Wednesday, July 1, 2015

PROMO BULAN JULAI 2015

Assalamualaikum..

Alhamdulillah hari ni dah masuk bulan baru 1 Julai 2015 bersamaan 14 Ramadhan. Masa berlalu begitu pantas. Puasa kita dah masuk 2/3 Ramadhan di mana pintu-pintu taubat dibuka dengan seluas-luasnya. 

MasyaAllah..Ambiklah kesempatan Ramadhan kali ini untuk kita membersihkan diri kita dari segala dosa-dosa yang telah lalu. Banyakkan solat malam, berdoa dan berzikir, taubat nasuha serta muhasabah diri mudah-mudahan kita mendapat maghfirah dariNya.. 


PROMOSI VIVIX BELI 6 PERCUMA 1



Julai kali ini ada berita gembira untuk penggemar VIVIX terutamanya kerana Shaklee bermurah hati memberikan anda harga yang teramat jimat murah. Beli 6 percuma 1..Bukan senang ooiii nak dapat barang free ni..Free ni bukan nilainya sepuluh dua puluh kak oooiii..400 lebih kot. Rugi la sape tak ambik peluang ni rembat. Boleh bagi untuk mak mertua satu, mak ayah kita satu. Ole-ole balik kampung nak raya nanti. Tak beli biskut raya pon tak apa dah..

Vivix ni sinonim untuk mereka yang nak cantik sokmo. Bagi yang tak tahu vivix ni banyak manfaatnya. Yang tak sakit pun boleh amalkan vivix ni setiap hari. Vivix adalah antioksidan yang tinggi. Ia berfungsi melawan serangan radikal bebas yang boleh merosakkan sel-sel di dalam tubuh kita. So dengan pengmbilan vivix sel-sel kita sentiasa diperbaharui.

PROMO BULAN JULAI 2015



PROMOSI B-COMPLEX DAN VITALEA KANAK-KANAK





Bukan promo vivix sahaja tau bulan julai ni. shaklee juga buat promosi untuk B-complex yang lengkap dengan semua 8 jenis vitamin B yang diperlukan oleh tubuh badan kita. Saya suka B-complex ni. Maklumlah saya ni cikgu. Jad cikgu sekarang tak macam dulu stress je. B-complex ni bantu saya kurangkan stress. Memang best la. Dulu saya ni asal stress je sakit kepala berdenyut-denyut. Alhamdulillah selepas jumpa B-complex ni jarang dah sakit kepala. Kalau sakit pun sekejap je..Kulit pun lembap je.

Dan  satu lagi promosi adalah VITALEA untuk kanak-kanak. Vitalea ni multivitamin yang boleh menbantu kaum ibu-ibu dan bapa-bapa untuk mencukupkan nutrisi anak-anak kita.  


Sekiranya anda berminat untuk menikmati SEBOTOL VITALEA Secara PERCUMA (Multivitamin yang pertama di dunia dan berusia 100 tahun bernilai RM88.750), hubungi saya 013-9279846 Sekarang! Saya akan bagitahu cara-cara untuk anda dapatkan multivitamin secara percuma ini.
Jika puan-puan, kakak-kakak, adik-adik berminat untuk mencuba produk promosi Shaklee yang awesome ini, boleh hubungi saya untuk dapatkan harga diskaun tau! InsyaAllah saya akan berikan yang terbaik untuk pelanggan tersayang.

Hubungi saya:Puan Akmal 0139279846


1 comment:

  1. fuyyo fuyyo banyaknya promo nak jugak! terutama vivix tu jadi rebutan kalau kat rumah ni.

    ReplyDelete