Wednesday, May 18, 2016

6 Sebab Kenapa Vivix Suplemen Terbaik Untuk Ibu Bapa Kita

Tiada apa yang paling menggembirakan hati kita sebagai seorang anak apabila melihat kedua ibu bapa kita sihat sejahtera.

Salah satu cara untuk kita berbakti dan berbuat baik kepada mak ayah ialah dengan memberikan suplemen terbaik tanda prihatin kita terhadap kesihatan mereka. Saya cadangkan korang hadiahkan Vivix Shaklee suplemen terbaik kepada mak ayah setiap bulan. 

Kenapa Vivix Shaklee? Meh kita tengok 6 sebab kenapa Vivix Shaklee menjadi suplemen pilihan yang terbaik untuk mak ayah kita dan warga emas.




6 Sebab Kenapa Vivix Shaklee Suplemen Terbaik Untuk Ibu Bapa Dan Warga Emas




SEBAB 1

Vivix shaklee mudah ditelan kerana ia dihasilkan dalam bentuk cecair yang pekat.Mak ayah kita tentulah tak nak telan suplemen terutamanya yang dalam bentuk tablet kan. Kalau Vivix Shaklee ni tentulah tak ada masalah nak telan.

SEBAB 2

Vivix Shaklee boleh bertindak dan berfungsi sehingga ke peringkat DNA manusia. 

Dengan memperbaiki sel dan DNA, Vivix Shaklee berupaya mencegah banyak penyakit kronik dan kritikal.

Kajian membuktikan ramuan yang terdapat dalam Vivix Shaklee boleh melindungi dan membaiki DNA sel yang setiap hari berhadapan dengan radikal bebas daripada persekitaran kita seharian.


SEBAB 3

Vivix Shaklee membantu memulihkan sel-sel yang telah rosak akibat penyakit kronik seperti kanser, sakit jantung, kencing manis, darah tinggi dan sebagainya.

SEBAB 4

Reaksi dan respon yang sangat pantas kerana kandungan Vivix yang tinggi antioksidan. Suplemen Vivix Shaklee akan melindungi sel badan kita dari rosak dan berkarat akibat serangan radikal bebas. Sel-sel badan yang rosak inilah yang boleh menyebabkan pelbagai penyakit degeneratif.


SEBAB 5

Suplemen Vivix Shaklee emberi tenaga tambahan dan bantu kuatkan badan. Bila umur dah makin meningkat badan kita cepat rasa penat. Betul tak? Maca mak ayah kita la kan, kadang-kadang tu tak ada sakit apa pun tapi cepat penat.

Dalam kajian makmal, ramuan utama dalam Vivix menunjukkan kemampuan untuk meningkatkan penghasilan tenaga pada peringkat sel yang kebiasaannya menurun apabila kita semakin tua.

6 Sebab Kenapa Vivix Suplemen Terbaik Untuk Ibu Bapa Dan Warga Emas
Mitokondria ialah pusat tenaga sel. Vivix Shaklee boleh membantu meningkatkan mitokondria badan manusia.

SEBAB 6

InsyaAllah bila konsisten ambil suplemen Vivix shaklee bukan badan je akan rasa sihat, secara tidak langsung badan pun jadi awet muda tau..

Siapa tak nak nampak muda kan..Umur dah 50 tahun tapi nampak macam 40 tahu..tak seronok ke macam tu? Maunya tak seronok kan..Hari-hari nak lompat bintang kalau orang puji kita nampak muda.

Tengok macam Che Ta..Umur dah 40 tahun tapi nampak cam anak dara kan..

Korang kalau rasa nak cecantik sokmo dan awet muda macam Che Ta wajiblah ambil suplemen Vivix shaklee.

Jika anda dah makan Vivix, tak perlu ambil supplemen lain pun tak apa(bukan tak boleh, cuma tak perlu).

Ini kerana Vivix dah cukup power dan bagus untuk baiki sel-sel yang telah rosak, hapuskan apa-apa radikal bebas yang ada dalam tubuh kita dan paling best, boleh memperbaiki DNA.

6 Sebab Kenapa Vivix Suplemen Terbaik Untuk Ibu Bapa Kita
Sihat dah jadi nombor satu. Keutamaan yang perlu diutamakan. Apa guna duit berkepuk-kepuk kalau badan sakit kan..

Mak ayah kita jantung hati kita. Mak ayah kita sakit, hati kita pun akan rasa tak keruan, tidur pun tak lena, resah gelisah..Betul tak? Kalau korang ada rasa macam ni korang memang ank yang soleh dan solehah..

Kita sanggup berhabis duit setiap bulan untuk diri sendiri, untuk anak isteri kita beli gadget mahal-mahal, beli baju dan kasut baru yang berjenama, handbag yang ala-ala retis.

Apa salahnya korang spend sedikit duit dari gaji korang yang beribu-ribu tu beli Vivix untuk kesihatan mak ayah..

Siapa lah kita tanpa mereka berdua. Takkan wujud kita tanpa mereka

6 Sebab Kenapa Vivix Suplemen Terbaik Untuk Ibu Bapa Kita
Siapa yang memerlukan Vivix? Anda tergolong dalam kalangan seperti di dalam gambar di atas? Kalau ye anda WAJIB ambil Vivix Shaklee..


Inginkan Vivix dan vitamin shaklee yang lain dengan harga paling istimewa?

Apa tunggu lagi hubungi saya segera untuk dapatkan harga yang paling istimewa dan konsultsi percuma.
Whatsapp/Telegram saya : Nor Akmal 0139279846

No comments:

Post a Comment