Stokis Vivix Shaklee Pontian, Rengit Dan Simpang Renggam

Semakin kenal Vivix semakin saya jatuh cinta. Betul la orang cakap kan tak kenal maka tak cinta. Semakin saya mengkaji tentang Vivix semakin kerdil rasa diri ini. Banyak lagi yang saya tak tahu tentang Vivix ni. 

Bagi yang berada di daerah Pontian yang ingin mendapatkan Vivix boleh beli dari saya pengedar dan agen Shaklee yang sah. Yang tinggal berdekatan Pontian seperti Rengit dan Simpang Renggam juga boleh beli Vivix dengan saya stokis Shaklee yang sah.

Apa yang menjadi sebab Vivix ni sangat hebat ialah kandungan resveratrol yang ada di dalamnya. Para Saintis Shaklee telah mengambil masa bertahun-tahun menjalankan penyelidikan untuk membangunkan Vivix

Kajian yang menelan kos berjuta-juta dolar US ni telah menghasilkan satu tonik ajaib yang mampu memberi kesan positif terhadap pelbagai jenis penyakit.

Vivix satu-satunya produk yang ada di dunia ni. Korang takkan jumpa Vivix atau produk jenama lain yang setanding dengan Vivix. Sebab apa korang tahu tak? Sebabnya Shaklee dah patent dah Vivix ni untuk menjaga keunikan dan hak eksklusifnya dari diciplak oleh orang lain.

Stokis Vivix Shaklee Pontian, Rengit Dan Simpang Renggam

Kenapa korang kena beli Vivix dan Vitamin Shaklee yang lain dengan saya?


Dengan membuat pembelian produk Shaklee dengan saya, anda layak mendapat perkara berikut:
  • jadual pengambilan Vivix dan vitamin Shaklee yang lain secara teratur seumur hidup.
  • percuma konsultasi cara pengambilan Vivix dan vitamin shaklee lain secara berterusan.
  • tip-tips eksklusif berkaitan set/produk yang dibeli

"produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit..ia hanyalah supplemen iaitu makanan tambahan untuk memberikan kesihatan yang lebih baik kepada kehidupan"

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Puan Nor Akmal:
Whatsapp/Telegram: 0139279846
COD: Pontian-Simpang Renggam-RengitPengeposan ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak

Comments