SET KURUS SHAKLEE

Anda ingin turunkan berat badan?? Anda tercari-cari set kurus yang selamat dan berkesan tanpa kesan sampingan serta bahan kimia yang merbahaya??? Biar saya perkenalkan kepada anda semua set kurus yang paling terbaik iaitu SET KURUS SHAKLEE. Kenapa saya katakan set kurus shaklee ni yang terbaik..Nak tahu terbaik atau tidak kena baca la sampai habis dulu..stay tuned..

Sebelum saya bercerita panjang tentang SET KURUS SHAKLEE yang hebat ini, saya nak kongsikan dengan pembaca semua sedikit tips untuk memiliki BERAT IDEAL. Siapa yang tidak mahu potongan badan yang cantik ala-al model gitu..

Untuk mendapatkan sesuatu yang terbaik kita mestilah melakukan sesuatu yang terbaik juga..Betul tak?? Walaupun perkara yang baik itu kita tidak menyukainya. Jom kita baca apa tips yang penting sangat tu untuk jadi kurus..


TIPS MILIKI BERAT IDEAL


#1 Makan snek yang berkhasiat seperti buah-buahan, kekacang dan salad sayur-sayuran serta yang paling penting makanan rendah lemak
#2 Elakkan makan makanan yang berlemak dan berkolesterol tinggi.
#3 Amalkan gaya hidup yang sihat dengan bersenam dan melakukan aktiviti fizikal.
#4 Ambil makanan dalam jumlah yang sedikit untuk setiap hidangan.
#5 Kurangkan pengambilan makanan yang bergoreng dan yang dimasak menggunakan santan. Pilihlah makanan yang direbus, dikukus, dibakar atau dipanggang. Itu adalah yang terbaik untuk kurangkan berat badan.
#6 Kurangkan minum minuman yang manis dan berwarna serta minuman bikarbonat (bergas) yang kita semua sedia maklum bahawa minuman bergas ini mengandungi gula yang sangat tinggi.
#7 Jangan maka sambil tengok tv. Ramai antara kita suka makan sambil tengok tv.
#8 Banyakkan minum air sekurang-kurangya 3liter sehari.

___________________________oooooOOOOOooooo____________________________

Baiklah mari kita baca apa yang Shaklee sediakan untuk mereka yang tercari-cari set kurus yang selamat tanpa kesan sampingan. Anda takut nak mencuba?? Jangan takut kerana Shaklee adalah produk yang berasaskan sumber semulajadi. Yang paling penting tiada kesan sampingan apabila anda mengambilnya dengan cara yang betul.


Shaklee menggunakan konsep 3B untuk membantu menurunkan berat anda. Apa 3B tu?? 3B ialah BAKAR, BUANG & BINA. Apa yang nak dibakar?? Apa yang nak dibina?? Apa yang nak dibuang?? Sabar-sabar ok..Kita baca satu-satu..Baca jangan lompat-lompat tau nanti tak faham..Akak juga yang susah..

KONSEP 1

BAKAR di sini bermaksud bakar atau cairkan lemak-lemak tepu yang berkumpul di dalam badan kita tu la..Biasa la kalau badan dah saiz XXL atau XXXL tu lemak confirm banyakkan..Ke ada yang dia rasa badan dia besra tapi lemak tak ada..ooo itu tidak mungkin sama sekali. Untuk membakar lemak produk yang paling sesuai ialah LECITHIN @ OMEGA GUARD

Kedua-dua produk ini berfungsi sebagai pembekar atau pemecah lemak dan kolesterol yang berkumpul di dalam badan
Klik MANFAAT UTAMA LECITHIN untuk maklumat lanjut
Klik OMEGA GUARD untuk maklumat lanjut

KONSEP 2

BUANG bermaksud mengeluarkan segala lemak dan kolesterol yang telah dibakar. Konsep BUANG atau detoks lemak dan kolesterol sangat penting setelah proses menbakar iaitu mencair dan memecahkan lemak berlaku. Lemak dan kolesterol yang telah dibakar dan dicarkan di dlam hendaklah dibawa keluar melalui pembungan najis supaya bahan yang tidak diperlukan ini tidak berkumpul di dalam badan. 

Produk Shaklee untuk menjalankan fungsi  ini ialah ALFALFA @ HER-BLAX
Klik ALFALFA untik maklumat lanjut tentangnya
Klik HERB-LAX untuk maklumat lanjut tentangnya

KONSEP 3

BINA - Setelah lemak dan kolesterol dinyahkan dari tubuh otot-otot perlu dibina semula supaya kulit tidak menggeleber stelah berlakunya penurunan berat badan. Walaupun anda kurus tetapi kulit anda menggeleber tetap juga tidak nampak cantik.. betula tak?? 

CINCH SHAKE MIX dan 
Energizing Soy Protein (ESP) adalah produk untuk membina semula otot-otot supaya tidak menggeleber.
CINCH SHAKE MIX mengandungi 24 gram protein, 24 jenis vitamin dan mineral penting serta 6 gram serat larut lemak. 

Pengambilan cinch shake mix boleh diambil bersama ESP untuk kesan yang lebih optimum. Protein amat penting untuk membina otot. Otot berfungsi menaikkan kadar metabolisme seseorang dan juga untuk membakar kalori.

Makanan yang kaya dengan protein berfungsi memberikan rasa kenyang dan menahan rasa lapar yang mana secara tidak langsung membantu mengurangkan  pengambilan makanan antara waktu makan. Cinch Shake mix juga mengandungi LEUCINE yang berfungsi untuk memelihara otot semasa anda menurunkan berat badan.

Klik ENERGIZING SOY PROTEIN untuk tahu lebih lanjut tentang produk ini. Tak nak klik pon tak pe. Tak klik anda yang rugi..

Jadi apa tunggu lagi. Jom tempah sekarang. Anda pasti menyukainya. 

Jangan ragu-ragu lagi untuk memilih shaklee sebagai suplemen terbaik untuk kesihatan anda sepanjang hayat. Nak order sendiri pon boleh. Macam mana cara untuk order tu?? Senang sahaja. 

Anda klik link di bawah ini. Kemudian ikut arahan yang diberi sehingga akhir. Boleh guna kad kredit atau debit ok.

Beli SET KURUS SHAKLEE di sini

Hubungi saya segera untuk sebarang tempahan dan pertanyaan.Dengan membuat pembelian produk Shaklee dengan saya, anda layak mendapat perkara berikut:

#1 jadual pengambilan vitamin secara teratur
#2 konsultasi percuma secara berterusan
#3 tip-tips eksklusif berkaitan set/produk yang dibeli

"produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit..ia hanyalah supplemen iaitu makanan tambahan utk kesihatan kita."

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Puan Nor Akmal:
H/P no: 0139279846

Comments

  1. Set kurus shaklee memang berkesan...amalkan pemgambilan set ini apabila anda ingin kurus dan bergaya...harus konsisten ..jangan kejab nak kejab tak nak pulak.....

    ReplyDelete
  2. Set kurus Shaklee memang baik untuk yang inginkan berat badan ideal..
    saya pengedar sah shaklee kwasan Ukay Perdana , Gombak, Keramat, Beranang dan Semenyih

    ReplyDelete

Post a Comment