Kelebihan & Kebaikan Peppermint Ginger Plus Shaklee

Nyaman dan Melegakan Senak Perut


peppermint ginger plus shaklee
Peppermint Ginger Plus Shaklee dihasilkan daripada formulasi 4 herba unik Barat dan Timur yang hebat dan sangat bermanfaat. Peppermint Ginger Plus Shaklee telah dihasilkan dengan menggunakan teknologi terkini di bawah prosedur standard.

Peppermint Ginger Plus Shaklee memberikan khasiat pudina dan halia. Di mana penggunaan herba, jintan putih dan manis sejak berabad-abad lamanya telah terbukti dapat melegekan senak perut.

Menurut kajian klinikal yang telah dijalankan pengambilan halia sebagai makanan tambahan di dalam diet harian dapat membantu mengurangkan masalah senak perut.

Dalam perubatan tradisional Asia, halia digunakan untuk mengubati selesema, batuk, cirit-birit, dan penyakit radang sendi dan tulang.

Peppermint Ginger Plus Shaklee sangat sesuai untuk pengembara- pengembara yang mengalami maslah senak perut semasa dalam perjalanan. Selain itu ia sangat membantu mengatasi masalah loya, gastrik, mabuk laut, sendawa dan masalah penghadaman.

Fungsi dan kelebihan yang ada pada Peppermint Ginger Plus Shaklee  membantu mengatasi masalah berikut:

 #1 Wanita mengandung yang mengalami masalah loya dan morning sickness
#2 Mereka yang gemar mengembara dan sering mengalami masalah mabuk laut atau darat
#3 mereka yang mempunyai masalah gastrik dan angin
#4 Mereka yang sering mengalami kembung perut
#5 Mereka yang mengalami masalah pencernaan

Anda berminat untuk mendapatkannya? Anda boleh membeli sendiri dengan menggunakan kad kredit @ kad debit. Hanya klik link di bawah dan ikut langkah seterusnya.

Beli PEPPERMINT GINGER PLUS di sini


"produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit..ia hanyalah supplemen iaitu makanan tambahan utk kesihatan kita."

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Nor Akmal:
Email: akmal.rusdi@yahoo.com
H/P no: 0139279846
ID Shaklee: 1074356
Blog: http://akmalrusyd.blogspot.com
Page: https://www.facebook.com/myhealthynutrition



Comments