COD (Cash On Delivery) Vivix Kawasan Pontian, Rengit Dan Simpang Renggam

Assalamualaikum...

Bagi warga Pontian, Rengit dan Simpang Renggam yang ingin mendapatkan Vivix dengan pantas boleh menghubungi saya pengedar Shaklee Kawasan Pontian, Rengit dan Simpang Renggam.

Saya bersedia membuat COD Vivix bagi kawasan Pontian khususnya dan kawasan sekitar Rengit dan juga Simpang Renggam.




Vivix tu apa benda??


Bagi yang belum kenal Vivix tu apa meh saya perkenalkan secara ringkas. Vivix juga dikenali sebagai tonik ajaib atau sirap ajaib.

Ia dihasilkan dari gabungan 4 tumbuhan iaitu anggur muscadine yang saiznya boleh sebesar bola golf, lobak ungu, buah elderberry eropah dan polyganum cuspidatum. Bahan-bahan utamanya telah diuji secara klinikal dan ianya eksklusif untuk Vivix Shaklee sahaja.

Gabungan keempat-empat bahan semulajadi yang hebat ini telah menghasilkan satu sebatian resveratrol yang unggul. Resveratrol ini mampu mencegah berlakunya penyakit kanser dan penyakit kronik yang lain seperti sakit jantung, kencing manis, darah tinggi dan sebagainya.

Hasil kajian makmal didapati kandungan resveratrol di dalam Vivix adalah 10 kali ganda dari resveratrol tunggal yang terdapat dalam produk lain. Gabungananggur muscadine dan polyganum cuspidatum menghasilkan resveratrol yang higher purity dan higher potency.

Vivix Shaklee boleh bertindak dan berfungsi sehingga ke peringkat DNA manusia.

Dengan memperbaiki sel dan DNA, Vivix Shaklee berupaya mencegah banyak penyakit kronik dan kritikal.

Kajian membuktikan ramuan yang terdapat dalam Vivix Shaklee boleh melindungi dan membaiki DNA sel yang setiap hari berhadapan dengan radikal bebas daripada persekitaran kita seharian.




Vivix juga memberi manfaat untuk penyakit-penyakit lain seperti:

Berminat nak cuba Vivix Shaklee? Nak dapatkan keahlian percuma dengan membeli Vivix Shaklee
Hubungi saya untuk dapatkan harga istimewa dan konsultasi percuma.

Whatsapp/telegram: Nor Akmal 0139279846

Comments