Cara Atasi Masalah Mengantuk Ketika Memandu Dengan Berkesan Dan Mudah

Mengantuk ketika memandu menjadi masalah kebanyakan semua orang. Terutama semasa memandu dalam jarak yang jauh. Mengantuk ketika memandu adalah sangat bahaya. 

Pernah dengar tak perkataan micro sleep? Micro sleep adalah kita tertidur atau terlelap secara tak sengaja selama beberapa saat sahaja. Kedaan ini menyebabkan seeorang itu kehilangan input deria pendengaran dan penglihatan yang diproses di otak. 



Korangkan bayangkan betapa bahayanya kalau micro sleep ni terjadi ketika sedang memandu. Apa akan jadi? Tentunya kemalangan yang boleh membawa maut.

Pelbagai cara yang bleh kita buat untuk hilangkan rasa mengantuk. Berhentikan kenderaan, tidur dan rehat sekejap. Ataupun boleh ambil minuman tambah tenaga (energy booster). 

Cara saya atasi masalah mengantuk ketika memandu

Di sini saya nak share pengalaman saya sendiri apa yang saya buat bila mengantuk ketika memandu. Alhamdulillah Allah izinkan saya berkenalan dengan produk yang hebat ini sejak 5 tahun lalu iaitu Cinch tea mix dan perfomance drink. Ia sangat membantu saya dan suami menghilangkan masalah mengantuk semasa memandu dan bertindak sebagai energy booster yang sangat berkesan.


Cinch tea mix Campuran eksklusif teh hijau, putih dan merah, serta taurina untuk meningkatkan tenaga seharian agar kita sentiasa segar dan cergas. Ia sangat berkesan untuk hilangkan mengantuk dan energy booster terbaik.

Cinch tea mix dan perfomance drink cara terbaik untuk hilangkan rasa mengantuk semasa memandu dengan cepat. Dua produk ini sangat membantu saya untuk mengatasi masalah mengantuk ketika memandu dengan berkesan dan cepat. 




Nak rasa lagi best dan power boleh campur cinch tea mix dengan shaklee perfomance drink. Sedap dan fresh sangat rasanya. Boleh bancuh sesiap sebelum drive. Nak letak ais pun boleh. Inilah penyelamat saya dan suami ketika mengantuk. Minuman tambah tenaga yang sihat, tidak ada pewarna tiruan dan pemanis tiruan. Selamat untuk diambil oleh semua.

Jom kita tengok testimoni mereka yang dah mengalami pengalaman yang menyeronokkan dengan cinch tea mix.


Testimoni Cinch Tea Mix

Cara hilangkan Masalah Mengantuk semasa Memandu Dengan Berkesan Dan cepat
Cinch tea ni kalau travel, segar mata nak drive. Nak sedap letak lemon slice sekali. Kalau exercise minum cinch tea berpelu-peluh. Extra energy untuk bakar kalori.

Cara hilangkan Masalah Mengantuk semasa Memandu Dengan Berkesan Dan ceapt
Cinch Tea the best. Saya drive seorang diri dari KL ke Penang, tak lemau langsung. Walhal sehari sebelum tu dari pagi ke malam ulang alik Puncak Alam ke KL dan Sunway. Saya recommend juga Cinch Tea untuk student.

Cara hilangkan Masalah Mengantuk semasa Memandu Dengan Berkesan Dan cepat
Kami sekeluarga selalu balik kampung bertolak tengah malam. sebelum bertolak saya akan minum Cinch Tea. Mata tak mengantuk sepanjang perjalanan 6 ke  jam.
Yang selalu memandu jarak jauh untuk balik kampung atau travel tu memang elok sangat minum cinch tea mix ni. Power sangat untuk tambah tenaga dan hilangkan rasa mengantuk semasa memandu. 

Bagi yang nak kuruskan badan boleh juga amalkan Cinch tea mix ni tau. Bagus sangat untuk bakar kalori dan stabilkan metabolisme. Nak order minuman tambah tenaga boleh wassap atau telegram saya ye. Terima kasih.


------------------------
With love 💖💖💖,
Your trusted Shaklee Consultant
Nor Akmal Rusdi
+6013-9279846
https://akmalrusdi.wasap.my/
(Pengedar Shaklee Pontian dan Seluruh Malaysia)


Disclaimer:
"Produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit. Ia hanyalah supplemen iaitu vitamin (makanan tambahan) untuk memberikan kita kesihatan yang lebih baik dan kehidupan yang lebih berkualiti."

Comments