Promosi Februari 2020 - Kuatkan Sistem Imun Badan

Welcome Februari. Alhamdulillah. Masih dipanjangkan umur dan diberi kesihatan yang baik oleh Allah. Sekejap je kan dah masuk bulan 2. Semoga kita semua diberi kekuatan emosi dan fizikal untuk menempuh hari-hari yang penuh cabaran dan dugaan ini.
Semua sudah maklum akan wabak dan musibah yang sedang melanda dunia hari ini iaitu novel coronavirus. Setakat hari ini bilangan kes kematian akibat jangkitan novel coronavirus di China terus menunjukkan peningkatan iaitu 259 orang.

Ramai yang rasa takut dan bimbang akan wabak ini. Begitu juga saya. Namun saya yakin jika kita mengikut semua langkah pencegahan yang digariskan oleh kerajaan Malaysia InsyaAllah kita terhindar daripada jangkitan virus baru ini. 



Sebagai mana yang disarankan oleh Dr. Dzulkefly Ahmad, Menteri Kesihatan Malaysia agar kita semua berusaha tingkatkan sistem imunisasi dengan mengambil Vitamin C dan banyakkan minum air. Air kosong ye bukan air manis.

Inilah masanya untuk kita kuatkan sistem pertahanan badan bagi melawan jangkitan virus. Antara suplemen Shaklee yang boleh diambil untuk kuatkan sistem imun dan antibodi ialah:

Ketiga-tiga suplemen di atas sesuai untuk orang dewasa. Bagi kanak-kanak, warga tua dan mereka yang ada penyakit kronik sangat digalakkan ambil suplemen. Kita tahu golongan ini yang sangat berisiko mendapat jangkitan virus kerana sistem imun mereka yang lemah dan tidak kuat untuk melawan serangan virus.

Bagi Kanak-kanak pula boleh suplemen seperti di bawah:
  • Vita-Lea for Children. Multivitamin yang bebas gluten dan berperisa anggur. Tanpa pemanis tambahan, perasa tiruan dan pengawet.
  • Meal shakes. Minuman yang berkhasiat, sedap dan berkrim yang kaya dengan kalsium, protein dan serat
Berita gembira untuk kalian semua kerana suplemen yang saya sebut di atas korang boleh dapatkannya dengan harga yang murah, jimat dan berbaloi-baloi pada bulan Februari ini.

Inilah masanya untuk korang buat pilihan yang bijak. InsyaAllah korang tak rugi pun amalkan pengambilan suplemen ni. Beli 2 botol vitamin korang akan dapat diskaun sebanyak 5%.

Bukan selalu tau Shaklee buat promosi untuk banyak produk macam ni. Benda boleh beli dengan murah buat apa nak tengok saja kan. Jom la grab sekarang. 
Untuk bulan ni Shaklee juga ada buat promosi untuk minuman perfomance bagi kedua-dua perisa. Minuman perfomance ni ada dua perisa iaitu lemon lime dan orange. Korang boleh dapatkannya dengan harga yang super jimat.

Kanak-kanak pun boleh ambik minuman perfomance ni. Sesuai sangat dengan musim panas sekarang ni kan. Ia boleh bantu kita untuk kekalkan bendalir dalam badan agar kita kekal bertenaga dan cergas sepanjang hari.
Tambah lagi sekarang musim sukan kat sekolah kan. Setiap hari anak-anak balik lambat sebab ada latihan sukan. Mak ayah boleh bekalkan minuman perfomance ni untuk anak-anak. InsyaAllah anak-anak boleh beraktiviti dengan lebih aktif dan bertenaga.

Nak order vitamin untuk kuatkan sistem imun atau vitamin yang lain. Boleh wassap atau telegram no saya kat bawah tu ok.

-------------------------
With love 💖💖💖,
Your trusted Shaklee Consultant
Nor Akmal Rusdi
+6013-9279846

https://akmalrusdi.wasap.my/
(Pengedar Shaklee Pontian dan Seluruh Malaysia)



Disclaimer:
"Produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit. Ia hanyalah supplemen iaitu vitamin (makanan tambahan) untuk memberikan kita kesihatan yang lebih baik dan kehidupan yang lebih berkualiti."

Comments

  1. mari gabung bersama kami di Aj0QQ*c0M
    BONUS CASHBACK 0.3% setiap senin
    BONUS REFERAL 20% seumur hidup.

    ReplyDelete

Post a Comment