Bacaan Kolesterol Emak Turun Dan Bacaan Darah Tinggi Kembali Normal

Perkara yang sangat merisaukan ialah apabila insan tersayang mengalami masalah kesihatan terutamanya ibu ayah. Kali ini saya ingin menceritakan tentang emak saya yang menghidap masalah darah tinggi dan bacaan kolestrol tinggi.

Emak saya merupakan seorang suri rumahtangga sepenuh masa. Sejak tahun 2016, emak diserang masalah kesihatan. Emak kerap demam, sakit kepala dan sakit-sakit badan. Emak saya tidak percayakan perubatan moden dan lebih suka mendapatkan rawatan di klinik perubatan alternatif Homeopathy.




Walaupun sudah bertahun-tahun mendapatkan perkhidmatan homeopathy, kesihatan emak masih lagi tidak kembali seperti biasa. Sehinggalah emak mengalami sakit kepala yang teruk dan demam, saya dan adik beradik yang lain mengesyorkan supaya emak mendapatkan rawatan di klinik berdekatan.

Nasib baik emak menurut sahaja dan hasilnya bacaan darah tinggi emak bukanlah ditahap yang normal. Patutlah emak kerap stress, tak lena tidur dan sakit kepala. Doktor menyarankan agar emak melakukan ujian darah.



Keputusan ujian darah emak kali pertama. Bacaan LDL Kolestrol emak sangat tinggi dan ini juga salah satu punca kesihatan emak terganggu. Doktor menyarankan emak buat ulangan ujian darah 6 bulan kemudian dan emak dibekalkan dengan ubat kolestrol serta ubat darah tinggi.

Sejak daripada itu, emak mula menjaga pemakanan dan juga konsisten makan ubat. Disamping itu, emak juga mencuba Vivix & juga Phytocol St dan doktor juga menyarankan emak mengambil 2 produk ini.


6 bulan berikutnya emak menjalani ujian darah sekali lagi untuk melihat bacaan kolestrol turun atau tidak. Selepas menerima keputusan ujian, bacaan kolestrol emak turun!. Emak sangat gembira dengan hasil ujian tersebut.

------------------------
With love 💖💖💖
Your trusted Shaklee Consultant
Nor Akmal Rusdi
6013-9279846 (whatsApp / Telegram)

https://akmalrusdi.wasap.my/

Disclaimer:
"Produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit. Ia hanyalah supplemen iaitu vitamin (makanan tambahan) untuk memberikan kita kesihatan yang lebih baik dan kehidupan yang lebih berkualiti. InsyaAllah."

Comments

  1. ayo segera bergabung dengan kami hanya dengan minimal deposit 20.000
    dapatkan bonus rollingan dana refferal ditunggu apa lagi
    segera bergabung dengan kami di i*o*n*n*q*q

    ReplyDelete

Post a Comment