Cara Dapatkan Pendapatan Tambahan Dengan Bisnes Shaklee

Assalamualaikum...

Dengan kos sara hidup semakin meningkat, harga barang keperluan semakin mahal, harga minyak setiap minggu asyik naik je, meyebabkan ramai rakyat Malaysia semakin tertekan dengan keadaan ini. 

Ada yang sanggup buat apa saja demi sesuap nasi dan mencari rezeki yang halal. Saya pasti ramai rakyat Malaysia yang nak cari pendapatan tambahan tapi tak tahu nak buat apa dan nak mula dari mana..Betul tak???

Cara Dapatkan Pendapatan Tambahan Dengan Shaklee

Ada yang nak buat bisnes tapi modal tak ada ada atau tak cukup. Nak berniaga goreng pisang pun nak kena ada modal yang agak banya juga kan.. Cara yang paling selamat untuk berniaga ialah carilah bisnes yang menggunakan kos yang paling sedikit atau tanpa modal.

Banyak sebenarnya bisnes tanpa modal atau modal yang sedikit yang korang boleh buat. Antaranya ialah bisnes menjual produk kesihatan jenama Shaklee. 

Meh sini saya nak kongsi dengan korang semua beberapa sebab kenapa korang patut pilih Shaklee jalan untuk korang menjana pendapatan sampingan.


Cara Dapatkan Pendapatan Tambahan Dengan Shaklee

5 Sebab Bisnes Shaklee Pilihan Ramai Masa Kini



Modal atau kos yang sangat rendah


Percaya atau tidak nak buat bisnes shaklee korang kena keluarkan modal hanya RM80 sahaja untuk pendaftaran sebagai ahli berdaftar Shaklee. Bila dah daftar ahli Shaklee bila-bila masa je korang boleh mula jual produk Shaklee. Korang juga akan diberi buku panduan produk dan manual bisnes Shaklee..


Pendapatan Yang Lumayan 


Melalui bisnes Shaklee korang akan dapat jana duit dengan untung runcit dan bonus bulanan dari syarikat. 

Sebagai ahli yang berdaftar korang dapat beli semua produk dengan harga ahli dan jual dengan harga retail. Jadi korang dah dapat untung runcit di situ..

Bonus bulanan pula akan dibayar bergantung kepada point yang dapat dikumpul melalui jualan produk. Makin banyak point makin banyak bonus bulanan yang Shaklee bagi kat korang. Pendapatan dalam bisnes Shaklee tidak ada had. 

Keuntungan yang akan dapat korang sendiri yang tentukan. Siapa yang buat dialah yang dapat..

Apa yang penting adanya kesungguhan dan komitmen yang tinggi untuk berbisnes. 

Bisnes Dari Rumah


Bisnes Shaklee tak perlu pun untuk korang buka kedai atau kiosk. Kat rumah pun korang boleh buat. Yang penting ada smart phone dan akses intertnet. Bisnes Shaklee boleh dibuat di mana-mana saja.. kat kedai makan pun korang boleh berbisnes, dalam kereta, kat taman permainan..

Masa pula tidak terhad..Sambil masak pun boleh layan customer, sambil suap anak makan pun boleh update status bisnes di dalam facebook, dan instagram..Mudah je kann...


Produk dan Syarikat Yang Kukuh


Shaklee sebuah syarikat yang sangat kukuh. Produk pertama yang dicipta ialah Vitalea Iron formula yang dah berusia 100 tahun. Kalau produk tak bagus takkan boleh bertahan sampai ke hari ini. 

Shaklee tak pernah gagal membayar bonus ahli dan pengedarnya setiap bulan.

Produk Shaklee adalah berasaskan bahan semulajadi 100%. Produk yang sangat selamat dan berkesan. Produk yang dihasilkan berdasarkan kajian santifik dan ujian klinikal. 

Pengambilannya dalam masa yang panjang tidak ada kesan sampingan.


Cara Dapatkan Pendapatan Tambahan Dengan Shaklee

Kumpulan Sokongan 


Jangan takut untuk mencuba bisnes Shaklee. Korang takkan dibiarkan bersendirian. Kami menyediakan kumpulan sokongan yang akan membantu dan membimbing ahli baru dari zero to hero.

Kumpulan sokongan ini akan membantu korang terutama dalam ilmu marketing dan bahan-bahan marketing. Tak pandai marketing jangan takut untuk mencuba. 

Cara Dapatkan Pendapatan Tambahan Dengan Shaklee
Percayalah sangat ramai rakyat Malaysia yang sakit dan sangat memerlukan vitamin atau suplemen semulajadi seperti Shaklee. Tak payah tengok jauh-jauh tengok saja orang sekeliling korang..kawan-kawan, saudara mara dan jiran tetangga, berapa ramai yang sakit..

Tanam niat dalam hati tujuan berbisnes bukan setakat nak cari pendapatan tambahan apa yang paling penting nak bantu rakyat Malaysia supaya sihat sejahtera dan dapat beribadah dan hidup selesa.

Masih ramai yang tak tahu tentang kebaikan yang ada pada produk Shaklee. Ayuh sama-sama kita sebarkan kebaikan. 

Korang nak jadi salah seorag ahli keluarga Shaklee? Apa tunggu lagi jom hubungi saya segera..

💗 Your trusted Shaklee Consultant
👉 Puan Nor Akmal
📱 WhatsApp/telegram +6013-927 9846

Comments