Kerana Vivix, tak rasa pun macam berpantang anak ke 6 di usia 40 tahun

Wow..wow..wow..Baca tajuk pun dah rasa semacam je kan. Saya yang nak tulis entry ni pun rasa sangat tak sabar, rasa nak melompat-lompat je..hihi..Rasa teruja sangat nak share dengan korang semua tentang kawan saya Kak Lin yang ambil Vivix semasa berpantang..

Di dalam entry yang lepas pun saya share pasal kawan yang ambik Vivix semasa berpantang. Sape yang dah baca mesti dah tahu kan..Kawan saya ni bersalin secara pembedahan. Korang boleh baca pengalaman dia berpantang dengan Vivix.

Siapa yang belum baca lagi boleh klik link kat bawah ni 👇👇😄 😂
Luka Bersalin Pembedahan Cepat Kering, Tak Rasa Sakit Pun

Kerana Vivix, tak rasa pun macam berpantang anak ke 6 di usia 40 tahun

Kembali kepada cerita Kak Lin pulak. Cerita Kak Lin, dia rasa best sangat berpantang dengan Vivix ni. Walaupun baru 15 hari berpantang rasa macam dah habis pantang. Badan sihat dan segar. Wow..OMG..😃😂..dasatnya..Biasanya 15 hari ni muka mak-mak baru lepas bersalin ni pucat lagi kot. Badan pun masih lemah lagi..

Tapi..tapi.. Vivix punya pasal 15 hari dah rasa 40 hari..Mak aih..hebat kot..Padahal Kak Lin ni bersalin anak ke enam dah pun bukannya anak pertama. Umur pun dah 40 tahun. Siyes sangat kagum dengan Vivix..

Sebab tu la kawan-kawan saya yang dok tunggu hari nak bersalin semua dah tak sabar nak rasa sendiri pengalaman berpantang dengan Vivix. 

Yang ambik Vivix dan set bersalin shaklee semasa berpantang semuanya bagi feed back yang sangat positif...

Kerana Vivix, tak rasa pun macam berpantang anak ke 6 di usia 40 tahun


Kak Lin pegawai bank. Bersalin kali ni tak ada cuti bersalin pun. Kak Lin kumpul cuti tahunan dari tahun lepas dan campur tahun ni. So dapat la simpan cuti untuk bersalin dalam 40 hari camtu.

Bila masuk kerja kawan-kawan kat pejabat dok ingat Kak Lin ambik cuti 3 bulan. Padahal Kak Lin masuk kerja hari ke 42 selepas bersalin. Orang tua kata 42 hari tu pantang pun tak habis lagi kan..

Penangan Vivix juga badan lebih slim dari sebelum bersalin..fuh..memang senyum sampai masuk dalam mimpi la orang perempuan ni kan kalau dah kena puji nampak kurus. siapa tak suka kan??

Bagaimana Vivix Bantu Tingkatkan Tenaga?


Manfaat Vivix ni banyak sangat. Salah satunya mampu meningkatkan tahap tenaga (kekuatan) di dalam badan kita. Bila sel tenaga (kekuatan) badan meningkat, sesorang itu akan lebih bertenaga (energetic). Sendi-sendi menjadi lebih kuat, ketajaman mental (otak) yang lebih baik, peredaran darah dan tahap bacaan gula dalam darah yang lebih sihat. 

Nak tahu lebih lanjut bagaimana Vivix bantu memberi tenaga luar biasa bagi ibu-ibu yang berpantang, meh klik link kat bawah ni ye..👇👇😄😍

Badan Bertenaga, Kulit Jadi Flawless Dengan Satu Sudu Vivix Sehari


Apa yang membuatkan Vivix ni sangat hebat kerana kandungan polifenol di dalamnya hasil gabungan 4 tumbuhan botani iaitu anggur muscadine, lobak ungu, elderberry eropah, dan polyganum cuspidatum

Polifenol ni antioksidan yang sangat kuat dan berkuasa yang berfungsi sebagai perisai untuk melindungi sel-sel tubuh kita dari kerosakan akibat radikal bebas.

Bila sel-sel tubuh badan kita rosak maka terjadilah pelbagai jenis penyakit. Jadi salah satu cara nak pastikan sel-sel tubuh kita sentiasa sihat dan dapat berfungsi dengan baik adalah dengan mengambil makanan yang tinggi polifenol iaitu Vivix Shaklee..

Nak Vivix dan vitamin shaklee yang lain dengan harga paling istimewa?

Apa tunggu lagi hubungi saya segera untuk dapatkan harga yang paling istimewa dan konsultsi percuma.

💗 Your trusted Shaklee consultant
👉 Puan Nor Akmal
📱 +6013-927 9846

Comments