Keistimewaan Vivix Shaklee

"Vivix merupakan suplemen anti penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee. 

Di dalam satu penemuan utama, kajian klinikal terkini menunjukkan ramuan aktif Vivix berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular."

Di dalam kajian makmal, ramuan Vivix telah menunjukkan ia memberi impak kepada empat mekanisme utama penuaan pada tahap sellular:

#1 Kerosakan DNA - setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. 

Serangan-serangan ini merosakkan pangkalam data genetik, menghasilkan satu "typo" (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur. 

Ramuan Vivix dapat melindungi dan memperbaiki sellular DNA.

#2 Pengawalan Genetik - Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular. 

Di  dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.

#3 Pengluaran Tenaga Yang Kian Menurun oleh Sel-sel - Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun fungsi sel turut menurun.

Ramuan Vivux menggalakkan biogenesis (pembentukkan baru) mitochondria untuk meningkatkan  tahap tenaga di dalam sel.

#4 Penimbunan Protein AGE - Penimbunan berlebihan protein AGE (advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur. 

Ramuan Vivix adalah 10 kali ganda lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik di dalam anggur "muscadine") untuk melambatkan pembentukkan protein AGE.

Selain itu, Vivix juga membantu dalam memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sistem imun, kesihatan sendi, perlindungan antioksidan, peningkatan tenaag pada tahap sellular serta kseihatan dan kesejahteraan yang menyeluruh.

untuk membeli sila klik link di bawah:



"produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit..ia hanyalah supplemen iaitu makanan tambahan utk kesihatan kita."


Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Puan Nor Akmal:
H/P no: 0139279846
ID Shaklee: 1074356

Comments