Sunday, February 21, 2016

Vivix Bertindak Menghalang Pertumbuhan Sel Kanser Payudara

Assalamualaikum..
Sebut je kanser payudara mesti wanita-wanita akan merasa seram sejuk. Mana taknya kanser payudara ni menjadi salah satu punca UTAMA kematian bagi kaum wanita bukan saja di Malaysia malah di seluruh dunia. Di UK secara puratanya, seorang daripada lapan wanita menghidap penyakit ini..


Umur merupakan faktor utama bagi golongan berusia diserang kanser payu dara. Faktor genetik juga menjadi penyebab terutama kepada mereka yang mempunyai sejarah keluarga menghidap kanser payu dara iaitu 80 hingga 90 peratus. 

Bagi anda yang ada ahli keluarga terdekat pernah mendapat penyakit kanser ini korang perlu mengambil langkah awal pencegahan. Genetik antara faktor utama kanser payudara. Selain pemakanan yang mesti dititikberatkan dan diubah, pengambilan suplemen yang tinggi antioksidan sangatlah perlu dan WAJIB.

Bagi saya suplemen atau makanan tambahan yang ada antioksidan ni dah menjadi wajib untuk semua orang. Dunia hari ini kita terdedah kepada pelbagai pencemaran. Pencemaran udara, pencemaran air dan pelbagai lagi pencemaran serta serangan radikal bebas yang datang dari pelbagai sudut. 

Di tambah lagi dengan gaya hidup dan corak pemakanan yang tidak seimbang semua ini menyumbang kepada pelbagai penyakit yang kadang kala tidak terjangkau dek akal fikiran kita. 

Kembali kepada kanser payudara, di dalam entry ini saya tak nak ulas panjang. Untuk maklumat lanjut tentang penyakit yang menakutkan ini korang boleh klik link ini  Cegah Kanser Payudara Sebelum Terlambat.

Hari ini saya ingin berkongsi dengan kalian semua beberapa testimoni pesakit kanser payudara yang mengambil Vivix sebagai ikhtiar dan rawatan alternatif. Alhamdulillah dengan izinNya yang maha kuasa pesakit-pesakit ini menunjukkan respon yang sangat positif selepas mengamalkan Vivix.

Shaklee telah mencipta satu tonik ajaib atau suplemen anti kanser iaitu Vivix. Vivix merupakan sejenis sirap Shaklee yang tinggi aktioksidan bagi merawat radikal bebas yang berada disekeliling kita. Sel kanser di dalam tubuh kita aktif kerana radikal bebas daripada persekitaran seperti pencemaran udara, pemakanan yang tidak sihat, tekanan perasaan dan lain-lain merosakkan tubuh kita.


Bagaimana Vivix dapat membantu pesakit kanser?





  • Bahan-Bahan dalam VIVIX seperti resveratrol bertindak memperbaiki seawal peringkat DNA lagi. Sebab itulah, VIVIX mampu membantu pesakit kanser.
  • VIVIX dapat membantu mempercepatkan penyembuhan luka dan tisu yang rosak terutamanya selepas pembedahan, radioterapi, kemoterapi atau rawatan perubatan lain.
  • VIVIX Dapat membantu menghadapi kesan sampingan rawatan dengan lebih baik dan peluang sembuh dengan lebih baik.
  • VIVIX Dapat meningkatkan sistem imun / ketahanan badan bagi membolehkan anda melawan kanser

Jom kita tengok testimoni yang hebat ini.

TESTIMONI 1




TESTIMONI 2





TESTIMONI 3







Jika ada di kalangan kawan-kawan atau saudara mara korang yang sedang berjuang melawan penyakit ini korang boleh cadangkan kepada mereka VIVIX tonik ajaib ini. Mudah-mudahan VIVIX dapat membantu mereka tersenyum dan hidup lebih gembira. 

Dapatkan VIVIX sekarang. Usah ditangguh-tangguh lagi. Sel-sel kanser semakin pantas merebak. Apalah sangat nilai sebotol VIVIX yang harganya tak sampai pun RM500 berbanding kos merawat penyakit kanser yang lebih tinggi dari RM500. 


*******************************************************************************

OFFER MENARIK BELIAN VIVIX TWIN PACK

HARGA HEBAT+FREE MEMBERSHIP+CASHBACK

ANDA JIMAT HAMPIR RM200..!!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dapatkan penjimatan berganda untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli.. 

JOM DAFTAR AHLI SEKARANG!!!


Anda akan mendapat potongan sehingga 15-30% jika mendaftar sebagai ahli Shaklee. Untuk maklumat lanjut berkaitan pendaftaran keahlian Shaklee anda boleh terus menghubungi saya sebagaimana maklumat di bawah ini.


Hubungi saya segera untuk sebarang tempahan dan pertanyaan tentang produk yang hebat ini.

Dengan membuat pembelian produk Shaklee dengan saya, anda layak mendapat perkara berikut: 

  • jadual pengambilan vitamin secara teratur
  • percuma konsultasi cara pengambilan vitamin  secara berterusan 
  • tip-tips eksklusif berkaitan set/produk yang dibeli 


"produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit..ia hanyalah supplemen iaitu makanan tambahan untuk memberikan kesihatan yang lebih baik kepada kehidupan kita."


Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Nor Akmal:Whatsapp/Telegram: 0139279846


No comments:

Post a Comment