Serlahkan Kecantikan Semulajadi Dengan Shaklee Collagen Powder


SHAKLEE COLLAGEN POWDER
Kolagen merupakan protein yang paling banyak terdapat di dalam badan manusia, Ia menyumbang kira-kira 75% berat dalam tahap kulit yang sihat. Paras kolagen yang tinggi menyerlahkan tubuh yang sihat dan menampilkan wajah yang lebih muda.
Malangnya, semakin meningkat usia kita kolagen di dalam badan akan semakin berkurangan. Tetapi jangan bimbang, kemerosotan secara semula jadi ini boleh diatasi melalui pengambilan makanan tambahan atau supplement. Pengambilan makanan tambahan secara tetap dapat menggantikan kolagen yang hilang.

Bukan itu sahaja, ia juga berupaya menyegarkan semula kulit sihat, mengurangkan kemunculan gari-garis halus dan kedutan, menguatkan kuku dan menyuburkan rambut. 

Oleh itu apa kata anda mencuba Shaklee Collagen Powder. Ia merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000 mg proprietary RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen diekstrak daripada sisik ikan merah.
sumber utama shaklee collagen powder
Sumber Utama Shaklee Collagen Powder ialah sisik ikan merah
Kolagen ini memiliki molekul yang sangat ringan iaitu kira-kita 1,000 Dalton. Tujuannya tidak lain bagi membolehkannya diserap dengan mudah oleh tubuh manusia selain membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis/kulit dengan lebih berkesan. Sisik ikan merah juga merupakan sumber kolagen premium dengan kadar penyerapan lebih tinggi dan tahap pencemaran yang lebih kecil berbanding kolagen haiwan.
Shaklee Collagen Powder
Shaklee Collagen Powder terdiri daripada tujuh bahan utama iaitu ekstrak biji benih Camelia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen sisik ikan merah, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus acidophilus, Vitamin C dan Vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.
Buktinya ia dapat memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan. Berdasarkan ujian klinikal yang dibuat, sebanyak 75% orang merasa tekstur kulit bertambah baik selepas menggunakan selama 8 mingggu
stastik ujian klinikal shaklee collagen powder
Kesan-kesan lain yang boleh dilihat adalah:
#1 Anti penuaan - mengurangkan liang-liang pori, kedutan dan garis-garis halus yang kelihatan.
#2 Menghidratkan - Melembapkan kulit bagi mengurangkan rasa kering dan menggelupas pada wajah.
#3 Mengembalikan keanjalan kulit - meningkatkan ketegangan kulit, keanjalan dan kelembutan.
#4 Melicinkan - menigkatkan kelembutan dan kelicinan.
#5 Menyubur - menggalakkan kuku yang kuat, rambut yang lebat dan bersinar.
#6 Mencerahkan - Mengurangkan pigmentasi, jeragat dan meratakan warna kulit.
#7 Menegang - membantu menegang dan menanjalkan payudara.
#8 Faedah tambahan - menyokong kesihatan sendi dan menguatkan tulang. Bantu mengekalkan otot di dalam mata supaya lembut.
Fungsi bahan utama di dalam Shaklee Collagen Powder
Fungsi bahan-bahan utama di dalam Shaklee Collagen Powder
Jika anda mempunyai kehidupan yang hebat, rasa lebih muda, jagalah kesihatan dan berikan tubuh anda bekalan kolagen yang mencukupi. Shaklee Collagen Powder adalh pilihan anda yang tepat dan hebat.

Untuk menempah klik link di bawah:

Beli SHAKLEE COLLAGEN POWDER di sini


"produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit..ia hanyalah supplemen iaitu makanan tambahan utk kesihatan kita."

sila hubungi saya untuk maklumat lanjut dan konsultasi

Comments