Sirap Ajaib Bantu Turunkan Bacaan Darah Pesakit Darah Tinggi

Assalamualaikum..

Darah tinggi atau pun di dalam istilah perubatan disebut sebagai Hipertensi. Setiap tahun statistik penghidap penyakit darah tinggi di negara kita semakin meningkat. Trend ini dilihat sangat membimbangkan. Bagi setiap tiga orang rakyat negara ini, seorang daripadanya menghidap penyakit darah tinggi.

Maksudnya apa? Maksudnya ramai rakyat Malaysia ni yang ada darah tinggi..Saya percaya dan yakin corak pemakanan kita yang kaya dengan kalori dan lemak, dan kurang sayuran dan buah-buahan (fiber) menjadi salah satu penyebab utama terjadinya penyakit darah tinggi.



Vivix Membantu Menstabilkan Kadar Tekanan Darah Pesakit Darah Tinggi

Namun ramai yang memandang remah tentang penyakit ini kerana ia tidak menunjukkan tanda-tanda yang jelas dan menakutkan jika dilihat dengan mata kasar. Maka tidak hairanlah mengapa masih ramai rakyat Malaiysia mengabaikan penyakit ini dan menganggap darah tinggi  bukanlah ancaman kepada kesihatan mereka.

Anggapan ini menyebabkan kita telah melakukan satu tindakan yang amat salah dan merbahaya untuk nyawa kita. Hipertensi juga dikenali sebagai pembunuh senyap inilah yang boleh membawa kepada penyakit lain yang lebih serius dan kronik seperti strok (angin ahmar), penyakit jantung dan kegagalan buah pinggang.


Ubah Gaya Hidup Untuk Lebih Sihat


Perubahan gaya hidup amatlah penting untuk menangani tekanan darah tinggi tanpa ubat-ubatan. Antaranya ialah:
  • kawal berat badan
  • kurangkan pengambilan garam dalam makanan
  • tidak mengambil minuman keras
  • lebih kerap buat senaman
  • amalkan gaya pemakanan yang sihat
  • jangan merokok


Cerita Sirap Ajaib


Hanya satu sudu sirap ajaib boleh membantu mencegah pennyakit darah tinggi dan menurunkan bacaan bagi mereka yang ada darah tinggi. Sirap ajaib yang saya maksudkan ialah Vivix Shaklee..

Vivix Shaklee kaya dengan resveratrol yang dihasilkan dari tumbuhan hebat iaitu anggur muscadine dan polyganum cuspidatum. Menurut Dr Stephen Sinatra seorang pakar kardiologi, ada kajian yang menunjukkan resveratrol berupaya melindungi aliran darah sebagaimana sepatutnya. 

Di dalam satu analisis meta menunjukkan resveratrol memainkan peranan penting dalam menyokong kesihatan tekanan darah dengan mengatur tekanan darah sistolik.




Jadi pengambilan Vivix Shaklee yang kaya dengan resveratrol sangat la sesuai untuk kesihatan jantung, membantu menurunkan bacaan darah tinggi dan mencegah dari serangan penyakit-penyakit kronik yang lain.

Di sini saya ingin berkongsi dengan semua beberapa TESTIMONI VIVIX yang telah banyak membantu pesakit darah tinggi menstabilkan tekanan darah.

TESTIMONI 1

Vivix Membantu Menstabilkan Kadar Tekanan Darah Pesakit Darah Tinggi
VIVIX UNTUK PESAKIT DARAH TINGGI

Saya ingat lagi awal tahun 2013 dapat call daripada Mak kat kampung. Mak call bagitau darah naik 200 ooooiiii.. Masa dengar tu kecut perut. takut sangat. Sebab last year ada sorang customer yang maknya kena stroke sebab darah naik over 200. 


Nak dijadikan cerita saya belikan sebotol VIVIX. Mak siap cakap boleh baik ke minum ubat ko ni..Hehe..Masa balik kampung tu memang sedih giler tengok mak. Terbaring. solat pun sambil baring. Makan tak lalu. nak pergi toilet pun kena papah. Nasib baik ada adik. malam tu juga bagi mak Vivix satu sudu.


Esok pagi dalam pukul 5.30 kitaorang dalam bilik ni tersedar sebab dengar bising-bising kat hall. Rupanya mak tengah kemas hall. Siap sapu lantai lagi. memang ligat. Macam tak sakit. Mak cakap bagus jiha ubat ko nih..Badan sedap..

TESTIMONI 2

Vivix Membantu Menstabilkan Kadar Tekanan Darah Pesakit Darah Tinggi
Pada mulanya saya bagi mak cuba VIVIX sebab mak saya ada sakit darah tinggi dan kencing manis.. Duly mak setiap bulan ken api check up. hari-hari inject insulin, hari-hari makan ubat hospital hampir 20 biji..Pergh serius tak sanggup nak tengok mak telan pil-pil tu.. 
After mak makan 3 botol VIVIX, alhamdulillah semua jadi normal. then selepas 3 kali check up dan ketiga-tiga nya normal doktor kuranglkan dos insulin, kurangkan pil jadi 7 biji je sehari dan next appointment adalah 4 bulan kemudian. Bayangkan betapa happynya saya.. 
Dulu mak saya kalau nak berjalan kena pimpin tangan sebab takut jatuh, kaki tak kuat kan..sekarang ni kalau pergi mall mana pun jalan sorang gitu je..

TESTIMONI 3

Vivix Membantu Menstabilkan Kadar Tekanan Darah Pesakit Darah Tinggi
Sejarah sakit abah 2012 tidak boleh dilupakan..Tiba-tiba je abah jatuh sakit..sakit yang boleh membawa maut..Darah tinggi yang melampau membawa kepada serangan jantung dan pendarahan dalam kepala. berkampung di hospital Klang hampir setahun.. 
Di PPUM 2 minggu..Darah beku merebak ke sebe;ah kanan kepala hingga abah strok sebelah kiri badan dan yang peling kami tak mahu imgat abah lupa siapa yang ada di sekelilingnya..Sebak pulak.. 
Kalau nak cerita memamng panjang, tapi kini dah 3 botol VIVIX abah consume. Kesihatan abah makin pulih..Alhamdulillah dulu siap sangka abah boleh berjalan kembali. bawa motor keliling kampung, pergi masjid..pergi pasar.. memang syukur sangat..



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dapatkan penjimatan berganda untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli.. 

JOM DAFTAR AHLI SEKARANG!!!


Anda akan mendapat potongan sehingga 15-30% jika mendaftar sebagai ahli Shaklee. Untuk maklumat lanjut berkaitan pendaftaran keahlian Shaklee anda boleh terus menghubungi saya sebagaimana maklumat di bawah ini.


Hubungi saya segera untuk sebarang tempahan dan pertanyaan tentang produk yang hebat ini.

Dengan membuat pembelian produk Shaklee dengan saya, anda layak mendapat perkara berikut: 


  • jadual pengambilan vitamin secara teratur
  • percuma konsultasi cara pengambilan vitamin  secara berterusan 
  • tip-tips eksklusif berkaitan set/produk yang dibeli 

 "produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit..ia hanyalah supplemen iaitu makanan tambahan untuk memberikan kesihatan yang lebih baik kepada kehidupan kita."

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Nor Akmal:
Whatsapp/Telegram: 0139279846
COD: Pontian-Simpang Renggam-Rengit 
Pengeposan ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak

Comments