Monday, 23 February 2015

Cara Mujarab Hilangkan Gastrik Yang Kronik Dengan Cepat dan Berkesan

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Alhamdulillah syukur kepada Allah SWT kerana masih lagi diberi peluang dan ruang untuk bernafas di atas muka bumi ini..
Kali ini saya nak kongsikan dengan korang cara yang mujarab untuk hilangkan penyakit gastrik kronik dengan cepat dan berkesan. 



Cara Mujarab Hilangkan Gastrik Yang Kronik Dengan Cepat dan Berkesan
Ramai di kalangan rakyat Malaysia yang menghadapi penyakit ini terutamanya remaja. Gastrik boleh dibahagikan kepada dua jenis iaitu gastritis (keradangan lapisan mukosa yang melapik dinding perut) dan ulser perut atau peptik pada lapisan sel yang lebih dalam (lebih teruk berbanding gastritis). 

Kebiasaannya tanda gastrik mudah dikesan kerana gastrik menyebabkan ketidakselesaan pada perut seseorang itu. 

Saya tak nak cakap banyak bab gastrik dari sudut perubatan. Di dalam entry terdahulu saya dah cerita secara terperinci tanda-tanda (simptom-simptom) gastrik dan punca-puncanya.

Korang boleh klik link kat bawah ni untuk bacaan lanjut okey. Chekc it out..!!
Atasi Masalah Gastrik Dengan Set Gastrik Shaklee

Perokok tegar atau perokok pasif juga berisiko mendapat gastrik. Stress yang keterlaluan dan berterusan juga boleh menjadi punca terjadinya gastrik. 

Jadi amatlah penting untuk kita merawat penyakit gastrik ini. Jangan biarkan ia berlanjutan tanpa mendapat rawatan yang sewajarnya. Sayangi hidup anda.


TESTIMONI PUAN FARHANA YANG KINI BEBAS GASTRIK


Di sini saya ingin berkongsi pengalaman pahit Puan Farhana yang menderita penyakit gastrik hampir sepuluh tahun. Alhamdulillah penderitaannya telah berakhir selepas berjumpa dengan Shaklee. 

Tanpa disedari gastriknya hilang begitu sahaja selepas mengambil set berpantang Shaklee yang mengandungi:

Selamat menonton. Fikir-fikirkan. 
 
Sengsara Gastrik Kronik 10 Tahun Terubat Secara Tak Sengaja? Biar Betul... from iReach HD on Vimeo.


Tak rugi pun amalkan Vitamin Shaklee kan. Ramai dah yang mendapat manfaatnya. Hidup lebih sihat dan ceria dengan Shaklee. Giteww..

So apa tunggu lagi..Pilihlah yang terbaik untuk kesihatan dan kecantikan anda..!! Shaklee adalah pilihan saya. Shaklee di hatiku for ever..

Dapatkan penjimatan berganda untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli..

JOM DAFTAR AHLI SEKARANG!!!


Anda akan mendapat potongan sehingga 15-30% jika mendaftar sebagai ahli Shaklee. Untuk maklumat lanjut berkaitan pendaftaran keahlian Shaklee anda boleh terus menghubungi saya sebagaimana maklumat di bawah ini.

Hubungi saya segera untuk sebarang tempahan dan pertanyaan.
 
With 💖💖💖
Your trusted Shaklee Consultant,
Nor Akmal Rusdi
6013-9279846



Disclaimer:"produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit..ia hanyalah supplemen iaitu makanan tambahan untuk memberikan kesihatan yang lebih baik kepada kehidupan kita."

2 comments:

  1. Sue pun ada gastrik. Sejak amalkan ESP dan Oste secara konsisten..alhamdulillah sekarang dah tak bergantung pada ubat lagi.

    ReplyDelete