Wednesday, March 8, 2017

Sakit Lutut Mak Semakin Sembuh, Tak Perlu Lagi Solat Atas Kerusi

Sakit lutut di kalangan mak-mak kita adalah perkara biasa kan..Ayat mudahnya sakit lutut ni sakit orang tua..Walaupun mereka tak pernah jatuh atau kemalangan sakit lutut tetap akan datang..

Bila usia semakin meningkat, banyaklah penyakit yang datang..yee dok..Namun kita sebagai anak soleh dan solehah takkan nak tengok je kan mak ayah kita sakit tanpa buat apa-apa..

Tergamakkah kita nak biarkan mak ayah tanggung kesakitan. Mak ayah kita ni bila sakit bukannya nak minta kita bawa pergi hospital check pun..suruh kita beli vitamin bagai.. Meman taklah...


Vivix Shaklee Suplemen terbaik dan paling berkesan untuk sakit lutut


Selagi mana mereka boleh bertahan selagi tu la mak ayah kita ni takkan merungut kat anak menantu dia. Selagi kudrat ada akan digagahi jua badan tu untuk bergerak walaupun ada rasa sakit.

Tak kesian ke kita tengok mak sakit lutut sampai nak solat pun terpaksa duduk..Nak turun naik tangga pun terseksa..Kesian kat mak ayah kan bila sakit ni nak beribadah pun terganggu..

Mak saya juga ada masalah sakit lutut ni. Memang sedih sangat tengok mak sampai nak solat pun kena duduk atas kerusi. 

Mak memang tak menyusahkan anak-anak. Setakat sakit sikit-sikit tu tak bagitau pun kat kita. Bila dah teruk barulah mak bagitau minta belikan suplemen.

Pergi klinik pun doktor tak galakkan makan ubat sakit lutut banyak-banyak. Boleh rosak buah pinggang katanya..

Mak saya ni dulu memang  tak makan pun produk Shaklee. Tapi sejak sakit lututnya makin teruk terpaksa telan juga laa. doktor pun suruh ambik suplemen.


Suplemen untuk sakit lutut


Apa yang saya berikan untuk sakit lutut mak ialah Ostematrix, Omega Guard dan Vivix. Sakit lutut ni salah satu puncanya adalah keradangan. Jadi pengambilan Omega Guard dan Vivix dapat bantu mengatasi masalah kerandangan yang menjadi sebab sakit lutut.

Saya suka kaitkan bila penyakit datang ia adalah reflect kepada sel-sel tubuh badan kita yang tidak sihat, rosak dan bermasalah. 

Sel-sel tubuh kita ni sentiasa terdedah kepada kerosakan akibat radikal bebas, persekitaran yang tercemar, bahan kimia, diet yang tidak sihat (makan makanan merapu like makanan proses, makanan segera, makanan tinggi gula, garam dan kolesterol) dan banyak lagi faktor lain.


Bagaimana Vivix berfungsi mengatasi sakit lutut?


Vivix Shaklee Suplemen terbaik dan paling berkesan untuk sakit lutut
Kelebihan Vivix

Radikal bebas ini boleh menyebabkan komponen sel seperti DNA menjadi rosak dan mencetuskan keradangan, maka tercetuslah proses penuaan tahap selular. Bila DNA sel menjadi rosak akan terbentuklah sel-sel yang tidak normal. Sel-sel tidak normal inilah yang akan membiak menjadi kanser. 

Jadi pengambilan VIVIX secara berterusan dapat melindungi DNA dari kerosakan dan menyokong replikasi DNA sel-sel yang lebih sihat. 

Apabila berlakunya keradangan yang tidak terkawal di dalam badan, sistem badan kita berjalan di luar kawalan dan meletakkan kita pada risiko yang tinggi untuk mendapat pelbagai penyakit dan masalah kesihatan. 

Polifenol yang terdapat di dalam Vivix membantu mengurangkan keradangan dan memberikan kesan positif terhadap proses penuaan selular.


Apa kata mereka yang dah cuba Vivix untuk sakit lutut...


Vivix Shaklee Suplemen terbaik dan paling berkesan untuk sakit lutut
Alhmdulillah lutut dah kurang sakit selepas konsisten ambil VIVIX seminggu. Kalau tidak nak rukuk pun tak boleh semasa solat.  

Vivix Shaklee Suplemen terbaik dan paling berkesan untuk sakit lutut
Selepas konsisten mengambil VIVIX badan mak rasa lebih ringan, nak solat pun dah tak ada masalah. Kalau tak sebelum ambik VIVIX nak solat sakit lutut. Nak rukuk pun susah..Nak naik tangga dan turun tangga pun sakit..Solat pun kena duduk. Alhamdulillah sekarang dah ok sangat. Berat badan mak pun semakin turun. Tu yang mak suka sangat kat VIVIX sampai nak repeat order lagi. 

Korang yang tercari cari suplemen untuk dihadiahkan kepada mak ayah Vivix Shaklee adalah pilihan yang sangat tepat dan terbaik. Tiada keraguan lagi. Jom kita jaga kesihatan dari muda lagi. 

Vivix ni suplemen anti penuaan yang terbaik di dunia. Ia mengandungi resveratrol dan kuasa antioksidan yang sangat unggul. Ia berfungsi membantu melindungi dan membaik pulih DNA sel yang rosak.

Bila sel-sel badan kita sihat: 

  • insyaAllah penyakit pun susah nak datang.
  • Kita akan rasa dan kelihatan lebih muda dari usia sebenar.
  • sentiasa bertenaga sepanjang hari.
  • mendapat kesihatan yang optimum, imunisasi yang lebih kuat dan mengurangkan risiko mendapat penyakit yang berkaitan umur
  • mengekalkan berat badan yang sihat dan meningkatkan fungsi sistem detoks

Nak sel-sel badan sentiasa sihat dan befungsi dengan baik kenalah rajin amalkan VIVIX..hihi..

Nak Vivix dan vitamin shaklee yang lain dengan harga paling istimewa?

Apa tunggu lagi hubungi saya segera untuk dapatkan harga yang paling istimewa dan konsultsi percuma.

💗 Your trusted Shaklee consultant
👉 Puan Nor Akmal
📱 WhatsApp/telegram +6013-927 9846

No comments:

Post a Comment