Kaedah Alternatif Redakan Asma Tanpa Ubat Dengan Berkesan

Penyakit asma dikaitkan dengan masalah paru-paru kronik yang berlaku kerana keradangan pada saluran udara paru-paru. Apabila seseorang pesakit asma terdedah kepada mana-mana bahan yang boleh menyebabkan keradangan, dinding saluran udara ke paru-paru menjadi tebal dan membuatkan saluran ini menjadi sempit.

Akibatnya pesakit asma akan mengalami seperti batuk (Kebiasaan batuk akan menyerang pada waktu awal pagi atau malam),  berdesit (nafas berbunyi seperti wisel atau seperti orang bersiul terutama apabila pesakit menghembuskan nafasnya), susah bernafas dan rasa ketat di dada.
Kaedah Alternatif Meredakan Asma Tanpa Ubat Dengan Berkesan

Sebenarnya ramai pesakit asma secara sedar ataupun tidak telah membahayakan diri sendiri sehingga boleh mengancam nyawa mereka kerana mengabaikan rawatan dan nasihat doktor. Ada yang terpaksa makan ubat rawatan asma ni secara berjimat cermat..Sebab apa?? Sebabnya ubat untuk asma ni mahalnya rupanya..Bagi yang tak mampu tu terpaksa la buat camtu kan..

Ada juga yang menganggap penyakit asma atau lelah yang dihidapi mereka adalah terkawal. Jadi mereka rasa tak perlu pun jumpa doktor untuk buat rawatan dan consume ubat yang sepatutnya. Ada juga yang suka melambat-lambatkan membuat rawatan waalupun mereka sedar penyakit yang dihidapi tu penyakit paru-paru yang kronik.

Bagi mereka yang mengalami serangan asma yang teruk perlulah mendapatkan rawatan doktor dengan secepat yang mungkin. Kerana ini penting agar rasa penat dan lelah berkurangan. Apa yang paling penting rawatan doktor adalah untuk mengawal asma bermula peringkat awal lagi sebelum ia menjadi lebih teruk yang boleh membawa kepada kematian.

So, siapa-siapa yang ada asma jangan tangguh-tangguh lagi untuk berjumpa doktor dan mendapatkan rawatan yang sebaiknya ok..

Walaubagaimana pun ada pelbagai alternatif yang boleh dicuba oleh pesakit asma untuk meredakan kesakitan yang ditanggung itu. Salah satunya ialah produk Shaklee. Tidak dapat dinafikan lagi telah ramai pesakit asma yang menemui cahaya hidupnya kembali setelah mengambil suplemen Shaklee untuk meredakan penyakit asma yang ditanggung mereka selama ini.

Di sini saya ingin berkongsi dengan kalian semua pengakuan berani seorang pesakit asma kronik yang telah menemui kaedah alternatif untuk meredakan penyakit asma yang dihidapi selama 20 tahun. Lama tu 20 tahun. Bayangkan betapa menderitanya Encik Akmal selama 20 tahun.

Asma kronik yang dialami oleh Encik Akmal Azmi selama 20 tahun akhirnya hilang selepas mencuba kaedah alternatif ini. 20 tahun yang lalu suami Puan Nurul ini menghidapi asma yang kronik sehingga mengganggu tugas dan rutin harian beliau. Encik Akmal terpaksa bergantung kepada inhaler. Setiap bulan beliau menjadi pengunjung setia hospital untuk mendapatkan nebulizer.

Saksikan apakah kesudahan cerita pasangan bahagia ini..Eh macam buat review filem pulak dah..hihi..


Rawatan Asma Kronik? Inhaler Bukan Kawan Baik Dia Lagi from iReach HD on Vimeo.

Antara rangkaian produk Shaklee yang diamalkan oleh Encik Akmal ialah:
1) Vivix
2) Omega Guard
3) Garlic Complex
4) Nutriferon 
5) Sustained Release Vita-C Shaklee (Vitamin C)
6) Ostematrix


So apa tunggu lagi..Pilihlah yang terbaik untuk kesihatan dan kecantikan anda..!! Shaklee adalah pilihan saya. Shaklee di hatiku for ever..

Dapatkan penjimatan berganda untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli.. 

JOM DAFTAR AHLI SEKARANG!!!

Anda akan mendapat potongan sehingga 15-30% jika mendaftar sebagai ahli Shaklee..Untuk maklumat lanjut berkaitan pendaftaran keahlian Shaklee anda boleh terus menghubungi saya sebagaimana maklumat di bawah ini.

Dengan membuat pembelian produk Shaklee dengan saya, anda layak mendapat perkara berikut:

#1 jadual pengambilan vitamin secara teratur
#2 konsultasi percuma secara berterusan
#3 tip-tips eksklusif berkaitan set/produk yang dibeli

"produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit..ia hanyalah supplemen iaitu makanan tambahan utk kesihatan kita."

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Puan Nor Akmal Binti Rusdi:
H/P no: 0139279846

Comments