Energy Booster Terbaik Dan Berkesan Untuk Tingkatkan Tenaga Segera

Assalamualaikum.

Hari ni dekat FB live saya ada share tentang rahsia saya kekal bertenaga sepanjang hari. Tak ada la rahsia sangat pun. Dari situ la saya dapat idea nak share pulak kat blog. Kat FB live saya tak suka cakap panjang meleret-leret nanti orang bosan. Kita ni kena la sedar diri kan. Saya bukannya instafamous atau artis yang ada follower juta-jutaan buat apa pun peminat suka.

So sape yang nak dengar suara saya dan nak tengok muka saya yang sikit lagi nak gebu macam Neelofa tu (hahaha..gelak perasan). Silakan la melawat facebook saya dan dengar FB Live yang saya buat.




Perlu ke korang ambil energy booster?

Okey, berbalik kepada tajuk kita di atas berkenaan energy booster. Apa yang korang buat atau ambil bila badan penat, mengantuk dan tak bertenaga? Tidur. Ye tidur salah satu jawapannya tapi kalau kerja banyak tak settle takkan nak tidur.

Kalau kat rumah boleh la tidur kan. Kalau kat tempat kerja takkan korang nak tidur. Kalau tengah drive boleh la berhenti tidur di mana-mana yang sesuai. Tu pun kalau ada tempat yang sesuai nak tidur kan. Waktu siang boleh la nak tidur kat R&R, atau stesen minyak atau masjid kan. Kalau malam orang tak ramai nak berhenti tidur tu kena fikir 14 kali jugak la kan. 

Tu pun kalau laluan kita tu ada R&R, atau stesen minyak boleh la berhenti sekejap hilangkan mengantuk. Kalau laluan tu hutan belantara je, R&R atau masjid pun payah nak jumpa, berani ke korang nak berhenti tepi jalan. Takut kan. 

Ngeri juga memikirkan macam-macam kes jenayah yang berlaku di Malaysia ni. Semua tempat tak berapa secure. Jenayah boleh berlaku di mana-mana. Hari-hati dengan keadaan seeliling kita. Cewah dah macam ayat iklan pulak.

Jadi persoalan yang saya lontarkan di atas perlu tak korang ambik energy booster jika berada dalam situasi di atas? Jawapan saya tersangatlah perlu. Boleh jadi wajib juga. Hihihi

Jadi sekiranya korang menghadapi masalah seperti di bawah ini, sebagai jalan penyelesaiannya korang kena la ambik energy booster. 
  • badan cepat penat
  • inginkan tenaga segera
  • mengantuk di tempat kerja atau di dalam kelas
  • mengantuk ketika memandu

Energy Booster Terbaik Yang Cepat, Berkesan Dan Selamat

Energy booster yang saya maksudkan ialah Cinch Energy Tea Mix dan Perfomance Drink. Pengalaman saya mengambil energy booster ni memang rasa sangat berbeza. Percayalah badan yang penat dan mengantuk boleh jadi segar dan bertenaga selepas minum dua produk ni.


Macam hari ni saya balik lambat sebab ada mesyuarat akhir tahun. Pukul 5. 30 baru sampai rumah. Penat, mengantuk, tak larat semua ada la kan. Bayangkan dari pukul 5 pagi badan tak berhenti bergerak. Memang penat la. Ikutkan hati dan perasaan selepas maghrib tu nak baring gaya bebas dah atas katil kan.

Tapi memikirkan kerja banyak lagi nak kena siapkan saya bancuh satu stik cinch energy tea mix dengan 3 sudu besar perfomance drink dengan air sejuk. Wallaa, rasa nyaman sangat dapat minum gabungan meletop untuk boost energy yang hampir flat. 



Korang yang nak tambah tenaga segera, nak hilangkan rasa mengantuk memang wajib ambik energy booster yang sangat powerful. Bukan tu je manfaat cinch tea mix ni tau. Banyak lagi manfaat cinch tea mix antaranya untuk yang nak turunkan berat badan sesuai sangat amalkan tea eksklusif ni sebab ia boleh tingkatkan metabolisme badan kita.

Nak tahu lebih lanjut tentang Cinch Energy Tea Mix ni korang boleh klik link ni tau <<Kenali Cinch Energy Tea Mix Shaklee>>

Best sangat ke perfomance drink ni? Ye best sangat. Minuman wajib saya terutama di bulan puasa. Minum selepas berbuka untuk kekal bertenaga. Nak tahu detail meh la klik link ni <<Lasak dan Bertenaga Bersama Perfomance Drink Shaklee>>



Saya rasa cukuplah sampai di sini sahaja. Sebarang pertanyaan berkenaan produk shaklee uolls boleh whatsApp atau telegram saya di nombor yang tertera kat bawah ni tau. Tanya je nak tanya apa insyaAllah saya akan cuba jawab sepantas dan seboleh yang mungkin.

------------------------
With love 💖💖💖
Your trusted Shaklee Consultant
Nor Akmal Rusdi
+6013-9279846

https://akmalrusdi.wasap.my/
(whatsApp / Telegram)

Comments

  1. Numpang promo ya Admin^^
    ayo segera bergabung dengan kami di ionqq^^com
    dengan minimal deposit hanya 20.000
    add Whatshapp : +85515373217 ^_~

    ReplyDelete

Post a Comment