TESTIMONI Energizing Soy Protein (ESP)

Semalam dah cerita pasal ESP hari ni saya nak cerita lagi pasal produk yang sememangnya hot dan terlajak laris ni. ESP ni bukan sahaja hot sebab kebaikannya yang mengagumkan malah hot juga sebab isu-isu yang dimainkan oleh mereka-mereka yan tak puas hati kenapa produk Shaklee ni laku memanjang. Ada ke orang macam tu?? Ada je dik non ooii..

Untuk entri kali ini saya akan masukkan beberapa TESTIMONI ESP yang terhangat untuk tatapan semua. Moga-moga dengan testimoni yang hebat ini memberi pencerahan tentang KEBAIKAN dan MANFAAT ESP. 

Energizing Soy Protein (ESP) Untuk Siapa??


Umumnya semua golongan dewasa boleh mengambil ESP sebab di dalamnya kaya dengan protein termasuklah 9 asid amino yang diperlukan oleh tubuh badan kita. Selain itu ESP Shaklee juga mengandungi kasium, sodium, Niacin, panthothenic acid, Thiamin, Riboflavin, Iron dan Vitamin B6. Lihat banyakkan zat dan mineral yang ada dalam ESP ni. 

Di bawah ini ialah golongan yang digalakkan untuk mengambil ESP. Jika anda termasuk di dalam golongan di bawah, anda dinasihatkan supaya mengambil ESP:

Kaum ibu yang menysukan anak

ESP sebagai milk booster membantu ibu-ibu yang sedang menyusukan anak. Berdasarkan pengalaman pengguna yang telah mengamalkan ESP, susu menjadi lebih pekat. Bila waktu malam, anak-anak tidur lena sebab kekenyangan.

Mereka yang sedang hamil

ESP membekalkan protein yang secukupnya untuk ibu dan anak di dalam kandungan. ESP membantu mengurangkan strechmark, memberikan tenaga segera dan berpanjangan. Ibu-ibu yang ada kencing manis semasa hamil (GDM) elok sangat ambik ESP ni tau.

Mereka yang hendak kuruskan badan

ESP membantu memberikan rasa kenyang yang berpanjangan. So, mereka yang nak diet tu kurang la rasa nak makan. Kalau tak asyik nak menguyah je kan.

Mereka yang ingin kulit cantik berseri, gebu dan menawan


  • Sangat penting untuk membentuk kolagen pada kulit
  • Berperanan mempercepatkan proses pemulihan pada kulit dan mencerahkan kulit
  • Melindungi sel-sel dari kerosakan, mengecilkan pori-pori muka
  • Bertindak sebagai anti oksida, menggantikan sel-sel kulit yang baru

Mereka yang baru menjalani pembedahan atau bersalin

ESp membantu mempercepatkan penyembuhan luka pembedahan dan memberikan tenaga bagi ibu yang bersalin

Penyakit kencing manis

ESP mengandungi indeks Glisemik yang rendah dan sangat sesuai untuk mereka yang ada diabetes.

Mereka yang berkerjaya dan sibuk

ESP ni sesuai sangat dijadkan sebagai pengganti sarapan pagi. Kadang-kadang mereka yang sibuk berkerja ni terutama wanita dan akaum ibu tak ada masa untuk masak kan.

Nak tahu lebih lanjut tentang ESP boleh klik link di bawah:
KEISTIMEWAAN Energizing Soy Protein (ESP)
Manfaat Utama Energizing Soy Protein (ESP)
ESP Shaklee dan Indeks Glisemik (GI)
Vitamin Shaklee Untuk Kulit Wajah Cantik
5 Makanan Untuk Kulit Cantik Dan Sihat
Ketahui Soya GMO dan Non-GMO

TESTIMONI Energizing Soy Protein (ESP)


Jom kita tengok testimoni pengguna ESP. Amazing kan. Tak rugi tau amalkan ESP Shaklee ni. Badan sihat kulit pun cerah berseri. Giteww..













Sekarang pihak Shaklee telah mengadakan promosi bagi ESP sepanjang bulan Oktober. Sempena bulan promosi ini Shaklee menawarkan anda keistimewaan berikut:
  • Beli ESP 6 canister free 1 canister bernilai RM150
  • Free membership bernilai RM75 (maksudnya automatik jadi ahli..suka tak??)
  • Cash Rebate bulan berikutnya bernila RM36 (wow dapat cash back lagi!!)
Wow, sangat menarik dan tertarik kan..Jangan lepaskan peluang ini. Kelak anda yang rugi. Rembat sebelum melepas ok..Jadi apa tunggu lagi. Order sekarang sebelum kehabisan stok. Hubungi saya segera untuk sebarang tempahan dan pertanyaan.

Atau anda nak beli sendiri pon boleh dengan menggunakan kad kredit atau kad debit. Janagan risau senang sahaja ok.. Hanya klik link di bawah ini dan ikut langkah seterusnya. Tunggu 2 hingga 3 hari sampilah barang tu depan rumah anda. Senang je kan.

Beli ESP SHAKLEE di sini

Dengan membuat pembelian produk Shaklee dengan saya, anda layak mendapat perkara berikut:

  • Jadual pengambilan vitamin secara teratur
  • 2 konsultasi percuma secara berterusan
  • Tip-tips eksklusif berkaitan set/produk yang dibeli


Your trusted Shaklee Consultant,Nor Akmal Rusdi6013-9279846


Disclaimer: Produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit. Ia hanyalah supplemen iaitu makanan tambahan utk kesihatan kita.

Comments

  1. Esp baik untuk anda dan seisi keluarga. ..cubalah sekarang juga...jom jemput berblogwalking ke blog sy http://qasehfirdausshoppe.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. tak hairanlah esp ni laku bak goreng pisang panas cheese bercampur coklat heheheh...mmg banyak sgt menfaat.....

    ReplyDelete

Post a Comment