6 Sebab Kenapa Rakyat Malaysia Perlu Pilih Minyak Ikan Shaklee

Ada yang fikir minyak ikan jenama apa pun sama je. Tak boleh pukul rata macam tu tau. Minyak ikan yang ada di pasaran ni memang la banyak. Tapi tak sama. Jangan tengok pada harga semata-mata.

Minyak ikan atau omega 3 ni banyak sangat manfaat dia. Bagus untuk kesihatan sendi dan lutut, baik untuk kawal kolesterol, boleh membantu bagi yang nak kuruskan badan, baik untuk gout, bantu untuk seimbangkan hormon bagi wanita dan minyak ikan bagus sangat diambil oleh kanak-kanak untuk perkembangan otak.


sebab Kenapa Pilih omega guard Shaklee

Pendek kata minyak ikan ni sesuai untuk semua peringkat umur. Dari kanak-kanak sehingga warga tua. Jadi di sini saya nak share 6 sebab kenapa kita semua kena pilih minyak ikan shaklee iaitu omega guard.

Apa keistimewaan omega guard sehingga diiktiraf sebagai minyak ikan terbaik di dunia? Nak tahu teruskan membaca okey.

6 Sebab Kenapa Kita Semua Perlu Pilih Shaklee Omega Guard

1. Proses Penyulingan molekul tiga peringkat


Untuk mendapatkan minyak ikan yang tulen dan terbaik dengan kualiti yang optima Shaklee menggunakan proses penyulingan molekul tiga peringkat. 
Proses ini dilakukan bertujuan untuk menyingkirkan plumbum, raksa, arsenik, kadmium, dioksin, PCB dan bahan-bahan tercemar yang lain.
sebab Kenapa Pilih Minyak ikan Shaklee

Proses penyulingan tunggal tidak mampu menyingkirkan semua kontaminasi dan logam berat. Jadi untuk memastikan minyak ikan yang dihasilkan adalah tulen, berkepekatan tinggi dan selamat untuk diambil, proses penyulingan mesti diulang sebanyak tiga kali.


2. Minyak ikan bergred farmaseutical

Apa maksudnya? Omega guard bukan ubat tapi kualiti yang ada boleh memberi kesan yang sangat bagus.
Contohnya kalau kita ambik ubat ia akan memberi kesan yang serta merta kan. Dan Omega Guard mampu memberi kesan seperti ubat selepas diambil kerana ia bergred farmaseutical


3. Mempunyai DHA dan EPA yang tinggi


Setiap hidangan Shaklee omega guard membekalkan EPA dan DHA yang tinggi iaitu 999 mg omega-3 (546mg EPA dan 360mg DHA)
sebab Kenapa Pilih Omega guard Shaklee

4. Mengandungi 7 spektrum lengkap asid lemak omega tulen


Shaklee Omega Guard juga membekalkan 5 lagi asid lemak omega tulen iaitu DPA, HPA, SDA, ETA dan ALA. Kalau korang ambik Shaklee omega guard ini bererti sama seperti korang makan seluruh ikan.


5. Bau dan rasa hanyir yang minimum 


Berbanding dengan minyak ikan jenama lain yang bau hanyirnya sangat kuat. Berbeza dengan Shaklee omega guard yang mana bau hanyirnya adalah minimum.


6. Diiktiraf oleh Friend of the Sea

6 sebab kenapa semua rakyat malaysia kena pilih minyak ikan shaklee
Persijilan daripada Friend of the Sea sangat penting untuk pastikan sumber minyak ikan berpanjangan dan kekal sehingga anak cucu cicit kita. Pengiktirafan ini akan diperoleh jika mematuhi syarat yang ditetapkan iaitu:

  • hanya menangkap ikan di kawasan yang sesuai dan terpilih sahaja
  • tidak menangkap ikan yang sedang bertelur

Jadi lepas ni jangan ada lagi yang ragu-ragu nak pilih minyak ikan Shaklee. Dengan enam sebab yang dinyatakan di atas telah terbukti minyak ikan Shaklee adalah yang terbaik di dunia.

Dengan kepekatan dan ketulenan yang ada, harga yang ditawarkan adalah sangatlah murah. Jangan lupa beli minyak ikan shaklee dengan saya ye.

------------------------
With love 💖💖💖,
Your trusted Shaklee Consultant
Nor Akmal Rusdi
6013-9279846

https://akmalrusdi.wasap.my/
(Pengedar Shaklee Pontian dan Seluruh Malaysia)


Disclaimer:
"Produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit. Ia hanyalah supplemen iaitu vitamin (makanan tambahan) untuk memberikan kita kesihatan yang lebih baik dan kehidupan yang lebih berkualiti."

Comments