TESTIMONI ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP) SHAKLEE

Ketika artikel ini ditulis kita umat Islam sedunia sedang menjalani ibadah puasa hari yang ke 21. Selamat menjalani ibadah puasa. Tingkatkan ibadah kita pada 10 hari terakhir ini insyaAllah.

Tidak lupa juga untuk keluarga mangsa nahas MH17 diucapkan takziah. Semoga kalian tabah menempuh ujian Allah yang hebat ini. Saya turut bersimpati dan teramat sedih atas tragedi yang tidak diduga ini.

Baiklah di sini saya kan sertakan beberapa testimoni daripada pengguna ESP Shaklee.


TESTIMONI 1

ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP) SHAKLEE
Hanya bersahur dengan ESP Shakle, Perfomance Drink dan Meal Shakes pengguna ini bertenaga sepanjang hari. Siap boleh naik turun tangga lagi..Sape-sape yang masih mencari menu sahur yang ringkas boleh mencuba ESP Shaklee ni. Boleh dikisar dengan kurma atau jus buah kegemaran anda..Memang terangkat. Tak perlu susah payah bangun awal untuk masak. Rngkas yang pentimg penuh khasiat dan memberikan anda tenaga sepanjang hari.Percayalah..(bak kata Siti Nurhaliza gitu..hihi)

TESTIMONI 2

ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP) SHAKLEE
Seorang ibu menyusu bersahur dengan ESP Shaklee dan Perfomance Drink. Dengan izin Allah badannya bertenaga hingga berbuka puasa walaupun menyusu babinya berusia 16 bulan.

Bagi ibu-ibu yang menyusu tu eloklah sangat amik ESP Shaklee ni. Bukan saja mengeyangkan malah boleh menghilangkan strechmark juga..badan sihat, kulit cantik sape tak nak kan..Cuba la dulu. Belum cuba belum tahu kan..


TESTIMONI 3

ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP) SHAKLEE
Pengguna ni suka makan, so berat pon naiklah kalu dah asyik makan je kan. Selepas amik ESP Shaklee dia rasa kenyang, so tak de lah nak makan banyak lagi kan..kulit pun jadi cantik dan lebih bertenaga. So, pembaca di luar sana tu yang jenis suka makan boleh la amik ESP Shaklee ni. Bukan saja mengeyangkan ia juga sangat bagus untuk yang nak kurus tu kan..
TESTIMONI 4

ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP) SHAKLEE
Pada mulanya pengguna ini mengambil ESP Shaklee untuk pekatkan susu. setelah 4 bulan amik ESP Shaklee ni kulit mukan ya bertambah gebun berseri. Kulit tak berminyak macam dulu, jerawat pon susah nak timbul. Yang paling tak disangka lingkaran gelap bawah matanya hilang. See..banyakkan khasiat ESP Shaklee ni..


TESTIMONI 5

ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP) SHAKLEE
Hanya bersahur dengan ESP Shaklee dicampur dengan milo dan Perfomance drink dengan oren rasa macam tak puasa je..ajaib kan..padahal minum air je..itulah keistimewaan ESP Shaklee memberikan anda tenaga sehingga berjam-jam lamanya.


Apa tunggu lagi..hubungi saya segera untuk tempahan. atau anda nak beli sendiri pon boleh. senang je. Klik link di bawah dan ikut langkah seterusnya. 2-3 hari sampilah barang tu depan rumah..tak payah nak call saya pon. Senang je kan..


Beli ESP SHAKLEE di sini


Jadi apa tunggu lagi. Segera dapatkan produk yang hebat ini. Hubungi saya segera untuk sebarang tempahan dan pertanyaan.

Dengan membuat pembelian dengan saya, anda layak mendapat perkara berikut:
  • jadual pengambilan vitamin secara teratur
  • konsultasi percuma secara berterusan
  • tip-tips eksklusif berkaitan set/produk yang dibeli

"produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit. Ia hanyalah supplemen iaitu makanan tambahan untuk kesihatan kita sepanjang hayat."

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Puan Nor Akmal:

WhatsApp : 0139279846


COD: Pontian-Simpang Renggam-Rengit
Pengeposan ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak

Comments