Garlic Complex Shaklee




Perbezaan Shaklee

Dibuat dari bawnag putih jenis premium, bebas dari racun perosak dan ditanam secara organik di California, USA pada musim panas. Dihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Allicin Aktif (tidak semua tablet garlic yang dijual di pasaran mengandungi Allicin Aktif)

Dwi teknologi digunakan untuk mengawal bau garlic. Kajian menunjukkan perisa herbanya terhasil dari kombinasi dua ekstrak herba iaitu Rosemary dan spearmint. Ianya mengandungi pelbagai vitamin E untuk meningkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesannya di dalam tubuh kita. Setiap 2 tablet membekalkan 1000mg ekstrak garlic tulen yang menyamai dengan 2 ulas garlic segar.

Kelebihan Utama Garlic Complex Shaklee:

#1 Mengandungi SpearmintGarlic Complex Shaklee mempertingkatkan sistem penghadaman dan fungsi jantung.

#2 Antibiotik yang selamat dan semulajdi Garlic Complex Shaklee selamat untuk kegunaan jangka masa panjang untuk mempertingkatkan sistem imun tubuh, menghalang penyakit berjangkit seperti selesema, kulat, kuman, virus dan yis candida.

#3 Menghalang AlergiGarlic Complex Shaklee mempertingkatkan penyakit berkait sistem imun seperti hidung yang sensitif, sinus, alergi, asthma, selesema dan hepatitis.

#4 Mempertingkatkan sistem penghadaman - formula unik Garlic Complex Shaklee mampu mempertingkatkan masalah berkaitan penghadaman seperti kembung perut, gastrik dan ketidakhadaman. Garlic juga mampu menentang bakteria H, pylori bakteria dan menghalang ulser gastrik.

#5 Merendahkan tekanan darah tinggi - kajian menunjukkan pengambilan 2-4 tablet garlic akan menurunkan tekanan darah tinggi.

#6 DetoksifikasiGarlic Complex Shaklee mampu mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas. Raksa, plumbum dan kadmium adalah logam toksik yang akan menaikkan tekanan darah. Garlic mampu melindungi sel-sel darah dari kemusnahan logam dan menghalang kerosakkan hati oleh bahan kimia.

#7 Menurunkan kolesterol Garlic Complex Shaklee mampu menurunkan kolesterol jahat LDL, trigliserid dan kelikatan darah, mengurangkan darah beku, meningkatkan HDL, melindungi jantung dan menghalang strok serta penyakit koronari.

#8 Mencegah kanserGarlic Complex Shaklee membantu mengelakkan dan merawat kanser dengan mengurangkan bahan pencetus kejadian kanser.

#9 Menstabilkan GlukosGarlic Complex Shaklee menolong menstabilkan glukos di dalam tubuh kita.


Semoga bermanfaat untuk semua.

Untuk menempah Garlic Complex klik link di bawah:
Beli Garlic Complex di sini

"produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit..ia hanyalah supplemen iaitu makanan tambahan utk kesihatan kita."

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Nor Akmal:
Email: akmal.rusdi@yahoo.com
H/P no: 0139279846
ID Shaklee: 1074356
Blog: http://akmalrusyd.blogspot.com
Page: https://www.facebook.com/myhealthynutrition

Comments