Berpantang Dengan Vivix Badan Sihat Dan Bertenaga, Ramai Yang Pakat Tegur

Masyarakat zaman dahulu sangat menitik beratkan bab amalan berpantang selepas bersalin. Mak-mak dan nenek kita dulu kalau berpantang memang betul-betul punya kan. 40 hari la 100 hari la. dalam tempoh berpantanh tuy memang keluar rumah pun tak. Kecuali emergency bawa anak pergi klinik.

Zaman sekarang dah tak sama dengan dulu lagi dah. Zaman semakin berubah, adat dan tradisi juga sedikit demi sedikit mula berubah dan terhakis..Ada je ibu-ibu bersalin yang masih mengamakna amalan berpantang sama macam mak-mak kita dulu. tapi mungkin tak ramai..



Ramai juga yang mengambil mudah bab berpantang selepas bersalin. Ada yang dah pergi shoping selepas 2 minggu bersalin. Siap bawa kereta sendiri lagi. Aduh gerun tengok kan. Tak sayang badan ke dik non ooii..

Orang-orang tua cakap masa muda ni memang la kita tak rasa apa-apa. Tapi kesannya akan rasa bila kita dah tua nanti. Masa tu barulah tahu kesan tak berpantang macam mana. Sakit sana sakit sini..


Set Bersalin dan Menyusu Pilihan Ibu-ibu Masa Kini 


Bagi yang tak suka makan jamu-jamu tradisional semasa berpantang korang boleh ambil set bersalin dan menyusu Shaklee. 

Set bersalin shaklee ni tak panas untuk bayi, walapaun anak ada jaundis (baby kuning) tak ada masalah ambik set bersalin Shaklee. InsyaAllah ibu-ibu bertambah sihat dan bertenaga. Bukan tu je ramai yang sangat berpuas hati bila susu ibu meriah dan pekat.

Nak tahu lebih lanjut tentang set bersalin dan menyusu shaklee korang boleh klik link kat bawah ni ye..👇👇😃

Set Vitamin Ibu Menyusu Yang Menjadi Pilihan Ibu Menyusu Masa Kini

Cerita bab berpantang ni teringat kat kawan-kawan yang mengambil Vivix dan juga set bersalin dan menyusu shaklee semasa berpantang.

Pengalaman kawan-kawan yang ambik set bersalin biasa tu pun dah rasa best sangat-sangat, bagi yang tambah ambik Vivix lagi best berganda.


Apa kata kawan-kawan saya yang ambik Vivix semasa berpantang


Jom kita apa kata kawan-kawan yang ambik Vivix dan set bersalin Shaklee semasa proses berpantang.

Berpantang Dengan Vivix Badan Sihat Dan Bertenaga, Ramai Yang Pakat Tegur
Cerita kawan saya Fazilah,"Ramai yang tegur semasa saya dalam pantang, muka nampak sihat dan bertenaga. Yang paling best juga susu bertambah, salah stau milkbooster yang best bila mengamalkan VIVIX dalam pantang.."

Berpantang Dengan Vivix Badan Sihat Dan Bertenaga, Ramai Yang Pakat Tegur


Berpantang Dengan Vivix Badan Sihat Dan Bertenaga, Ramai Yang Pakat Tegur


Kat atas ni screenshot perkongsian kawan saya Zati yang juga ambil Vivix semasa berpantang. Jom kita layan citer Zati..

"Memang rasa sangat bertenaga berpantang dengan Vivix. Sangat awesome.
Sampai suami dia pun pelik bila tengok dia pakai lawa-lawa nak gi klinik. hihi. Yelah biasa orang dalam pantang ni nak gi klinik kan pakai kain batik jekan. Tak ada hati nak melawa. Badan penat, lesu je.."

Itulah salah satu fungsi Vivix ialah membantu meningkatkan mitochondria dalam badan kita. 

Mitochondria tu apa benda pulak?? Mitochondria ni kilang atau pusat tenaga sel. Nak tahu lebih lanjut bagaimana Vivix bantu memberi tenaga luar biasa bagi ibu-ibu yang berpantang, meh klik link kat bawah ni ye..👇👇😄😍

Badan Bertenaga, Kulit Jadi Flawless Dengan Satu Sudu Vivix Sehari



Selain membantu meningkatkan pusat tenaga sel badan, Vivix ni banyak lagi manfaat dia untuk ibu berpantang. Ia juga bantu mempercepatkan proses penyembuhan luka dan membantu menampung kekuranga Vitamin semasa proses berpantang.

Memang tak rugi sape yang ambil Vivix semasa berpantang. Ramai kawan-kawan yang tengah pregnant tu tak sabar-sabar nak bersalin dan nak ambil Vivix semasa berpantang. Teruja sangat bila kawan-kawan pakat dok citer best sangat berpantang dengan Vivix.

Tambah lagi kalau yang terpaksa berpantang sendiri tanpa bantuan mak atau mak mertua atau adik beradik kan. Nak urus anak-anak lain lagi. Memang sangat memerlukan tenaga yang banyak. Jadi mengambil Set bersalin shaklee dan Vivix adalah pilihan yang sangat tepat dan terbaik.

Inginkan Vivix dan vitamin shaklee yang lain dengan harga paling istimewa?

Apa tunggu lagi hubungi saya segera untuk dapatkan harga yang paling istimewa dan konsultsi percuma.

Your trusted shaklee consultant
Puan Nor Akmal 
+60139279846

Comments