Krim Terbaik Dan Berkesan Pilihan Ibu-Ibu Bijak Atasi Ruam Lampin Bayi

Ruam lampin antara masalah yang kerap terjadi di kalangan bayi atau anak kecil. Ada sesetengah bayi akan mengalami ruam lampin yang tidak teruk dan pulih dalam masa yang singkat. Ada juga bayi yang mengalami masalah ini dengan agak teruk dan memerlukan rawatan dan penjagaan yang rapi dan lebih teliti. Sebagai ibu bapa benda paling utama yang perlu dipantau ialah maslaah ruam lampin.

Kita semua tahu kulit bayi ni sangat lembut dan sensitif. Apabila kulit bayi terdedah kepada air kencing atau najis dalam tempoh yang lama ruam lampin akan berlaku.


Krim Yang Selamat Atasi Ruam Lampin bayi

Geseran antara kulit bayi dengan lampin menyebabkan kulit menjadi panas dan merah. Ruam lampin juga boleh terjadi disebabkan bayi itu mengalamai alahan kepada lampin pakai buang yang digunakan atau alergik dengan sabun pencuci. 

Walaupun masalah ruam lampin bukanlah masalah yang berat tetapi jika dibiarkan berlarutan kulit akan menjadi lepuh dan jangkitan bakteria atau kulat boleh berlaku.

Antara cara mudah untuk mengatasi ruam lampin adalah dengan menyapu krim ruam khas untuk bayi. Di pasaran memang banyak krim yang dijual. Pastikan krim yang dibeli itu tidak mengandungi bahan kimia merbahaya dan juga steroid. Carilah krim yang dihasilkan dari sumber semulajadi.


herbal blend Krim Terbaik Dan Berkesan Atasi Ruam Lampin Bayi

Krim Herbal Blend adalah antara krim yang terbaik dan berkesan untuk mengatasi masalah ruam lampin bayi. Dihasilkan dari bahan-bahan semulajadi, tanpa paraben dan tanpa steroid. 


Formula menthol yang menyejukkan diperkaya dengan ekstrak semula jadi termasuk rosemary, kamomil, minyak jagung dan salvia (sage leaf extract) membantu untuk melegakan kulit. Pastinya krim herbal blend menjadi pilihan utama para ibu yang bijak.

Jom kita tengok apa kata para ibu yang telah memilih krim herbal blend untuk anak-anak mereka yang mengalami masalah ruam lampin.
herbal blend Krim Terbaik Dan Berkesan Atasi Ruam Lampin Bayi
Cik Puan ni kagum sangat dengan keberkesanan krim herbal blend. Masalah ruam lampin anaknya yang agak teruk sampai berdarah bila nak tukar pampers kini tiada lagi. Tak payah sapu krim lain dah. 


Krim herbal blend ni bukan untuk bayi je tau tapi sesuai semua untuk seisi keluarga.

Masalah ruam lampin ni juga boleh berlaku di kalangan warga emas yang memakai lampin. Jadi boleh juga disapukan krim herbal blend untuk melegakan ruam akibat pemakain lampin. 

Bagi yang tak tahu krim herbal blend ni sangat banyak kegunaan dia tau. Untuk yang ada masalah kulit kering, menggelupas dan kasar sesuai sangat sapu krim ni. Biasanya kulit kita kat lutut, siku dan kaki agak kasar dan keras kan. So boleh guna krim ni untuk lembutkan kulit kat bahagian yang kering dan kasar tu. Pendek kata krim herbal blend ni boleh digunakan sebagai losyen.

Apalagi jangan tunggu lama-lama. Jom wassap saya sekarang untuk dapatkan krim herbal blend krim terbaik dan berkesan untuk atasi masalah ruam lampin. Ada tawaean istimewa untuk yang memebli krim herbal blend dengan saya.

------------------------
With love 💖💖💖,
Your trusted Shaklee Consultant
Nor Akmal Rusdi
+6013-9279846

https://akmalrusdi.wasap.my/
(Pengedar Shaklee Pontian dan Seluruh Malaysia)

Disclaimer:
"Produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit. Ia hanyalah supplemen iaitu vitamin (makanan tambahan) untuk memberikan kita kesihatan yang lebih baik dan kehidupan yang lebih berkualiti."

Comments

  1. AJO_QQ poker
    kami dari agen poker terpercaya dan terbaik di tahun ini
    Deposit dan Withdraw hanya 15.000 anda sudah dapat bermain
    di sini kami menyediakan 9 permainan dalam 1 aplikasi
    - play aduQ
    - bandar poker
    - play bandarQ
    - capsa sunsun
    - play domino
    - play poker
    - sakong
    -bandar 66
    -perang baccarat (new game )
    Dapatkan Berbagai Bonus Menarik..!!
    PROMO MENARIK
    di sini tempat nya Player Vs Player ( 100% No Robot) Anda Menang berapapun Kami
    Bayar tanpa Maksimal Withdraw dan Tidak ada batas maksimal
    withdraw dalam 1 hari.Bisa bermain di Android dan IOS,Sistem pembagian Kartu
    menggunakan teknologi yang mutakhir dengan sistem Random
    Permanent (acak) |
    Whatshapp : +855969190856

    ReplyDelete

Post a Comment