Nuriferon Granules Aktifkan Sistem Pertahanan Badan untuk Melawan Penyakit

Alhamdulillah promosi Nutriferon kembali lagi.

Bagi yang tak tahu Nutriferon tu apa, meh saya explain sikit. Nutriferon ni telah diformulasikan untuk menjaga sistem pertahanan agar sentiasa berada dalam keadaan baik, selamat dan berfungsi secara semulajadi.

Jadi Nutriferon ni bertindak mengaktifkan perisai semulajadi (sistem imun) tubuh kita dan memberikan pertahanan yang lebih kuat untuk menghalang serangan penyakit.


NutriFeron mengandungi campuran proprietari empat ekstrak tumbuhan yang diperoleh daripada biji labu, bunga safflower, biji plantago dan bunga japanese honeysuckle, yang secara tradisinya digunakan untuk mengekalkan kesihatan umum dan menguatkan badan.

Saya jarang beli Nutriferon sebenarnya. Yelah sebab jarang demam kan. Setahun sekali pun susah nak demam. Alahmdulillah Allah berika saya kesihatan yang baik. Cumanya saya agak kerap selesema dan batuk. 



Saya perasan tahun ini agak kerap saya selesema dan batuk. Biasanya selepas balik kampung saya akan selesema dan batuk. Mungkin tahun ni saya kurang berpantang dalam bab makan. Balik kampung agak susah nak jaga makan ni. Memang takkan adanya eat clean.

Agaknya makan tak menentu menjadi sebab badan saya lemah. So bila Shaklee umum ada promosi Nutriferon, saya tanpa berfikir panjang terus grab yang twin pack. Time promosi ni la nak grab harga yang lebih murah, lebih jimat dan lebih untung.

Mudah-mudahan saya lebih sihat lepas amalkan NutriFeron. Seksa kan bila badan tak sihat ni. Nak kerja lagi, nak urus rumah tangga lagi, nak buat bisnes lagi. Maka badan kena sentiasa sihat supaya aktiviti harian dapat dijalankan dengan baik dan lancar.

Dan yang lagi penting supaya kita dapat beribadah dengan lebih tenang dan bertenaga. Kalau korang nak tahu NutriFeron ni Shaklee je yang ada tau. Maka, rugilah kalian kalau tak beli NutriFeron bulan ni.

Sebabnya masa ni la harga murah yang amat berbanding harga biasa. 2 pilihan promosi Nutriferon yang shaklee tawarkan:

  1. beli 2 kotak diskaun 5%
  2. beli 8 kotak dapat free satu kotak

Korang yang rasa badannya kerap sangat demam, batuk dan selesema elok sangat ambik NutriFeron ni. Yang kena denggi pun highly recommended consume Nutriferon untuk tingkatkan bacaan platelet darah korang dengan cepat.

------------------------
With love 💖💖💖
Your trusted Shaklee Consultant
Nor Akmal Rusdi
+6013-9279846

https://akmalrusdi.wasap.my/
(whatsApp / Telegram)

Comments