Wednesday, December 7, 2016

Tingkatkan Kesuburan Dan Cepat Hamil Dengan Sirap Ajaib Shaklee

Jumpa pakar sakit puan, pergi berurut merata tempat, makan ubat subur pun dah dan cuba makan ubat herba dari akar kayu pun ada juga tapi belum lagi diberikan rezeki untuk menimang cahaya mata. 

Macam-macam usaha dah buat untuk dapat baby tapi belum ditakdirkan oleh Allah untuk mengandung. Ye kita disuruh oleh Allah untuk berusaha untuk mendapatkan apa yang kita nak. Selepas dah berusaha barulah kita kena berdoa bersungguh-sungguh dan bertawakkal kepada-Nya.

Tingkatkan Kesuburan Dan Cepat Hamil Dengan Sirap Ajaib Shaklee

InsyaAllah, usaha yang kita lakukan dan doa yang kita panjatkan setiap hari tidak akan disia-siakan oleh Allah.

Salah satu usaha dan ikhtiar yang boleh dilakukan untuk cepat dapat baby ialah dengan mengambil suplemen sirap ajaib Shaklee. Sirap ajaib yang saya maksudkan di sini tak lain tak bukan Vivix Shaklee.


Kenali Vivix Suplemen Resveratrol Terhebat


Vivix adalah produk Shaklee yang terhebat dan produk yang mengandungi resveratrol terulung di dunia. Memang tak ada syarikat lain yang keluarkan suplemen seperti Vivix ni. 

Apa yang membuatkan Vivix Shaklee ni power sangat sebab adanya resveratrol. Pulak tu resvertarol di dalam Vivix Shaklee adalah 10 kali ganda lebih berkuasa dari resveratrol tunggal yang ada dalam produk lain.

Hasil gabungan 4 ramuan semulajadi yang ada dalam Vivix Shaklee iaitu anggur muscadine, purple carrot, polyganum cuspidatum (knotweed jepun) dan elderberry eropah telah menghasilkan suplemen terbaik di dunia yang mampu memberikan kesan positif lebih dari 300 jenis penyakit yang berlainan.

Tingkatkan Kesuburan Dan Cepat Hamil Dengan Sirap Ajaib Shaklee

Menurut www.greenmedinfo.com tak kurang 590 kajian saintifik yang dijalankan telah menunjukkan resveratrol boleh memberi manfaat terhadap 342 jenis penyakit yang berbeza.

Macam tak percaya je kan..Macam tak logik pun ye juga kan.. Macam mengarut pun ada juga kan..Mungkin itu yang terlintas di fikirang korang kan. Mengarut tak mengarut, percaya tak percaya itu hakikatnya.


Macam Mana Vivix Shaklee Boleh Bantu Tingkatkan Kesuburan



Tahap kesuburan bagi wanita terutamanya akan menurun seiring usia. Semakin bertambah usia semakin menurun tahap kesuburan wanita. Penurunan tahap kesuburan bermula pada awal umur 30-an.

Ketidaksuburan menjadi lebih cepat bila wujudnya kerosakan oksidatif (oxidative damage).

Resveratrol yang terdapat di dalam Vivix Shaklee berperanan dalam memlihara kesuburan, melindungi telur-telur yang tidak matang (oocytes) dan boleh membantu memanjangkan tempoh kesuburan.

Sejak lahir lagi wanita memang dah ada sel-sel telur yang terletak di kedua-dua belah ovari. Selama 10 hingga 15 tahun selepas baligh telur-telur yang tidak matang ini akan mendiamkan diri sehingga muncul isyarat pertumbuhan hormon, berlakunya ovulasi dan proses pecahan biasa.

Dalam tempoh menunggu inilah telur-telur yang tidak matang tadi akan terdedah kepada kerosakan yang disebabkan pengumpulan radikal bebas.

Kerosakan mitokondria, telomerase dan mutasi dalam DNA menjejaskan kualiti telur dan menurunkan peluang untuk hamil dengan menghalang kemampuan telur untuk terus hidup dan berkembang.

Tingkatkan Kesuburan Dan Cepat Hamil Dengan Sirap Ajaib Shaklee

Dengan mengamalkan Vivix Shaklee sebagai suplemen, resveratrol di dalamnya membantu melindungi sel-sel dari kerosakan oksidatif dengan mengaktifkan gen antipenuaan, melindungi fungsi mitokondria dan meningkatkan aktiviti telomerase. 

Berminat untuk dapatkan Vivix Shaklee dengan harga terbaik? Inginkan VIVIX dan vitamin shaklee yang lain dengan harga paling istimewa? Apa tunggu lagi hubungi saya segera untuk dapatkan harga yang paling istimewa dan konsultsi percuma.

Whatsapp/Telegram saya: Puan Nor Akmal 013927984


No comments:

Post a Comment