SHAKLEE MEALSHAKES

Shaklee MealShakes dihasilkan daripada bahan-bahan semulajadi seperti buah-buahan, sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain. Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti mudah diserap oleh sistem tubuh dari peringkat bayi hinggalah orang dewasa.

Mealshakes Shaklee dihasilkan untuk semua golongan iaitu bayi, pelajar, kanak-kanak membesar, ibu mengandung, para atlet, pengamal sayuran (vegetarian), orang sakit, orang yang sibuk bekerja atau orang yang selalu mengambil makanan segera. Mealshakes juga sesuai untuk orang dewasa yang terlalu kurus dan ingin mennambah berat badan.

Jika anda mencari sarapan segera yang penuh berkhasiat dan lazat untuk anak anda MealShake Shaklee adalah pilihan yang sangat bijak dan tepat. 

MealShakes tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan.


MEAL SHAKES SHAKLEE

MANFAAT UTAMA MEAL SHAKE

#1 Nutrisi lengkap - mengandungi 24 jenis vitamin, mineral dan zat. ia juga mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.

#2 membekalkan nutrisi kepada sel tubuh - kaya dengan protein, membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, dan lain-lain.

#3 Membantu Tumbesaran - mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium, dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel.

#4 Anti Oksida - mengandungi vitamin A, C E, zink, selenium yang merupakan agen anti oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.

#5 Mengembalikan seri wajah - mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi yang cukup untuk membina se-sel darah merah, sekaligus memberikan wajah/kulit yang lebih cantik.

#6 Detoksifikasi - kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut usus.

#7 Rasanya yang lazat - minuman yang sangat lazat. berfungsi menampung kekurangan vitamin  mineral dan juga tenaga dengan kadar segera.

TESTIMONI SHAKLEE MEAL SHAKE


atestimoni, manfaat dah khasiat melashakes
Puan Azza mempunyai anak perempuan yang mengalami masalah kurang berselera makan dan kerap selesema. Selepas mengambil Mealshkes dan dicampur di dalam susu baby Amaliya kembali berselera untuk makan. Selesema pun dah jarang-jarang, Alhamdulillah semuanya dengan izin Allah. kita hanya berusaha.



Untuk menempah sila klik link di bawah:

Beli SHAKLEE MEAL SHAKES di sini


produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit..ia hanyalah supplemen iaitu makanan tambahan utk kesihatan kita..

sila hubungi saya untuk maklumat lanjut dan konsultasi percuma.



Comments