Cara Atasi Sakit Urat Yang Berkesan Dan Selamat Tanpa Kesan Sampingan

Assalamualaikum..Hai kembali kita bersiaran..Dah sebulan tak update blog kesayangan hamba ni..Ada ke yang rindu kat saya..hihi..perasan pulek kan..

Bercakap bab sakit urat ni boleh terjadi kepada sesiapa pun tak kira sesiapa pun lelaki atau perempuan, tua atau muda. Rasanya ramai je di kalangan kita ni yang pernah dan mungkin kerap mengalami sakit urat kan..Lebih-lebih lagi golongan tua..

Selau je kan kita dengar mak-mak kita cakap sakit urat..Bila datang sakit tu apa pun tak boleh buat kan..Sakit urat juga kerap menyerang wanita yang dalam pantang. Tambah lagi kalau tak jaga pantang larang kan..




Ada juga yang jenis berdiri lama akan kena sakit urat. Ada juga yang jenis bila buat kerja yang lasak sikit mula la sakit urat dan sakit badan kan..Ada juga yang jenis salah makan makanan sejuk-sejuk mula la sakit urat menyerang..

Bila datang sakit urat macam ni yang secara tiba-tiba atau tak disangka kebanyakan kita akan cari panadol atau painkiller kan.. Hmm..tak bagus juga selalu ambil panadol atau panikiller ni. Banyak kesan buruknya untuk jangka masa panjang. Tambah lagi kalau diambil tanpa consultasi daripada doktor..Kalau yang rajin sikit mungkin akan bertungku atau pergi berurut..

Jadi saya nak cadangkan satu jalan penyelesaian yang lebih baik iaitu mengambil Set Vitamin Sakit Urat Shaklee. Tentunya pilihan yang lebih selamat dan berkesan tanpa ada kesan sampingan jangka panjang dan pendek.


Cara Atasi Sakit Urat Yang Berkesan Tanpa Kesan Sampingan


Set Vitamin Sakit Urat inilah juga yang saya hadiahkan untuk mak saya yang tercinta setiap bulan. Alhamdulillah banyak perubahan yang dirasai oleh mak..Syukur sangat..

Jom kita tengok apa manfaat dan khasiat ketiga-tiga vitamin terbaik untuk masalah sakit urat.

Omega Guard


Pengambilan asid lemak Omega-3 sangat diperlukan untul membantu melindungi saraf daripada tercedera. Menurut Kajian dalam Journal of Neuroscience, Omega-3 dikatakan memainkan peranan yang penting dalam mempercepatkan pemulihan kecederaan saraf.

Omega Guard Shaklee juga dapat mengawal kolesterol daripada tersumbat di dalam saluran darah.

B-complex


Mengawal Stress dan melancarkan peredaran darah dengan mengawal darah tersumbat di dalam urat saraf yang menjadi punca kepada sakit tersebut.

Ostematrix


Ostematrix Shaklee membekalkan nutrien harian, termasuk kalsium yang penting dalam pembentukan dan pertumbuhan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral iaitu zink, kuprum dan mangan untuk mengekalkan kelancaran fungsi tubuh.

Magnesium berperanan untuk mengurangkan ketegangan pada sistem saraf dan gangguan sistem transmisi saraf. Magnesium juga mengelakkan daripada kekejangan otot pada tubuh badan kita.

Cara Atasi Sakit Urat Yang Berkesan Tanpa Kesan Sampingan

Mungkin ada di kalangan kalian yang tercari-cari hadiah untuk ibu bapa yang tersayang, boleh lah belikan set vitamin untuk sakit urat ni. InsyaAllah korang takkan menyesal.

Apa tunggu lagi hubungi saya segera untuk dapatkan harga yang paling istimewa dan konsultsi percuma.

💗 Your trusted Shaklee Consultant
👉 Puan Nor Akmal
📱 WhatsApp/telegram +6013-927 9846


Disclaimer:"Produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit..ia hanyalah supplemen (vitamin) iaitu makanan tambahan untuk memberikan kesihatan yang lebih baik kepada kehidupan kita."

Comments