Kisah Bekas Pembaca Berita NTV7 Yang Berjuang Untuk Hidup Selepas Menghidap Kanser Paru-paru

Kali ini saya nak ceritakan tentang kisah Master Law Chu Hian yang berjuang untuk hidup selepas didiagnos mendapat penyakit kanser paru-paru. Kisah bekas pembaca NTV7 ni telah diketahui ramai di kalangan peminat-peminat tegar Shaklee.

12 tahun yang lalu pada tahun 2003 awal bulan Disember Master Law Chu Hian telah disahkan menghidap kanser paru-paru atau lebih tepat Germ Cell Tumor. Beliau mengalami batuk yang teruk. Setiap kali batuk beliau rasa sangat sakit seperti jarum yang mencucuk dada beliau. 

Berita ini memberi tamparan yang dahsyat kepada Master Law. Ia telah merubah hidupnya dari pelbagai sudut 360 darjah. Pada masa ini beliau berumur 40 tahun.


Kemoterapi yang sangat menyakitkan



Kisah Bekas Pembaca NTV7 Yang Berjuang Untuk Hidup Selepas Mendapat Kanser Paru-paru
Umur Master Law Chu Hian ni dah 50an dah pun. Tapi nampak macam masih muda kan.. Bagi yang tak tahu mungkin ramai yang ingat umur mastr ni baru 40 tahun kot..Itulah shaklee effect. Bila dalaman kita sihat secara tak langsung luaran kita juga sihat.

Pengalaman menjalani rawatan kemoterapi selama 3 bulan takkan dilupakan beliau sampai bila-bila kerana ia bagaikan mimpi ngeri yang amat dahsyat. Kesan sampingan selepas kemoterapi sangat la teruk. 

Selain muntah, pesakit akan mengalami cirit-birit, rambut gugur, hilang selera makan, keletihan, demam, jangkitan dan sebenarnya.

Segalanya berubah selepas seorang kawan merangkap upline beliau iaitu Master Andrew Phang memperkenalkan Shaklee. Selepas beberapa hari mengambil produk Shaklee Master Law berasa kembali bertenaga.

Merasakan Shaklee mampu memberikan mimpi indah dengan serta merta beliau meletakkan jawatan di stesen TV NTV7. 


Shaklee memberi satu keajaiban 


Antara produk shaklee yang diambil untuk melawan sel kanser ialah Alfalfa Complex. Salah satu fungsi alfalfa complex ialah membantu mengalkalikan badan dan dapat memperbaiki sel-sel kanser serta melawan tumor.

Selepas mengambil produk Shaklee selama lebih kurang 4 bulan beliau menghadiri temujanji pemeriksaan perubatan setiap 6 bulan sekali. 

Apa yang mengejutkan dan sangat menggembirakna beliau ialah laporan perubatan beliau adalah perfect..!!! Macam tak percaya kan..

Kisah Bekas Pembaca NTV7 Yang Berjuang Untuk Hidup Selepas Mendapat Kanser Paru-paru
Master Law Chu Hian bersama Roger Barnett Pengerusi dan CEO Shaklee Corporation
Ramai yang dok tanya beliau apa produk Shaklee yang beliau ambil? Nak tahu apa jawapannya?? Jawapannya ialah semua. Maksudnya semua produk shaklee yang beliau ambil.

Bukan saja produk penjagaan kesihatan, beliau juga ambil produk penjagaan kulit dan kecantikan, produk penjagaan rambut dan juga set penjagaan rumah. Pendek kata beliau telah menShakleekan hidup beliau.

Macam saya jugalah. Selepas kenal Shaklee sedikit demi sedikit saya berubah dengan mengunakan produk shaklee. Bukan suplemen je yang saya telan hari-hari tau. 

Apa saja produk shaklee yang sesuai dengan saya saya akan guna seperti Shampu Shaklee (prosante hair care), Set Penjagaan Kulit Nutriwhite, Set Fresh Laundry, pencuci serbaguna Basic-H, dish wash, penapis air (water pitcher) dan sebagainya. Saya pun telah mengSHAKLEEkan hidup saya secara 100% sejak tahun lepas.

Ok kita sambung balik kisah Master Law ni. Pertama kali mengambil Shaklee Master Law mengalami healing crisis (krisis peyembuhan). Beliau batuk sehinggakan paru-parunya seolah-olah meletup.

Namun atas rasa kepercayaan dan keyakinan yang tinggi terhadap Shaklee beliau tetap meneruskan pengambilan produk Shaklee tanpa ragu-ragu. 


Kisah Bekas Pembaca NTV7 Yang Berjuang Untuk Hidup Selepas Menghidap Kanser Paru-paru


Akhirnya berkat kesabaran, kini Master Law Chu Hian bebas kanser paru-paru dan hidup lebih sihat. Bukan itu sahaja beliau juga telah mendapat kebebasan kewangan dan juga kebebasan masa. 


Apa produk Shaklee Yang Terbaik Untuk Melawan Sel Kanser Paru-paru dan Kanser Lain Juga??


Sudah tentulah si tonik ajaib Vivix. Vivix shaklee adalah suplemen yang terbaik yang membantu membantutkan perkembangan sel kanser dan sekaligus mematikan sel-sel kanser. 

Bahan-bahan dalam VIVIX Shaklee seperti resveratrol bertindak memperbaiki seawal peringkat DNA lagi. Jadi Vivix berupaya membentuk semula sel-sel yang telah rosak akibat penyakit itu sendiri atau akibat rawatan kemoterapi. Sebab itulah, VIVIX Shaklee mampu membantu pesakit kanser.

Vivix Shaklee juga dapat membantu mempercepatkan penyembuhan luka dan tisu yang rosak terutamanya selepas pembedahan, rawatan radioterapi dan kemoterapi atau rawatan perubatan lain.


Vivix Shaklee dapat membantu menghadapi kesan sampingan rawatan dengan lebih baik dan peluang sembuh dengan lebih baik.

Vivix juga dapat meningkatkan sistem imun (ketahanan badan) bagi membolehkan pesakit melawan kanser. Bila sistem imun kuat dan kukuh pesakit dapat melawan penyakit lain.



Jika ada di kalangan kawan-kawan atau saudara mara korang yang sedang berjuang melawan penyakit kanser paru-paru ini korang boleh cadangkan kepada mereka VIVIX tonik ajaib ini. Mudah-mudahan VIVIX dapat membantu mereka kembali senyum dan hidup lebih gembira.

Dapatkan VIVIX sekarang. Usah ditangguh-tangguh lagi. Sel-sel kanser semakin pantas merebak. Apalah sangat nilai sebotol VIVIX yang harganya tak sampai pun RM500 berbanding kos merawat penyakit kanser yang lebih tinggi dari RM500.


Inginkan Vivix dan vitamin shaklee yang lain dengan harga paling istimewa?



Apa tunggu lagi hubungi saya segera untuk dapatkan harga yang paling istimewa dan konsultsi percuma.

Whatsapp/Telegram saya : Nor Akmal 0139279846

Comments

Post a Comment