Vitamin Shaklee Untuk Kulit Wajah Cantik

Assalamualaikum semua pembaca blog saya yang baik hati..Kali ini saya nak kongsikan dengan pembaca semua tentang cara untuk mendapatkan kulit yang cantik, gebu tanpa jerawat yang menyakitkan mata dengan menggunakan SET KECANTIKAN SHAKLEE. Ramai yang mengimpikan kulit cantk berseri tanpa jerawat.
Semua orang mahu kelihatan cantik berseri terutama sekali wanita tak kira muda atau tua. Untuk mendapatkan kulit yang cantik berseri ia tidak boleh bergantung kepada penjgaan luaran semata-mata. Penjagaan dalaman adalah lebih penting sebenarnya. Kesihatan kulit menjadi petanda kesihatan dalaman seseorang itu.
Vitamin Shaklee Untuk Kulit Wajah Cantik

Kadang-kala penggunaan alat kosmetik seperti losyen, krim dan rawatan kulit secara luaran tidak banyak membantu sekiranya faktor dalaman tidak dijaga dengan baik akibat kekurangan sesetengah vitamin dan nutrien. 

Mengambil makanan yang betul dan mengelak makanan yang tidak sesuai boleh menyerlahkan kecantikan, kulit menjadi lebih awet muda walaupun tanpa kosmetik yang mahal dari luar negara.

Selain makanan berkarbohidrat, pengambilan makanan yang mengandungi lemak tepu yang tinggi, makanan berminyak dan bergoreng, makanan bergula akan memberi kesan yang lebih ketara kepada masalah jerawat.

Minum air secukupnya sangat penting. Air yang bersih boleh membantu kulit menjadi remaja. Air penting untuk melembapkan sel-sel selain memudahkan penyingkiran toksin dan dalam masa yang sama memudahkan nutrien diserap secara optimum. Apabila tubuh dihidrat dengan sempurna, perpeluhan berlaku dengan lebih efisien.Secara tidak langsung membantu kulit kekal bersih dan cerah.

Vitamin antioksida membantu meneutralkan radikal bebas yang merosak serta mengurangkan kerosakan sel. Antara vitamin anti oksida yang memberi manfaat kepada kesihatan kulit termasuklah vitamin A, C dan Vitamin E.

Bagaimana Shaklee boleh membantu anda mendapatkan kulit wajah yang cantik berseri tanpa cela??

Set Kecantikan Kulit Shaklee memang berbaloi untuk dimiliki. Bukan setakat harganya yang murah yang vitamin kecantikan shaklee tahan lama sehingga berbulan-bulan lamanya. Inilah dia vitamin atau suplemen penjagaan kulit dari dalam Shaklee. Baiklah mari kita tengok apa fungsi dan kebaikan setiap produk ini. Anda mesti nak tahu kan?? Dah tahu dan kenal barulah boleh beli..

Vitamin Untuk Kulit Wajah Cantik Shaklee
FUNGSI VITAMIN E COMPLEX
  • Anti-Penuaan – 1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.
  • Membaiki Parut – Membaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.
  • Membantu mengatasi kulit kering dan merekah.
  • Mempercepat proses penyembuhan luka.
  • Melindungi kulit dari sinar UV.
  • Melawan radikal bebas yang merosakkan sel-sel kulit.

  • banyak kebaikan vitamin c dalam mengekalkan kulit yang cantik. Ia merangsang pengeluaran kolagen. Kolagen adalah sangat perlu kerana ia umpama gam yang mengikat sel-sel kulit kita untuk sentiasa tegang. jika kehilangan kolagen, kulit akan nampak berkedut dan tidak tegang.
  • mengurangkan garis-garis halus yang tidak diingini.
  • memutihkan dan memulihkan keadaan kulit yang kusam.
  • Antioksidan yang baik untuk melawn serangan radikal bebas yang merosakkan sel-sel kulit.
  • Memperlahankan proses penuaan.
  • Pengambilan GLA Complex Shaklee untuk jangka masa yang panjang mampu melambatkan proses penuaan, mengetatkan uterus, memberi tone kepada uterus untuk kulit lebih muda.
  • Membantu mengurangkan inflamasi kulit, masalah ekzema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan dan kurap.
  • Membetulkan hormon. GLA COMPLEX sangat sesuai untuk mereka yang kulit berjerawat batu.
  • ESP antara produk yang paling hot dan laku. Ia bukan sahaja bagus untuk mendapatkan kulit cantik malah banyak lagi manfaat ESP ni. Nak tahu lebih lanjut klik MANFAAT UTAMA ESP.
  • Anti Penuaan asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan lain-lain.
  • Rahsia Kulit Cantik Dan Anjal Bagi wanita yang mementingkan kecantikan kulit, anda disarankan untuk mengamalkan pengambilan ESP. ESP merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan dan bertindak sebagai agen anti-penuaan. Mengembalikan keanjalan kulit supaya kulit kekal cantik dan gebu. Di samping memperkuat otot sekaligus mempercepat pemulihan luka dan menghilangkan parut.
  • Mengatasi masalah pigmentasi - dengan mengamalkan ESP secara berterusan dapat melambatkan proses rambut beruban, menyelesaikan masalah keguguran rambut dan keadaan rambut yang kusam. Disamping mencegah masalah pigmentasi dan kulit berjeragat.

Untuk mendapatkan kesan yang optimum anda dinasihatkan mengambil keempat-empat produk ini. 

Apa tunggu lagi jom order sekarang. Anda pasti akan jatuh cinta. Percayalah..


Dapatkan penjimatan berganda untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli 
JOM DAFTAR SEKARANG!


Hubungi saya segera untuk sebarang tempahan dan pertanyaan.

Dengan membuat pembelian produk Shaklee dengan saya, anda layak mendapat perkara berikut:
#1 jadual pengambilan vitamin secara teratur
#2 konsultasi percuma secara berterusan
#3 tip-tips eksklusif berkaitan set/produk yang dibeli

"produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit..ia hanyalah supplemen iaitu makanan tambahan utk kesihatan kita."


Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Nor Akmal:
H/P no: 0139279846

Comments

  1. Set kulit cantik shaklee memang terbaik...kepada anda yang mengalami masalah kulit seperti jerawat dan noda hitam di wajah...amalkan pengambilan set kulit ini..insaaAllah boleh membantu mengatasi masalah anda

    ReplyDelete

Post a Comment