Shaklee Collagen Powder Bukan Sekadar Untuk Cantik

Bulan September tahun ini Shaklee bukan sahaja menawarkan promo untuk Mealshake Buy 3 free 1 tetapi untuk Collagen Powder juga ada Promo Buy 6 free 1. Promo berganda. Setakat saya join Shaklee dah hampir setahun ni inilah kali pertama pihak Shaklee membuat promo combo dua produk dalam sebulan..

Wah, sangat teruja..Bagi kaum ibu yang ada anak tu WAJIB beli Mealshake tau..Rugi sangat-sangat tak ambil peluang ni. Kenpa rugi?? Sebab ada freekan..Mealshake bukan untuk kanak-kanak je. Ibu ayah, kakak abang adik pun boleh makan..

Yang nak cantik tu apa lagi rembat la Shaklee Collagen Powder. Buat stok untuk setahun. Murah sesangat. Dah la dapat free lagi. Siapa yang tak nak free kan..Saya yakin yang dah pernah merasai kehebatan Shaklee Collagen Powder mesti takkan lepaskan peluang keemasan ini. 

Mari kita berkenalan dengan Shaklee Collagen Powder ni. Apa yang hebat sangat tentang Shaklee Collagen Powder ni?? Hebat ke?? Mesti la hebat..

Ekstrak utama Shaklee coolagen powder ialah sisik ikan merah
Shaklee collagen Powder diekstrak daripada sisik ikan merah yang tahan lasak
Shaklee Collagen Powder ialah suplemen kolagen tercanggih yang mengandungi 4,000mg ekstrak Kolagen RSS (Red Snapper Scale) proprietari yang tulen dan berkualiti tinggi daripada sisik ikan merah

spesies ikan hebat ini mampu bertahan di bawah tekanan tinggi dan bebas bertelur di kedalaman laut sedalam 5000 meter. ini menjadikan ikan merah sumber kolagen yangg sangat lasak. 

Ciri-ciri ikan merah sangat lasak dan elastik, kepaduan sel sangat tinggi, tinggi kapasiti dalam mengekalkan kelembapan, jisim molekul sangat rendah untuk penyerapan unggul.

Kolagen Shaklee mempunyai molekul yang amat ringan, lebih kurang 1,000 Dalton, menyebabkannya mudah diserap oleh tubuh bagi merangsang sintesis kolagen pada lapisan dermis.

Untuk menambahkan lagi keberkesanan kolagen RSS dan menyerlahkan kecantikan dalaman,  Shaklee collagen Powder dirumus dengan tujuh bahan utama yang lain iaitu ekstrak biji Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B.

Shaklee Collagen Powder dihasilkan dalam bentuk yang mudah larut dan boleh dicampurkan ke dalam makanan dan dibancuh bersama minuman kegemaran anda. Setiap sajian dibungkus dalam paket berasingan untuk pengambilan pada bila-bila masa dan di mana sahaja.

Collagen ni apa?? 


Kolagen ialah sekumpulan protein yang menghubung dan menyokong sepenuhnya tisu, kuku, kulit, rambut, ligamen, otot, tulang, sendi, tendon, mata, gigi dan saluran darah. Ia juga menyokong organ dalaman manusia. Kolagen membentuk 30% daripada 100,000 jenis protein yang wujud di badan manusia.


satu pertiga protein di dalam tubuh manusia adalah collagen

Sintesis collagen hanya berlaku sehingga umur awal 20an. Penghasilan collagen mula berkurangan seawal umur 25 tahun, yang mana turut memperlahankan kadar metabolisme tubuh kita. 

Kekurangan collagen menyumbang kepada beberapa masalah kesihatan seperti:
- kulit berkedut,
- garis halus,
- kulit yang geleber,
- rambut beruban , dan keguguran rambut
- Tekanan darah tinggi, kelesapan tulang,
- arthritis


Faktor umur menyebabkan kita kehilangan kolagen di samping faktor luaran yang lain seperti serangan radikal bebas di udara dan air, pendedahan kepada sinaran matahari, kekurangan nutrisi penting, aktiviti merokok dan sebagainya.

Manfaat dan Kelebihan Shaklee Collagen Powder
#1 Kolagen juga penting untuk kesihatan tulang sebagaimana tulang memerlukan kalsium. Klasium membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kebarangkalian tulang menjadi rapuh.
#2 Kolagen juga membantu mengurangkan kesakitan sendi 
#3 baik untuk kesihatan mata. Kolagen membantu mengekalkan keanjalan otot mata
#4 Membantu otak agar sentiasa sihat. Sel gyla membekalkan nutrisi kepada otak yang disokong oleh kolagen. Kolagen penting untuk otak agar minda sentiasa berada dalam keadaan baik walaupun usia menginjak tua.
#5 Kolagen berfungsi membantu mneguatkan rambut dan menggalakan perumbuhan semula.
#6 penting untuk kuku sihat
#7 mengurangakan kering pada  kulit dan menambahkan keanjalan kulit. Kolagen juga mempercepatkan penyembuhan kulit dan mengurangkan kesan parut.
#8 Membantu menghilangkan tanda-tanda penuaan.

Wow, banyaknya manfaat kolagen. Jadi apa tunggu lagi. Jangan lepaskan peluang bulan promosi ni. Beli banyak2 boleh buat stok. Tak tahu bila lagi pihak shaklee akan buat promo macam ni..

Banyak lagi benda yang boleh saya cerita tentang Shaklee Collagen Powder ni. nanti saya akan bawakan anda testimoni pengguna Shaklee Collagen Powder yang pasti hebat. stay tuned ok. Jom order sekarang.


Dengan membuat pembelian dengan saya, anda layak mendapat perkara berikut:

#1 jadual pengambilan vitamin secara teratur
#2 konsultasi percuma secara berterusan
#3 tip-tips eksklusif berkaitan set/produk yang dibeli

Jom apa tunggu lagi. Order sekarang sebelum kehabisan stok. Untuk order sendiri anda boleh klik link di bawah ini. 

Beli SHAKLEE COLLAGEN POWDER di sini

"produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit..ia hanyalah supplemen iaitu makanan tambahan utk kesihatan kita."

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Puan Nor Akmal:
H/P no: 0139279846
ID Shaklee: 1074356

Comments