MANFAAT UTAMA GLA COMPLEX SHAKLEE

Salam dan selamat sejahtera semua. Untuk entry kali ni saya nak sambung tentang GLA COMPLEX SHAKLEE. Sebelum ni saya dah cerita apa kandungan GLA Complex. Sekarang kita nak tahu apa pula manfaat dan kh siat utama GLA COMPLEX SHAKLEE ni kan. 

Kalau anda semua nak tahu banyak sangat manfaat dan khasiat GLA Complex ni. Baca sampai habis tau..

#1 HERBA TRADISI YANG DIPERCAYAI
Borage adalah herba kegemaran orang Barat. Ia mampu merawat ulser, mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina.

#2 MENGAWAL SELIA HORMON ESTROGEN & TESTOSTEROMN -
GLA Complex Shaklee membantu dalam membentuk prostaglandin yang berfungsi mengawalatur hormon lelaki dan wanita. GLA Complex Shaklee juga membantu dalam memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan, perubahan 'mood', retensi air dan sakit payudara.

#3 MEMBANTU MELAMBATKAN MENOPAUS
GLA Complex Shaklee membantu wanita menghadapi kesan menopaus seperti hot flashes, insomnia, masalah penghadaman dan tekanan perasaan. 

Pengambilan GLA Complex Shaklee untuk jangka masa yang panjang mampu melambatkan proses penuaan, mengetatkan uterus, memberi tone kepada uterus untuk kulit lebih muda.


KHASIAT GLA COMPLEX SHAKLEE

#4 MEMPERBAIKI PROSTATOMEGALY
GLA Complex Shaklee membantu memperbaiki masalah prostat lelaki dan masalah kerap kencing.

#5 MENENTANG KANSER
GLA Complex Shaklee adalah mempunyai fungsi anti-oksidan yang membantu meningkatkan sistem imun tubuh, menghalang pertumbuhan sel tumor dan kanser.

#6 MEMPERBAIKI INFLAMASI KULIT
GLA Complex Shakleee membantu mengurangkan inflamasi kulit, masalah ekzema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan dan kurap. 

GLA Complex Shaklee juga mmapu meringankan sakit dan bengkak kesan daripada rheumatisme dan arthritis (radang sendi).

#7 MENGHALANG KOMPLIKASI DIABETES
GLA Complex Shakleee membantu merendahkan paras gula dalam darah, mengurangkan rasa kebas dan kesakitan disebabkan oleh paras gula dalam darah yang tinggi.

#8 PELANGSINGAN DAN MENGHALANG TAMBAH BERAT BADAN
GLA Complex Shaklee membantu merendahkan kolesterol LDL (jahat), menghalang pertambahan berat badan dengan berkesan, memberi tone pada kulit dan otot untuk wanita secara berperingkat untuk mencapai berat badan yang ideal.

#9 MENGHALANG TEKANAN DARAH TINGGI - GLA Complex Shaklee membantu menghalang pembekuan darah, merangsnag peredran darah, pengembangan salur darah, memperbaiki tekanan darah tinggi, mengelak masalah jantung seperti arteriosklerosis dan myocardial infraction.

#10 MEMPERAIKI TEKSTUR RAMBUT
GLA Complex Shaklee membantu memperbaiki masalah rambut kering dan rambut gugur.

Banyak tak khasiat GLA Complex Shaklee ni??? Banyak kan..Kakak-kakak, adik-adik, mak cik-mak cik, puan-puan pembaca blog saya semua sangat digalakkan untuk mengmbil GLA Complex ni. Jagalah kesihatan kita agar tidak menyesal dikemudian hari. Kita hanya berikhtiar. 

Kuasa penyembuhan di tangan Allah. Tak salaj pun kita berusaha untuk menjaga kesihatan kita. Betul tak?? Badan sihat, nak beribadah pun senang hati.Tak gitu?? Tak rugi pon anda mencuba. Percayalah..(bak kata Siti Nurhaliza gitu..hehe)

"produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit. Ia hanyalah supplemen iaitu makanan tambahan untuk kesihatan kita sepanjang hayat."

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Puan Nor Akmal:
H/P no: 0139279846
ID Shaklee: 1074356

Comments