Amalkan Polifenol Untuk Kulit Lembut, Anjal Dan Berseri

Setiap hari pelbagai produk kecantikan kulit muncul bagai cendawan tumbuh selepas hujan. Iklan produk kecantikan ada di mana-mana. Di televisyen, radio, media sosial dan juga surat khabar. Bersepah kan iklan produk kecantikan ni. Wanita hari ini sanggup berhabis duit demi kulit cantik, halus mulus dan putih berseri. 

Tapi janganlah terlalu obses nak kulit cantik hingga sanggup perjudikan kesihatan dan nyawa kita. Berapa ramai yang kulitnya rosak teruk selepas menggunakan produk skin care timbang kilo. Kulit ni kalau dah rosak teruk nak rawat semula akan ambik masa yang lama dan pastinya menelan kos yang tinggi dan mahal. 


Amalkan Polifenol Untuk Kulit Lembut, Anjal Dan Menawan

Bukan tu je produk timbang kilo ni bukan boleh merosakkan kulit je. Ia juga boleh meningkatkan risiko kanser kulit, merosakkan hati dan buah pinggang selepas memasuki saluran darah. Biasanya produk timbang kilo dan produk terlarang ni ada kandungan merkuri, hydroquinone dan bahan kimia lain yang tinggi.

Siapa je yang tak nak kulit cantik, anjal, gebu, dan awet muda kan. Tak salah pun kalau kita nak kulit cantik, anggun dan menawan macam artis. Kalau berkemampuan boleh beli produk kecantikan yang yang dihasilkan dari bahan semulajadi, guna skin care yang 100% natural dan juga buat rawatan kulit kat spa.

Macam saya juga agak obses dengan kecantikan kulit. Kalau boleh tak nak ada jerawat, tak nak kulit berkedut. Tapi tak adalah saya ambik produk sebarangan. Untuk penjagaan luaran saya ambik Youth Skin Care. Youth merupakan produk penjagaan kulit yang dibangunkan secara klinikal oleh pakar-pakar kulit bertaraf antarabangsa.
Nak kulit cantik tak cukup dengan penjagaan luaran sahaja. Yang lagi terpenting adalah penjagaan dalaman.  Untuk penjagaan dalaman saya pastinya mengamalkan pengambilan suplemen seperti vitamian C, Vitamin E, minyak ikan omega 3, proten soya dan Vivix.

Yang paling saya suka adalah Vivix. Sebab apa? Kerana ia mengandungi Polifenol yang memainkan penting dalam mengekalkan kesihatan dan melindungi sel-sel dalam tubuh dari kerosakan oleh radikal bebas termasuklah meningkatkan kesihatan dan seri kulit. 

Apa benda la polifenol ni kan? Saya tahu ramai yang tak pernah dengar pun perkataan polifenol ni kan. Ringkasnya polifenol ni sebatian semula jadi yang ditemui sebahagian besarnya dalam buah-buahan, buah beri dan sayur-sayuran yang mempunyai manfaat antioksida dan potensi kesan perlindungan terhadap penuaan sel.

Malah, penyelidikan terbaru menunjukkan bahawa polifenol boleh memberikan pelbagai kesan biologi terhadap kesihatan manusia.
Jadi nak kulit yang lembut, anjal, segar dan berseri kena amalkan Vivix setiap hari. Ini kerana polifeno yang ada di dalam Vivix merupakan nutrien penting bagi kulit untuk menyokong pengeluaran kolagen untuk menganjalkan kulit, menghalang kulit menjadi kendur dan berkedut dan menggalakkan pembentukan tisu yang sihat.

Kajian klinikal terkini menunjukkan polifenol berpotensi untuk menggalakkan penghasilan kulit sihat dan berseri dengan:

  • Melindungi kulit dari kerosakan UV.
  • Mengurangkan penuaan pramatang dan pembentukan kedutan pada kulit.
  • Menyokong pengeluaran kolagen yang sihat.
  • Menggalakkan kulit yang lebih tegang dan kelihatan lebih muda.

Kecantikan takkan hadir tanpa usaha yang gigih dan penuh kesabaran. Bukan mudah untuk kita kekalkan kecantikan. Ia menuntut pengorbanan dan disiplin yang tinggi.

Nak order Vivix atau vitamin yang lain? Meh pm  saya di no yang tertera di bawah ini. Jangan malu jangan segan kelak anda yang rugi.

------------------------
With love 💖💖💖,
Your trusted Shaklee Consultant
Nor Akmal Rusdi
+6013-9279846

https://akmalrusdi.wasap.my/
(Pengedar Shaklee Pontian dan Seluruh Malaysia)


Disclaimer:
"Produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit. Ia hanyalah supplemen iaitu vitamin (makanan tambahan) untuk memberikan kita kesihatan yang lebih baik dan kehidupan yang lebih berkualiti."

Comments

  1. ajoqq^^com
    mau dapat penghasil4n dengan cara lebih mudah....
    mari segera bergabung dengan kami.....
    di ajopk.club....^_~
    segera di add Whatshapp : +855969190856

    ReplyDelete

Post a Comment