Buat Side Income Secara Online Bantu Kukuhkan Kewangan Keluarga

Pelbagai perniagaan atas talian (online) yang boleh dilakukan oleh rakyat Malaysia. Berniaga atas talian bukan saja menjadi ternd masa kini tetapi berupaya menjana pendapatan sampingan (side income) yang sangat membantu untuk mengukuhkan kewangan keluarga.

Bagi seseorang yang ingin mencari sumber pendapatan lain tanpa bergantung dengan kerja hakiki untuk meringankan kewangan kewangan keluarga perniagaan atas talian adalah pilihan alternatif yang paling tepat.

Perniagaan ini tidak memerlukan anda membayar sewa premis, tidak perlu membayar bil air dan bil elektrik kedai dan tidak perlu menggajikan pekerja, tak perlu sakit ati dan sakit kepala nak layan pekerja yang macam-macam ragam. Segalanya dilakukan sendiri secara online. 

Buat Side Income Secara Online Bantu Kukuhkan Kewangan Keluarga


Apa yang penting anda mempunyai akses internet untuk mempromosikan produk jualan anda. Jadi bagi mereka yang tinggal di kawasan yang tidak dapat nak akses internet perniagaan atas talian adalah tidak sesuai dan sangat sukar. Untunglah sesiapa yang tinggal di kawasan yang boleh mencapai internet dengan kelajuan yang terbaik.

Macam mana ni nak baut bisnes mesti kena ada modal? Jangan risau ye tuan puan adik kakak semua. Masih ada je bisnes yang kalian semua boleh buat tanpa keluarkan modal yang banyak. Bisnes apa tu? Tak lain tak bukan tentulah menjadi ahli keluarga Shaklee dan buat bisnes Shaklee. Menjual produk shaklee korang hanya perlu keluarkan modal yang sangat sedikit saje tak sampai pun seratus ringgit.

Walaupun Shaklee ni syarikat MLM yang menjual produk kesihatan tetapi mampu menjana pendapatan sehingga RM100K atau lebih sebulan bagi yang berusaha bersungguh-sungguh dfan sanggup menghadapai segala mehnah dan tribulasi dalam perniagaan.

Nak berjaya bukannya mudah. Betul tak? Nak dapat duit 6 angka sebulan pastinya ada cabaran getir yang mesti dilalui. Siapa yang bersemangat waja dan tidak putus asa pasti berjaya.

Macam mana nak buat bisnes Shaklee ni? Jangan risau ye. Langkah yang pertama korang mestilah mendaftar sebagai ahli Shaklee yang sah. Ada dua pilihan untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee iaitu:

  • membayar yuran pendaftaran ahli shaklee sebanyak RM80 bagi Semenanung Malaysia dan RM90 bagi Sabah atau Sarawak
  • ATAU korang juga boleh membuat belian mana-mana produk Shaklee melebihi 200 point dalam satu resit. Nilai untuk 200 point ni dianggarkan dalam lingkungan RM700 hingga RM800.
Selepas mendaftar sebagai ahli keluarga Shaklee korang boleh mula menjual produk Shaklee bila-bila masa je. Banyak tak modal yang korang perlu keluarkan? Sikit je kan. 

Buat Side Income Secara Online Bantu Kukuhkan Kewangan Keluarga

Bisnes Shaklee terbuka kepada semua orang tak kira siapa dia sekalipun. Sama ada anda artis, ahli politik, guru, arkitek atau apa saja pekerjaan yang anda buat anda layak menjadi ahli Shaklee dan menjual produk Shaklee. Syarat utama menjadi ahli Shaklee mestilah berumur 18 tahun ke atas. Bisnes Shaklee adalah satu cara yang mudah bagi pelajar universiti dan suri rumah untuk tambah pendapatan sampingan.

Bagi yang tak nak buat stok produk Shaklee di rumah korang tak perlu risau. Bila ada pelanggan yang nak beli barang hanya order saja melalui Shaklee2u.com.my dan pihak shaklee sendiri yang akan pos kepada pelanggan kita. Mudah kan?

Bagi yang ada kemampuan untuk membuat stok di rumah anda digalakkan untuk membeli produk Shaklee dan simpan sebagai stok. Bila-bila masa je ada yang nak beli korang boleh pos sendiri atau COD (Cash On Delivery) iaitu korang hantar sendiri kepada pelanggan.

Tak tahu strategi pemasaran macam mana? Jangan risau ye. Bila korang dah buat keputusan untuk melibatkan diri dalam bisnes Shaklee korang tidak akan ditinggalkan sendirian. 

Kami ada group coaching yang akan membimbing dan memberi tunjuk untuk memulakan bisnes Shakee dengan cara yang betul sehingga anda mampu berdikari. So jangan risau ok. Bisnes Shaklee ni bisnes secara berjemaah. 

Buat Side Income Secara Online Bantu Kukuhkan Kewangan Keluarga


Banyak medium atas talian (online) yang boleh digunakan untuk menjual produk Shaklee. Untuk permulaan gunakan medium yang korang dah biasan dengannya seperti facebook dan instagram. Selain itu banyak lagi saluran yang boleh digunakan seperti wechat, page, blog dan laman web khas untuk bisnes.

Camne nak buat semua tu? Macam mana nak promote Shaklee kat facebook? Tak pandailah. Macam mana nak buat blog?Jangan risau, semua tu akan diajar dan dibimbing oleh pakar-pakar dalam group coaching kami.

Apa tunggu lagi jom sertai ahli keluarga shaklee. Pada siapa yang tercari-cari pendapatan sampingan atau memang mencari peluang untuk mencapai impian yang lebih besar, sertai keluarga besar kami, insyaAllah anda tak akan merasa menyesal.

Hubungi saya atau boleh isi maklumat korang di link di bawah ini dan saya akan hubungi korang segera.

Sertai kami dengan mengisi borang di bawah ini:

Jana Pendapatan Sampingan Secara Online

ATAU

WhatsApp saya Puan Nor Akmal 0139279846

Comments