Testimoni Shaklee Collagen Powder: Untuk Kulit Lebih Sihat dan Awet Muda

Assalamualaikum semua pembaca blog saya yang dikasihi Allah..Bulan September mash belum berakhir. Ini bermakna promosi hebat sempena bulan ini iaitu Beli 6 percuma 1 untuk Shaklee Collagen Powder yang terbaik ini masih berjalan sehingga akhir bulan ni..Bagi yang masih ragu-ragu nak beli ke tak tu, usah fikir lama-lama kak, nanti habis diambil orang..melopong lah kita..Jadi, cepat-cepatlah order borong buat stok untuk setahun ok..hihi..Hmm, sape yang belum jadi ahli secara automatik anda layak untuk menjadi ahli bila beli sekurang-kurang 3 kotak..Free membership weii..Dah jimat RM75 kat situ..Keahlian seumur hidup kak..Tak perlu renew..Dah la dapat keahlian percuma, dapat cash rebat lagi bila..Nak jimat beli terus set promo..apa tunggu lagi jom la order sekarang..
Kolagen ni apa?? Rasanya bila sebut je collagen mesti ramai yang dah tahu kan..Kolagen untuk kulit cantik, gebu, anjal dan yang sewaktu dengannya lah.. Kolagen ni sebenarnya ialah tisu penyambung yang memainkan peranan penting dalam mengekalkan kekuatan dan kenjalan kulit. rambut, kuku, ligamen, otot, tulang, sendi, tendon, mata, gusi dan juga salurahan darah. Apabila umur meningkat, kolagen di dalam badan menurun dan menyebabkan kulit kendur dan tulang rapuh. Nampak tak apa fungsi kolagen?? Jadi kolagen ni bukan untuk kulit cantik je tau, besarnya peranan kolagen ni untuk kesihatan kita secara menyeluruh.

Kewujudan kolagen merangkumi 30% daripada keseluruhan protein di dalam badan manusia. Ia  menyokong sebahagian besar sel-sel yang memberikan struktur, kekuatan dan kekenyalan kulit dan tisu badan. 

Kolagen disusun dalam tiga rantai polipetida (monomer protein) yang terpilih yang akan membentuk rangkaian triple helix (pilihan ganda tiga). Unit kecil dari setiap rantai mempunyai panjang asid amino sebanyak 1.000-an dan ini merupakan penemuan terpenting abad ini. 

Kolagen ni merupakan penemuan terbaru dalam industri kecantikan dan juga kesihatan. Jadi, siapa yang nak sihat dan cantik mestilah kena makan kolagen ye..

Kebaikan dan Manfaat Utama Shaklee Collagen POwder:

#1 Anti penuaan - mengurangkan liang-liang pori, kedutan dan garis-garis halus yang kelihatan.
#2 Menghidratkan - Melembapkan kulit bagi mengurangkan rasa kering dan menggelupas pada wajah.
#3 Mengembalikan keanjalan kulit - meningkatkan ketegangan kulit, keanjalan dan kelembutan.
#4 Melicinkan - menigkatkan kelembutan dan kelicinan.
#5 Menyubur - menggalakkan kuku yang kuat, rambut yang lebat dan bersinar.
#6 Mencerahkan - Mengurangkan pigmentasi, jeragat dan meratakan warna kulit.
#7 Menegang - membantu menegang dan menanjalkan payudara.
#8 Faedah tambahan - menyokong kesihatan sendi dan menguatkan tulang. Bantu mengekalkan otot di dalam mata supaya lembut.
Kebaikan dan Manfaat utama Shaklee collagen powder
Kebaikan dan manfaat utama Shaklee Collagen Powder

Nak tahu lebih lanjut tentang Shaklee Collagen Powder boleh klik link di bawah okey;

Serlahkan Kecantikan Semulajadi Dengan Shaklee Collagen Powder


Shaklee Collagen Powder Bukan Sekadar Untuk Cantik

Ok baiklah..Untuk entry kali ini saya nak kongsikan dengan pembaca-pembbaca semua TESTIMONI SHAKLEE COLLAGEN POWDER yang terhangat di pasaran..

testimoni Shaklee Collagen powder


testimoni Shaklee Collagen powder


testimoni Shaklee Collagen powder


testimoni Shaklee Collagen powder


testimoni Shaklee Collagen powder

Jadi apa tunggu lagi sempena promosi bulan September ni jom borong banyak-banyak. beli 6 percuma 1..Sape yang nak bagi benda percuma senang-senang camtukan..Boleh buat stok untuk setahun okey. jangan risau tarikh luput Shaklee Collagen Powder ni lama lagi samapi tahun depan ye..harga sekotak SHAKLEE COLLAGEN POWDER ni hanya 298 je..Tak mahal pon jika dibandingkan dengan produk kolagen jenama lain yang harganya mencecah ribuan ringgit. 

Hubungi saya segera untuk sebarang tempahan dan pertanyaan.
Dengan membuat pembelian dengan saya, anda layak mendapat perkara berikut:
#1 jadual pengambilan vitamin secara teratur
#2 konsultasi percuma secara berterusan
#3 tip-tips eksklusif berkaitan set/produk yang dibeli

Jom apa tunggu lagi. Order sekarang sebelum kehabisan stok. Untuk order sendiri anda boleh klik link di bawah ini. 
Beli SHAKLEE COLLAGEN POWDER di sini

"produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit..ia hanyalah supplemen iaitu makanan tambahan utk kesihatan kita."

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Nor Akmal:
Email: akmal.rusdi@yahoo.com
H/P no: 0139279846
ID Shaklee: 1074356

Comments