Monday, May 16, 2016

Badan Bertenaga, Kulit Jadi Flawless Dengan Satu Sudu Vivix Sehari

Ada orang yang jenis badannya mudah penat dan letih. Walaupun buar kerja tak seberapa. Ada orang yang memang jenis bertenaga. Buat kerja dari pagi sampai petang tetap nampak bertenaga.

Saya pulak sejenis orang yang badannya cepat penat juga.
Bila waktu petang selepas waktu sekolah (kalau tak ada mesyuarat atau aktiviti korkurikulum) ikutkan rasa memang nak baring gaya bebas je. Penat kot.Bila ada kerja tak boleh la nak golek-golek kan..
Badan Bertenaga, Kulit Jadi Flawless Dengan Satu Sudu Vivix Sehari

Jadi untuk recharge balik tenaga saya yang dah digunakan separuh hari kat sekolah tu saya akan pastikan saya ambil sesudu kecil Vivix selepas balik sekolah. Memang berbeza rasanya bila minum Vivix dan tak minum.


Bagaimana Vivix Bantu Tingkatkan Tenaga?


Mitokondria dikenali sebaagi kilang tenaga bagi sel kerana ia menghasilkan aderosina trifostat (ATP) iaitu bekalan tenaga biologi yang mengawal kegiatan badan atau bahasa mudahnya pusat tenaga bagi sel.


Badan Bertenaga, Kulit Jadi Flawless Dengan Sesudu Vivix Sehari
Mitokondria ialah pusat tenaga sel. Vivix Shaklee boleh membantu meningkatkan mitokondria badan manusia. 
Di usia muda mitokondria akan menghasilkan ATP yang mencukupi untuk badan kita kekal aktif. Tapi pabila usia kita meningkat, mitokondria ini akan kehilangan bentuk dan struktur menjadi lebih keras, sekaligus menghasilkan tenaga yang semakin berkurangan untuk badan kita.

Kekuranga tenaga akan memberi kesan kepada setiap sel dan sistem organ badan. Jadi semakin usia kita bertambah semakin kurang mitokondria dihasilkan.

Vivix berupaya membantu meningkatkan mitokondria badan kita. Apabila mitokondria kita bertambah badan pun secara tak langsung akan jadi cergas. Tenaga pun akan jadi luar biasa. 


Badan Bertenaga, Kulit Jadi Flawless Dengan Sesudu Vivix Sehari
Kenapa Vivix Sangat Power? Vivix ada resveratrol yang berupaya memperbaiki kerosakan DNA manusia. Sebab DNA rosaklah manusia dijangkiti kanser, cepat nampak tua dan pelbagai lagi penyakit degeneratif seperti penyakit kardiovaskular dan lain-lain.


Dulu rasa sayang je duit nak beli Vivix. Bila dikaji dan tahu betapa manfaatnya sangat banyak, sehari kalau tak minum Vivix rasa rugi sesangat. Mujurlah ada Vivix

Minum Vivix bukanlah nak kulit flawless sangat yang lebih penting untuk kesihatan. Tujuan utama ambik Vivix atau suplemen lain untuk cegah penyakit. Itulah kelebihan Vivix ni bukan boleh tambah tenaga je, tanpa sedar kulit pun jadi lebih flawless. Banyak lagi kelebihan Vivix ni.


Testimoni Vivix tambah tenaga badan yang penat tak bermaya


Apa kata mereka yang pernah telah mencuba dan mengamalkan Vivix. Jom kita tengok.



Badan Bertenaga, Kulit Jadi Flawless Dengan Sesudu Vivix Sehari
Konsisten amalkan Vivix selama seminggu dah nampak perubahan. Memandu kereta dah tak mengantuk dah. Duduk lama-lama depan laptop kat pejabat pun tak menguap dah. Rasa cergas sampai ke petang..Bertenaga.. Vivix memang terbaiklah.. 

Badan Bertenaga, Kulit Jadi Flawless Dengan Sesudu Vivix Sehari
Lida bekalkan Vivix untuk suami yang selalu outstation. Asalnya suami makan Vivix untuk tambah tenaga sebab buat kerja berat dan cepat letih.
Seminggu pertama ambil Vivix memang badan kuat macam badang. Lepas botol kedua dia mengadu dah berhenti merokok. Try hisap rokok sekali lagi tapi rasa tak sedap. Last2 stok rokok jual kat orang lain.

Bukan tenaga je bertambah, bonusnya dapat berhenti merokok. Isteri mana yang tak gembira kan..


Badan Bertenaga, Kulit Jadi Flawless Dengan Sesudu Vivix Sehari
Vivix hebat..Senang nak bangun pagi walaupun tidur lewat..walaupun mengantuk tapi bertenaga. Kulit jadi macam kurang berminyak. Alhamdulillah..

Baru 2 minggu ambil Vivix dah rasa perubahan.Tak habis sebotol lagi tu..habis sebotol confirm la flawless kulit..



Berminat nak cuba Vivix Shaklee? Nak dapatkan keahlian percuma dengan membeli Vivix Shaklee



Hubungi saya untuk dapatkan harga istimewa dan konsultasi percuma.
Whatsapp/telegram: Nor Akmal 0139279846

1 comment:

  1. Bagus juga vivix ni bantu kita atasi masalah keletihan dan kurang bertenaga. Amalan vivix pun akan buat badan sihat dan jauh dari pelbagai jangkitan.

    ReplyDelete