CoQ10 Health Plus Shaklee Menjana Jantung sihat

Tahukah anda??

  • Jantung kita berdenyut 100,000 kali setiap hari. 
  • aorta, arteri terbesar di dalam tubuh, diameternya hampir menyamai hos taman anda
  • penggunaan ubat-ubatan tertentu akan mengurangkan tahap CoQ10 di dalam darah

CoQ10 Health Plus Shaklee bukan sekadar untuk jantung
CoQ10 Health Plus Shaklee bukan sekadar untuk jantung yang sihat, malah memberikan anda lebih daripada itu.
CoQ10Health Plus Shaklee menampilkan campuran semulajadi proprietari 100mg CoQ10 dan resveratrol di dalam softgel yang bioavailable.

CoQ10 ialahnutrien yang larit di dalam lemak, yang dihasilkan di dalam tubuh dan wujud di dalam sel-sel. Konsentrasi yang tinggi nutrien ini ditemui di dalam organ yang bekerja keras dan memerlukan tenaga selular yang tinggi untuk berfungsi seperti jantung, hati, buah pinggang dan pankreas.

CoQ10 adalah penting bagi trilion sel-sel di dalam tubuh yang perlu menghasilkan tenaga mereka sendiri untuk terus hidup. untuk menghasilkan tenaga, sel akan membakar gula dan lemak yang datang daripada makanan yang kita makan.

Nutrien-nutrien ini dipecahkan dan diangkut melalui laluan pemghasilan tenaga yang memerlukan CoQ10. Proses penghasilan tenaga ini diulang beribu-ribu kali setiap saat untuk menjana denyutan jantung dan organ-organ tubuh yang lain yang memerlukan aliran tenaga yang berterusan.

Tanpa CoQ10 sel-sel tidak akan mampu menghasilkan tenaga dan organ-organ tidak akan berfungsi dengan betul.

CoQ10 juga dikenali untuk aktiviti antioksidannya yang ampuh, untuk melindungi membran sel dari radikal bebas. sebagai antioksidan CoQ10 juga membantu arteri dari pengoksidaan akibat tindakan LDL (kolesterol jahat). Ini sangat penting untuk menggalakkan fungsi salur darah terutama sekali yang mengangkut darah ke organ jantung.

Mengapa kita memerlukan suplemen CoQ10 dalam diet harian kita??

Ini kerana makanan yang kita ambil setiap hari tidak mampu membekalkan CoQ10 kepada badan kita dengan secukupnya. Kita sukar untuk mendapatkan CoQ10 secukupnya daripada makanan sahaja. Nak tak nak kita mesti mengambil suplemen.

Sebab kita memerlukan suplemen CoQ10 Health Plus shaklee


MANFAAT CoQ10 HEALTH PLUS SHAKLEE yang telah dibuktikan:

#1 Membantu meningkatkan penghasilan tenaga di dalam otot jantung sekaligus menambah kekuatan mengepam. 

Berdasarkan kajian yang telah dijalankan CoQ10 Health Plus Shaklee mempunyai potensi untuk mengurangkan tekanan darah secara semulajadi tanpa kesan sampingan. Tindakan CoQ10 sebagai antioksidan yang kuat menghalang proses pengoksidaan LDL (kolesterol jahat) dan menghalangnya dari melekat dan menyumbat saluran darah.

#2 Meningkatkan tenaga
CoQ10 Health Plus Shaklee berupaya meningkatkan tahap tenaga, menambahkan stamina dan mengurangkan kelesuan. kajian juga mendapati pengambilan suplemen CoQ10 secara harian dapat mengatasi simptom-simptom kelesuan.
CoQ10 Health Plus shaklee meningkatkan ketahanan dan stamina serta menghilangkan simptom keletihan
CoQ10 health plus shaklee membantu meningkatkan ketahanan dan stamina serta menghilangkan simptom keletihan
#3 Kecerdasan mental
CoQ10 Health Plus Shaklee merancakkan sel-sel otak seterusnya meningkatkan kecerdasan mental, memori dan keupayaan kognitif. Kajian juga menunjukkan pengambilan suplemen CoQ10 membantu mengurangkan migraine, pening dan perasaan loya.

#4 Kulit yang lebih muda
CoQ10 Health Plus Shaklee membantu meningkatkan peredaran darah yang membekalkan tisu kulit dengan oksigen yang mencukupi dan nutrisi untuk pemulihan, rejuvensi dan penghasilan collagen. Ini membantu kulit agar lebih tegang, lebih cerah dan berseri-seri.
CoQ10 Health plus shaklee membantu menghasilkan kulit lebih cerah dan berseri
CoQ10 Health Plus shaklee membantu membekalkan oksigen & nutrisi untuk menghasilkan sel baru yang lebih muda yang menjdikan kulit lebih cerah dan berseri. Peredaran darah yang tidak sihat menyebabkan kekurangan nutrien dan oksigen dan secara tidak langsung kulit menjadi kusam dan kasar. 
#5 Meningkatkan Kesuburan
CoQ10 health plus Shaklee mampu mengurangkan stress oksidatif yang telah dibuktikan untuk mewujudkan persekitaran yang lebih sihat untuk meningkatkan kiraan sperma, pergerakan sperma dan mutu sperma. ia juga membantu meningkatkan mutu ovum wanita.

CoQ10 Health Plus shaklee membantu meningkatkan kesuburan
CoQ10 Health Plus Shaklee membnatu meningkatkan kesuburan 
#6 Coq10 Health Plus Shaklee juga mengandungi resveratrol, yang terbukti merehatkan salur darah dan membantu pengaliran darah.

Resveratrol ialah fitonutrien yang wujud di dalam wine merah, kulit anggur merah dan jus anggur ungu. Seperti CoQ10, resveratrol memainkan peranna utama di dalam memastikan kesihatan salur darah. 

Kajian makmal menunjukkan dia mampu menghalang pengoksidaan LDL dan menggalakkan relaksasi salur darah. Salur darah akan menjadi lebih lebar apabila melalui fasa relaksasi.


Untuk menempah sila klik link di bawah;

"produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit..ia hanyalah supplemen iaitu makanan tambahan utk kesihatan kita."

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Puan Nor Akmal:
H/P no: 0139279846
ID Shaklee: 1074356

Comments

Post a Comment