. Tidak kira lah wanita itu berkerja sebagai guru atau polis penampilan apabila berada di khalayak ramai akan menjadi keutamaan. Kalau tak wujud itu tidak normal namanya. 
Set Kecantikan Shaklee Yang Menjadi Rebutan
Gambar sekadar hiasan

Ada yang menggunakan bahan-bahan semulajadi yang ada di dapur dan di sekeliling rumah untuk menjaga kecantikan dalaman dan juga luaran. 

Bab menggunakan bahan alami ni memang memerlukan tahap kerajinan dan kesabaran yang sangat tinggi. Kalau tak berapa nak rajin dan sabar memang akan buat sekerat jalan jelah. Nak cantik kena apply setiap hari atau secara kerap. Bukannya seminggu sekali. Kalau dah jarang dan kadang-kadang je buat memang lambat la nampak kesan.

Bagi saya yang tak berapa nak rajin ni di tambah lagi dengan kesuntukan masa yang ada memang tak nyempat nak buat masker ke apa semua guna bahan semulajadi ni.

Nak tak nak saya amalkan pengambilan suplemen atau makanan tambahan. Bagi saya siapa pun kita pengambilan suplemen pada hari ini adalah suatu keperluan bukan lagi suatu pilihan. 

Kehidupan hari ini yang terdedah kepada pelbagai pencemaan sepeti pencemaran alam, pencemaan udara dan pencemaran air menjadi salah satu sebab kenapa kita perlu mengambil suplemen.


Jenis-jenis Set Kecantikan Shaklee


Terdapat banyak pilihan yang ditawarkan oleh Shaklee untuk mereka yang mementingkan kesihatan dan juga kecantikan dalaman serta luaran. Ada yang set asas hinggalah ke set premium. Ia bergantung kepada budget dan keadaan kulit masing-masing. Saya akan kongsikan dan terangkan secara detail setiap set kecantikan ini ok.



Set Kecantikan Shaklee Yang Menjadi Rebutan
SET ASAS 1

SET ASAS 2

Set Kecantikan Shaklee Yang Menjadi Rebutan
SET ASAS 3

Set Kecantikan Shaklee Yang Menjadi Rebutan
SET LENGKAP 1

Set Kecantikan Shaklee Yang Menjadi Rebutan
SET LENGKAP 2

Set Kecantikan Shaklee Yang Menjadi Rebutan
SET PREMIUM

Khasiat dan Keistimewaan Set Kecantikan Kulit Shaklee 


Energizing Soy Potein (ESP)

Kenapa ESP sangat penting untuk kecantikan kulit?? ESP ialah protein yang dihasilkan dari soya non GMO. Badan kita sangat memerlukan protein untuk menggantikan sel-sel lama dan sel-sel yang telah mati. 

Fungsi dan Khasiat ESP untuk kulit adalah sebagai anti penuaan. Asid amino yang terdapat di dalam ESP penting untuk membina otot, kuku, rambut, kulit dan sebagainya.

Pengambilan ESP secara beterusan membantu merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, mengembalikan keanjalan kulit supaya kulit kekal cantik dan gebu. Di samping itu ESP juga mempercepat pemulihan luka dan menghilangkan parut.

ESP juga membantu mengatasi dan mencegah masalah pigmentasi dan jeragat pada kulit wajah.


Vitamin C

Fungsi Vitamin C adalah untuk:

  • Ia merangsang pengeluaran dan pembentukan kolagen. Kolagen adalah sangat perlu kerana ia umpama gam yang mengikat sel-sel kulit kita untuk sentiasa tegang. jika kehilangan kolagen, kulit akan nampak berkedut dan tidak tegang.
  • Mengurangkan garis-garis halus yang tidak diingini.
  • Pengambilan Vitamin C setiap hari membantu kulit lebih cerah, melambatkan penuaan dan memulihkan keadaan kulit yang kusam serta menyekat pembentukan pigmentasi. Pigmentasi menjadi punca jeragat.
  • Antioksidan yang baik untuk melawan serangan radikal bebas yang merosakkan sel-sel kulit.

B-Complex


B-complex Shaklee mengandungi kesemua 8 jenis vitamin B yang diperlukan oleh tubuh manusia termasuklah asid folik dan biotin.

Mereka yang inginkan kulit yang cantik dan sihat perlukan B-Complex untuk melembapkan kulit wajah dan menaikkan seri wajah (glowing). 

B-complex juga bertindak sebagai anti stress. Stress yang melampau menjadi punca munculnya jerawat. Ia juga membantu melancarkan peredaran darah.


Vitamin E

Fungsi Vitamin E ialah:
  • Anti-Penuaan – 1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.
  • Membaiki Parut – Membaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.
  • Membantu mengatasi kulit kering dan merekah.
  • Mempercepat proses penyembuhan luka.
  • Melindungi kulit dari sinar UV.
  • Melawan radikal bebas yang merosakkan sel-sel kulit.

GLA Complex

Fungsi GLA Complex ialah:
  • Memperlahankan proses penuaan.
  • Pengambilan GLA Complex Shaklee untuk jangka masa yang panjang mampu melambatkan proses penuaan, mengetatkan uterus, memberi tone kepada uterus untuk kulit lebih muda.
  • Membantu mengurangkan inflamasi kulit, masalah ekzema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan dan kurap.
  • Membetulkan hormon. GLA COMPLEX sangat sesuai untuk mereka yang kulit berjerawat batu.

Vivix

  • Vivix diekstrak daripada tumbuhan semulajadi seperti Polygonum, European, Elderberry dan lobak ungu boleh membantu melambatkan proses penuaan secara sihat.
  • Vivix mengandungi anti-oksidan yang tinggi sangat baik dalam menentang radikal bebas yang menjadi punca kepada masalah penuaan kulit.
  • Vivix berfungsi memperbaiki sel-sel yang telah rosak. Dengan memiliki sel-sel tubuh yang sihat, pastinya badan kita turut menjadi sihat dan awet muda daripada usia sebenar.

Collagen Powder

Fungsi Collagen Powder ialah:
  • mengurangakan kering pada  kulit dan menambahkan keanjalan kulit. Kekurangan kolagen menyebabkan kulit kita cepat berkedut.
  • mempercepatkan penyembuhan kulit dan mengurangkan kesan parut.
  • Membantu menghilangkan tanda-tanda penuaan.

Siapakah Yang Memerlukan Set Kecantikan Kulit??

- wanita dan juga kaum lelaki yang menghadapi masalah jerawat yang teruk
- wanita yang mementingkan kesihatan luaran dan dalaman juga.
- mereka yang mengalami kerosakan kulit akibat penggunaan produk yang salah.


Himpunan Testimoni Set Kecantikan Shaklee Yang menjadi rebutan

Set Kecantikan Shaklee Yang Menjadi Rebutan

Testimoni Set Kecantikan Shaklee Yang menjadi rebutan


Testimoni Set Kecantikan Shaklee Yang menjadi rebutan


Testimoni Set Kecantikan Shaklee Yang menjadi rebutan

Testimoni Set Kecantikan Shaklee Yang menjadi rebutan

Jika puan-puan, kakak-kakak, adik-adik berminat untuk mencuba set kecantikan Shaklee yang awesome ini, boleh hubungi saya untuk dapatkan harga diskaun tau! InsyaAllah saya akan berikan yang terbaik untuk pelanggan tersayang.

Hubungi saya:Puan Akmal 0139279846

Comments