Friday, June 9, 2017

Badan Rasa Ringan Dan Sakit Lutut Semakin Berkurangan Selepas Mengamalkan Vivix Sebulan

Assalamualaikum..

Apa khabar korang semua? Alhamdulillah kita masih dipanjangkan umur dan diberi berpeluang hari berpuasa hari ke hari ini. Bertuah bagi yang diberi kesihatan yang baik untuk beribadah kepada Allah di bulan yang penuh barakah ini. Bagi yang diuji oleh Allah dengan kesakitan anggaplah sakit itu sebagai penghapus dosa.

Cerita tentang Wak Nah


Badan Rasa Ringan Dan Sakit Lutut Semakin Berkurangan Selepas Mengamalkan Vivix Sebulan

Hari ni saya nak cerita tentang seorang customer nama beliau Wak Nah. Wak Nah sebelum ni ada penyakit darah tinggi dan juga sakit lutut. Maklumlah bila umur semakin meningkat ni macam-macam penyakit yang muncul kan terutama sakit lutut tu biasala bagi orang tua.

Beberapa bulan lalu, mak dan ayah datang ke rumah Wak Nah. Terkejut Wak Nah bila berjumpa ayah, sebab dulu ayah ada sakit jantung dan tak boleh drive sorang-sorang.

Apa kata Wak Nah kat ayah, "Ko kok sihat Nal (ayah saya Zainal)". Bila berjumpa saya dan adik beradik, Wak Nah asyik cakap "bapak kau kok sihat, nampak muda".

Ayah pun apa lagi terus promote Vivix kat Wak Nah. Sebab dah rasa kesan Vivix macam mana. Bila ada sebahagian ubat jantung hospital yang ayah tak payah ambil dah, makin suka ayah promote vivix ni kat saudara mara. Tujuan promote bukan sebab nak jual dan untung dapat duit semata-mata tapi apa yang lagi penting adalah berkongsi benda baik nak semua orang sihat.

Badan Semakin Sihat Dan Sakit Lutut Semakin Berkurangan


Testimoni Wak Nah yang ada darah tinggi dan sakit lutut mengamalkan Vivix Shaklee

Alhamdulillah selepas mengamalkan Vivix selama sebulan Wak Nah mengalami kesan yang sama. Kesihatan yang semakin baik setelah berikhtiar dengan vivix. Ikhtiar dengan vitamin yang dihasilkan dari bahan semulajadi 100% memang tak rugi dan tak ada kesan sampingan.

Kesan dari sakit darah tinggi tu Wak Nah selalu sakit kepala dan bahagian tengkuk pun sakit juga. Alhamdulillah dengan izin Allah jua selepas sebulan konsisten amalkan Vivix Shaklee sakit kepala dan tengkuk Wak Nah semakin berkurangan. Sakit lutut pun semakin kurang juga. Bukan tu je kesan yang Wak Nah rasa, badan pun rasa ringan. Pagi-pagi nak bangun pun senang..

Korang boleh klik link kat bawah ni kalau nak tengok testimoni lain mereka yang mengamalkan vitamin Shaklee untuk masalah sakit lutut.
👉👉Sakit Lutut Mak Yang Kronik Sembuh Selepas Seminggu Dan Boleh Kejar Cucu Naik Tangga👈👈


Ambik Vitamin Shalee Kena Konsisten Dan Banyak Sabar



Makan vitamin semulajadi macam produk shaklee kena konsisten dan sabar banyak-banyak. Tak semua orang ada sakit yang sama bila makan Vivix atau produk shaklee yang lain akan alami kesan positif dalam tempoh yang sama.
Sebab tu kena faham betul-betul bila ambil suplemen semulajadi ni. Nak nampak kesan yang ketara tu memang lambat la dan ambil masa.

Produk shaklee bukannya ada dadah atau steroid atau bahan kimia lain bila makan je terus rasa perubahan, terus rasa sihat. Nama dah suplemen semulajadikan so 100% bahan yang digunakan adalah dari sumber semulajadi.

Di dalam entry terdahulu saya juga pernah share testimoni mereka yang alami sakit lutut mengambil Vivix. Korang boleh klik link kat bawah ni tau nak tahu lebih lanjut bagaimana Vivix bertindak untuk sakit lutut.
👉Sakit Lutut Mak Semakin Sembuh, Tak Perlu Lagi Solat Atas Kerusi👈


Inginkan vitamin untuk mengatasi masalah lutut yang sakit dan darah tinggi serta vitamin shaklee yang lain dengan harga paling istimewa?

Apa tunggu lagi hubungi saya segera untuk dapatkan harga yang paling istimewa dan konsultsi percuma.

💗 Your trusted Shaklee Consultant
👉 Puan Nor Akmal
📱 WhatsApp/telegram +6013-927 9846



Disclaimer:
"Produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit..ia hanyalah supplemen (vitamin) iaitu makanan tambahan untuk memberikan kesihatan yang lebih baik kepada kehidupan kita."

No comments:

Post a Comment