MANFAAT UTAMA VITA-LEA IRON FORMULA

Vita-Lea Shaklee adalah multivitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia. Asalnya dikenali sebagai "Vitalize-Mineral" dan disingkatkan sebutannya kepaada "Vita-min". Perkataan vitamin yang digunakan hari ini asalnya dari Shaklee.

Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair (90 tahun dahulu) kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai Vita-Lea. Setiap tablet mengandungi 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa yang diekstrak dari sayuran dan buah-buahan.

Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.

Tablet Vita-Lea disalut dengan serbuk spirulina. Ia dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks iaitu "explo-tab". Ia merupakan tablet multi-vitamin yang paling pantas terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protin untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.

Ujian klinikal telah membuktikan dengan mengambil Vita-Lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. 

Vita-Lea telah dipilih oleh Center for Science di Amerika Syarikat sebagai THE BEST MULTI-VITAMIN di dalam Public Interest pada tahun 2000. 



MANFAAT UTAMA:

#1) PENAMBAHAN TENAGA SEGERA - pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajarn mahupun kerja seharian.

#2) PELENGKAP NUTRISI - kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang, terutamanya mereka yang mengamalkan sayuran (vegetarian) dan anemia.

#3) KEUPAYAAN SISTEM PRODUKTIF - penting kepada kanak-kanak dan remaja yang sedang membesar.

#4) METABOLISME - sangat membantu dalam stimulasi metabolisme dan melambatkan proses penuaan.

#5) ELEMEN PENTING UNTUK SEL TUBUH - menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses tumbesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku, dan hormon serta menjaga kesihatan tirod.

#6) MELINDUNGI ORGAN - melindungi fungsi buah pinggang jantung dan hati.


PERBEZAAN MULTIVITAMIN SHAKLEE

# disokong oleh 7 kajian klinikal

# teknologi salutan mikro membantu dalam pembebasan segera di dalam perut untuk meningkatkan penyerapan asid folik dan vitamin B penting yang membantu menghasilakn dan memelihara sel-sel baru

#Vita-Lea menjalani lebih daripada 340 ujian kawalan mutu untuk memastikan ketulenan dan keberkesanan produk.

Untuk menempah klik link di bawah:

Beli Vita-Lea di sini



"produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit..ia hanyalah supplemen iaitu makanan tambahan utk kesihatan kita."


Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Puan Nor Akmal:
H/P no: 0139279846
ID Shaklee: 1074356

Comments