Monday, March 20, 2017

Mak Anak Tiga Tapi Nampak Macam Belum Kahwin, Awet Muda Sangat

Wanita mana tak nak nampak awet muda kan..Tanyalah mak cik yang duduk kat kampung jual pisang goreng pun gembira yang amat bila orang cakap dia nampak muda..Lebih-lebih lagi kalau yang berkerjaya, perlu ke sana ke sini jumpa pelbagai orang..bukan setakat pakaian dari head to toe je nak kena jaga rupa paras lagilah kena ambil berat..

Orang-orang zaman dulu biasanya menggunakan bahan semulajadi yang ada di sekeliling rumah atau yang sedia ada dalam rumah untuk membuat masker atau pupur bagi merawat kulit wajah.

Testimoni Sirap Ajaib Shaklee Buat Wanita Nampak Awet Muda Sangat
gambar sekadar hiasan

Petua-petua tradisional walaupun dah lama tapi bak kata pepatah tak lapuk dek hujan tak lekang dek panas dan bersifat malar segar. Cuma bagi kita orang-orang muda zaman teknologi dihujung jari ni termasuklah saya juga tak berapa nak rajin nak guna petua-petua tradisional ni...betul tak? Sape yang rasa ada ciri-ciri tu kita geng..hihi..

Teknologi semakin canggih


Seiring dengan perkembangan teknologi dan pengetahuan manusia nak awet muda tak semestinya setiap hari kena tepek bedak sejuk, kena buat masker lendir lidah buaya, masker timun dan pelbagai jenis masker lagi menggunakan bahan semulajadi..

Ye masker memang bagus untuk kecantikan kulit. Itu saya tak nafikan. Tapi zaman sekarang ni nak curi masa untuk belai-belai wajah tu amatlah terhad. Sibuk dengan kerja lagi, balik rumah nak layan suami lagi, nak layan anak-anak lagi kan..Celah mana la nak ada masa untuk buat masker bagai..

Mak Anak Tiga Tapi Nampak Macam Belum Kahwin, Awet Muda Sangat

Tapi itu tidak bermakna kita sebagai wanita tak boleh nak pasang badan, tak boleh nak cantik-cantik..Kita cantik pun bukan untuk sesiapa kan..untuk suami juga..gitew..niat tu kena betul okey..jangan pulak nak kulit wajah cantik gebu licin sebab nak tarik perhatian bos atau kaum lelaki kat pejabat. Salah okey...kan tak pasal-pasal dapat dosa..

Puan-puan, kakak-kakak dan adik-adik semua yang nak kulit cantik dan awet muda sokmo tapi tak nak makan macam-macam jamu dan suplemen bagai, tak nak tepek macam-macam kat muka tu jangan risau okey..

Nak kulit cantik dan awet mudak korang tak perlu pun beli set penjagaan kulit yang mahal-mahal, beli macam-macam jenis vitamin, buat masker hari-hari..

Korang tak perlu pun semua tu..Apa yang perlu korang buat ialah amalkan dan konsisten VIVIX Shaklee setiap hari hanya satu sudu sahaja, InsyaAllah hasilnya sangatlah wow dan amzing. Korang boleh kekalkan kecantikan dan sentiasa awet muda 25 tahun dari usia sebenar..

Hanya satu sudu kecil VIVIX setiap hari korang boleh dapatkan kulit yang gebu dan cantik berseri macam Mira Filzah..


Hasil kajian makmal menunjukkan resveratrol di dalam VIVIX hasil gabungan empat tumbuhan hebat  iaitu anggur muscadine, polyganum cuspidatum, purple carrot, dan elderberry Eropah membantu melindungi sel-sel, membaik pulih (repair) DNA dan melawan radikal bebas serta memastikan sel-sel sentiasa sihat.

Bila sel-sel tubuh badan kita sihat kita akan dapat banyak kebaikan:
  • kelihatan dan rasa lebih muda dari usia sebenar. Meamng terbukti mereka yang mengamalkan VIVIX Shaklee lebih muada 2o tahundrai usia sebenar.
  • sentiasa bertenaga sepanjang hari.
  • mendapat taraf kesihatan yang optimum, sistem pertahanan badan yang lebih kukuh (sistem imun) dan mengurangkan risiko mendapat penyakit berkaitan umur.
  • mengekalkan berat badan yang sihat dan meningkatkan fungsi sistem detox kita.

Testimoni Sirap Ajaib Shaklee Buat Wanita Nampak Awet Muda Sangat


Tak percaya?? Meh tengok testimoni ni

Testimoni Sirap Ajaib Shaklee Buat Wanita Nampak Awet Muda Sangat
Kisah mak anak 3 disangka masih bujang..wow memang awesome sangat kan..gara-gara minum Vivix masa berpantang effect meletop kebabomm..Padahal umur pun dah masuk kategori remaja purba..kihkih..


Tak percaya juga. Biar betul?? Meh klik link kat bawah ni, ada lagi testimoni yang best2..Nak tahu bagaimana VIVIX bertindak ke atas badan dan menyebabkan mereka yang mengamalkan VIVIX jadi awet muda giteww..klik tau..
Hanya Satu Sudu Sehari Vivix Untuk Kulit Cantik Dan Awet Muda

Nak tengok testimoni yang best-best lagi tak?? Meh klik link kat bawah ni..Rugi tak tengok okey..
Kulit Makin Halus, Bekas Jerawat Makin Kecil Dan Kulit Lebih Anjal

Tak perlu ragu-ragu lagi dengan produk Shaklee. Ia terbukti selamat dan berkesan..Nak Vivix dan vitamin shaklee yang lain dengan harga paling istimewa?

Apa tunggu lagi hubungi saya segera untuk dapatkan harga yang paling istimewa dan konsultsi percuma.

💗 Your trusted Shaklee Consultant
👉 Puan Nor Akmal
📱 WhatsApp/telegram +6013-927 9846

No comments:

Post a Comment