Minum Tea Cara Mudah Untuk Turunkan Berat Badan

Cinch Energy Tea Mix bukan sekadar air tea biasa yang korang minum setiap hari tu tau. Jika diambil secara konsisten dan dengan cara yang betul tea mix ini boleh bantu korang yang nak turunkan berat badan.

Saya tak cakap berat badan boleh turun dengan hanya minum tea mix ni saje. Jangan salah faham pula ye. Nak turunkan berat badan tak cukup sekadar minum tea sahaja tanpa korang berdiet.


Amalan Gaya Hidup Sihat


Nak tak nak untuk kuruskan badan gaya hidup sihat mesti diamalkan. Pemakanan mesti dikawal. Makanan dan minuman yang boleh menggemukkan dan menghalang berat turun mesti ditepis jauh-jauh. Senaman juga janganlah dilupakan.

Cinch Tea Mix ini hanya boleh bantu cepatkan proses penurunan berat badan jika amalan gaya hidup sihat korang aplikasikan dalam kehidupan. Percayalah jika kita amalkan makan makanan yang sihat bukan sekadar berat badan je boleh turun, badan kita juga akan lebih sihat. InsyaAllah penyakit kronik pun tak datang singgah.

Jom kita tengok apa yang ada dalam Cinch Energy Tea Mix ni yang boleh bantu untuk turunkan berat badan. 


Minum Cinch Tea Mix Cara Mudah  Untuk Turunkan Berat Badan


Bagaimana Cinch Energy Tea Mix boleh bantu turunkan berat badan?


👉 Tea Merah : ia juga dikenali sebagai rooibos tea. Ia boleh menghalang penyimpanan sel lemak dari badan.

👉 Teh Hijau : boleh meningkatkan metabolisma badan. Semakin berusia, metabolisma makin menurun dan kita akan susah nak turun berat badan. Bila metabolisma naik, senang nak turunkan berat.

Dalam teh hijau juga ada Catechin, di mana ia berfungsi untuk memecahkan lemak yang berlebihan dalam badan.

👉 Teh Putih: boleh merangsang pembakaran lemak berlebihan dengan lebih efisyen.

Banyak lagi manfaat yang ada dalam Cinch energy Tea Mix bukan sekadar untuk turunkan berat badan je tau. Yang paling best bagi saya tea ini bertindak sebagai energy booster dengan membantu memberikan tenaga sepanjang hari. 

Nak tahu lebih lanjut tentang cinch tea mix yang sangat power ni korang boleh klik link kat bawah ni okey.

<<< Kenali Cinch Energy Tea Mix >>>

Jangan ragu lagi untuk pilih produk shaklee sebagai makanan tambahan korang. Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya sebagaimana nombor di bawah ini.

------------------------
With love 💖💖💖
Your trusted Shaklee Consultant
Nor Akmal Rusdi
6013-9279846 (whatsApp / Telegram)

Comments