Tuesday, May 24, 2016

Umur Dah 57 Tahun Tetapi Disangka Baru 40 Tahun, Biar Betul?

Kali ini saya dengan rasa teruja macam nak lompat bintang ingin berkongsi dengan korang semua cerita mama kawan saya ni. Nama kawan saya Izzati. 2 hari lepas kawan saya berkongsi tentang rasa keterujaannya dan kegembiraannya tentang mama beliau.

Apa yang membuat Izzati sangat teruja dan gembira? Mama Izzati ni ada penyakit eczema yang agak kronik dekat tangan. Memang agak teruk juga la. dah lama juga mama Izzati menderita eczema teruk ni. Sapu krim hospital pun memang tak lut dah..Tak jadi apa..makin teruk adalah..


Jadi kerana kesiankan mama yang disayangi Izzati belikan Vivix untuk mama. Alhamdulillah ada perubahan positif yang nampak selepas konsisten ambik Vivix.

Apa yang saya nak highlight dalam entry kali ini bukan pasal eczema ni tau..Ada yang lagi best. Sehingga ke hari ini mama Izzati dah ambik Vivix sebanyak 2 botol. Apa yang tak disangka kulit mama Izzati makin cerah dan tegang..

Yang lagi best orang dok ingat umur mama Izzati ni baru 40 tahun. Padahal umur mak Izzati dah 57 tahun dah pun. Awet muda yang amat. 17 tahun lebih muda dari usia sebenar..Gara-gara Vivix Shaklee

Tu baru ambik 2 botol Vivix. Kalau ambik lagi lama dalam masa setahun agaknya boleh putih melepak macam pelakon Korea Song Hye Kyo kot. Tak  mustahil kan.

Bila seseorang tu dah berumur 50 series bukanlah kecantikan yang menjadi keutamaan. Apa yang penting kesihatan yang baik untuk beribadat. 

So korang2 semua yang nak kulit bersih, kulit cantik, kulit tegang dan kulit putih flawless glowing tak payah susah hati nak cari produk macam. tak payah dok penin nak sapu macam-macam kat muka tu.

Kalau yang korang sapu tu produk dari bahan botani macam NutriWhite Shaklee ok la juga. Ataupun produk Mary Kay tak ada masalah..

Yang jadi masalah besar kalau produk kecantikan kulit tu korang beli kat pasar malam. Sangat bahaya adik kakak.

Jangan la cuba-cuba pakai. Nanti menyesal tak sudah la bila kulit dah rosak dan penyakit lain pulak yang dapat. Sebab apa produk macam ni biasanya banyak merkuri dan bahan kimia yang merbahaya yang boleh merosakkan kulit.

Kembali kepada cerita mama Izzati tadi mungkin ada yang tidak percaya dan ragu-ragu tentang cerita yang saya kongsikan ini.
Sikit pun saya tak tipu. Dosa tau tipu-tipu ni.

Bagi yang sukar nak percaya tu meh sini saya tunjukkan bukti. Jom kita stalker testimoni mama Izzati dan testimoni lain. 


Testimoni awet muda selepas ambil Vivix, Kulit makin cerah dan tegang.

Inilah wajah kesayangan mama Izzati. Baru 2 botol mama Izzati amalkan Vivix. Asalnya ambik Vivix sebab nak kurangkan sakit eczema tapi tak sangka macam-macam bonus lain yang dapat.

Kulit makin putih dan anjal, kaki pun dah tak sakit-sakit sendi lagi. Alhamdulillah..banyak sangat perubahan yang dpat dirasai oleh mama Izzati.
 
Tak hairanlah kenapa Vivix Shaklee ni digelar tonik ajaib.

Testimoni awet muda selepas ambil Vivix, Kulit makin cerah dan tegang.
Asalnya beli VIVIX sebab nak awet muda. Maklumlah umur dah semakin meningkat anak-anak dah ramai kena la jaga. Hari tu pergi office, ada akak yang rapat dengan kita tegur, "Eh MUKA DAH BERSIH" 
Ops..!! Baru tiga hingga empat sudu kot ambil VIVIX. Wah rasa disyurga sekejap. Untuk yang sentiasa berjerawat memang rasa kembang sekejap. 
Tapi hari ni perasan pergelangan kaki yang selalu bunyi kriuk-kriuk kalau kita pusing-pusing dah tak ada..
Alahmdulillah nikmat VIVIX Allah bagi tu. Memnag SUPERB..!!

Testimoni awet muda selepas ambil Vivix, Kulit makin cerah dan tegang.

Beberapa ujian klinikal yang dijalankan oleh saintis Shaklee menunjukkan bahawa gabungan Resveratrol dengan ekstrak Muscadine Grape sangat membnatu dalam tindakan anti-penuaan. Patutlahkan merekan yang minum Vivix ni nampak muda dari usia sebenar.



Saya pernah menulis dalam entry yang terdahulu iaitu
Hanya Satu Sudu Sehari Vivix Untuk Kulit Cantik Dan Awet Muda, diceritakan bagaimana Vivix berfungsi dan bertindak ke atas kulit dan badan manusia sehingga mampu memberi impak awet muda.

Nak awet muda kenalah minum Vivix sokmo. Kalau sebulan sekali minum tak dapat la kesannya. Ambik suplemen ni nak kena konsisten barulah cepat nampak kesan.


Inginkan Vivix dan vitamin shaklee yang lain dengan harga paling istimewa?

Apa tunggu lagi hubungi saya segera untuk dapatkan harga yang paling istimewa dan konsultsi percuma.
Whatsapp/Telegram saya : Nor Akmal 0139279846

No comments:

Post a Comment