Miliki Kulit Gebu Dan Lembut Dengan Mengamalkan CoQ-TROL Plus

Bagi yang tak tahu sebenarnya CoQ-TROL Plus adalah penjenamaan semula bagi CoQ Health Plus. CoQ-TROL Plus dihasilkan dengan formula baru yang pastinya more powerful berbanding CoQ Health Plus.

Secara ringkasnya CoQ-TROL Plus adalah sebatian semulajadi dan proprietari dengan 100mg Coenzyme Q10, ditambah dengan resveratrol yang diekstrak daripada akar polygonum cuspidatum dan juga tokoferol.

CoQ-TROL Plus juga dilengkapi dengan sistem penghantaran minyak zaitun untuk memastikan penyerapan dapat dibuat secara optimum. Ia juga produk yang bebas gluten.

Biasanya vitamin yang sinonim untuk kulit cantik ialah vitamin C, vitamin E dan kolagen. Jangan tak tahu, CoQ-TROL Plus juga penting untuk kulit gebu dan lembut. 

Jom kita tengok apa manfaat CoQ-TROL Plus ni ke atas kulit. Ada 3 cara bagaimana ia bertindak ke atas kulit untuk menjadikan kulit seseorang itu cantik, gebu dan lembut.

Perlindungan Optimum Untuk Kulit Berseri

CoQ10 yang terdapat di dalam CoQ-TROL Plus mengandungi antioksida yang kuat. Ia mampu melindungi kulit kita daripada mengalami penuaan pramatang yang disebabkan oleh pendedahan matahari yang berlebihan dan tindak balas keradangan.

Ia juga meningkatkan perlindungan antioksida kulit dengan meneutralkan radikal bebas yang disebabkan oleh sinaran UV dan bahan pencemar yang boleh merosakkan kolagen dan elastin kulit kita, yang mana kesannya akan membawa kepada penuaan pramatang.

Kulit Kelihatan Lebih Muda

Kehilangan kolagen dan elastin menjadikan kulit kita kendur, tidak tegang dan berkedut. CoQ-TROL Plus dapat mengurangkan garis halus dan kedutan pada kulit wajah. Kulit kita lebih licin dan lebih anjal  kerana CoQ10 boleh membantu mengurangkan penguraian kolagen di dalam kulit.


Meremaja dan Meningkatkan Tenaga

Meremajakan kulit yang sedang mengalami penuaan dengan meningkatkan tahap CoQ10 tubuh. Ia memelihara kulit kita dengan menggalakkan pembaikpulihan sel, meningkatkan pengeluaran sel yang sihat, mengeluarkan toksin, dan menghidupkan semula sel-sel baru dengan lebih efektif.

Semua orang tahu penuaan adalah satu proses yang tak dapat kita elakkan. Semua orang akan tua. Tua itu pasti.  Namun, dengan pengambilan vitamin yang betul proses penuaan itu dapat diperlahankan.

Selalu je kan kita dengar perkataan awet muda. Nak dapatkan kulit cantik dan awet muda bukan boleh jadi dalam masa sebulan dua tau. Usaha berterusan sejak dari awal lagi. Bukan bila kulit dah kendur dan berkedut baru nak cari suplemen.



Jadi yang nak miliki kulit wajah gebu, lembut dan awet muda tu kena la rajin ambik vitamin CoQ-TROL Plus.

Walaupun badan kita menghasilkan CoQ10 secara semulajadi, penghasilannya berkurangan sekitar umur 20an dan pengambilan suplemen CoQ10 sangat digalakkan. Penggunaan statin untuk menurunkan kolesterol juga menyebabkan tahap Coenzyme Q10 semakin rendah di dalam tubuh seseorang.
So apa lagi jangan lupa dapatkan CoQ-TROL Plus sekarang dengan harga yang lebih jimat dan lebih untung sebab bulan ni ada promosi baik punya. Korang beli 3 botol dapat diskaun 10%.

Nak order CoQ-TROL Plus untuk miliki kulit cantik, gebu, lembut dan awet muda atau vitamin yang lain. Boleh wassap atau telegram no saya kat bawah tu ok.

-------------------------
With love 💖💖💖,
Your trusted Shaklee Consultant
Nor Akmal Rusdi
+6013-9279846

https://akmalrusdi.wasap.my/
(Pengedar Shaklee Pontian dan Seluruh Malaysia)


Disclaimer:
"Produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit. Ia hanyalah supplemen iaitu vitamin (makanan tambahan) untuk memberikan kita kesihatan yang lebih baik dan kehidupan yang lebih berkualiti."

Comments