Monday, March 6, 2017

Badan Bertenaga Sepanjang Hari, Tiada Lagi Mengantuk Dan Letih Di Siang Hari

Semua orang kalu boleh nak badan sentiasa bertenaga sepanjang hari kan. Tambah lagi kalau kita berkerja. Tak nak lah pagi-pagi dah rasa lemau, lemah semacam je kan. Kalau waktu pagi dah lemah, macam mana nak sampai petang tu..haruslah tergolek dalam surau gamaknya.

Ada tak yang alami masalah macam ni? Tidur dah cukup, makan minum pun terjaga tapi rasa badan macam tak cukup tenaga, badan cepat je rasa penat, buat kerja sikit mudah jadi letih, pagi-pagi dah tongkat dagu kat pejabat..

Hmmm..memang masalah besar tu. Balik rumah kalau badan asyik penat je macam mana nak layan anak-anak, macam mana nak layan suami isteri..

Bila badan tak cukup tenaga ni macam-macam boleh terjadi kan. Yang paling menakutkan tertidur semasa memandu. Nauzubillahi min zalik.. Minta jauh la kan..


Minuman tambah tenaga yang paling berkesan (energy booster)


Semua orang akan alami rasa badan penat dan letih kalau sepanjang hari berkerja kan. Berkerja menggunakan otak dan duduk dalam bilik berhawa dingin pun tetap akan rasa penat dan tidak bertenaga juga.

Apa yang saya buat untuk memastikan badan sentiasa cergas dan bertenaga sepanjang hari. Rahsia yang bukan lagi rahsia.. tentulah mengamalkan minuman tambah tenaga yang paling berkesan dan semakin meletop kebabom tak lain dan tak bukan VIVIX my favourite vitamin all the time.

Macam mana Vivix ni bantu kita tingkatkan tenaga? 


Vivix bertindak dengan memberikan tenaga kepada sel-sel tubuh badan kita atau meningkatkan fungsi keupayaan sel-sel iaitu mitokondria..

Hah sudah apa pulak mitokondria ni..Hihi..jangan risau jom kita belajar ilmu biologi dulu eh..

Mitokondria ni pusat tenaga sel kita. Ia diibaratkan seperti pusat janakuasa tenga macam TNB..giteww..Kita semua tahu kan kalau pusat janakuasa elektrik TNB ni lah yang menyalurkan elektrik kepada rumah-rumah, kedai-kedai dan premis lain yang berdekatannya.

Bayangkanlah kalau pusat janakuasa TNB tak dapat berfungsi dengan baik maka terputuslah bekalan elektrik.

Macam tu juga mitokondria ni. Mitokondria ni kilang tenaga bagi sel kerana ia menghasilkan aderosina trifostat (ATP) iaitu bekalan tenaga biologi yang mengawal kegiatan badan atau bahasa mudahnya pusat tenaga bagi sel.

Keupayaan mitokondria akan merosot seiring dengan usia kita. Jadi dengan mengambil Vivix dapat membantu mengekalkan keupayaan mitokodria dan meningkatkan lagi kuasanya.

Sebab tu la bila ambil Vivix ni badan yang penat dan letih tu cepat je recover balik, segar bugar, tak ada dah rasa letih, lemau semua tu.

Apa kata mereka....


Apa kata mereka penggemar Vivix Shaklee minuman tambah tenaga yang awesome sangat ni..

Ok jom kita tengok pula feedback positif customer yang sangat berpuas hati selepas mencuba VIVIX.

Badan Bertenaga Sepanjang Hari, Tiada Lagi Mengantuk Dan Letih Di Siang Hari
Yang paling best bila amalkan Vivix kulit makin cantik..Bila minum waktu pagi badan rasa segar..suami pun puji kata isterinya makin cantik..hihi..Bukan suami je yang oerasan kerani kat sekolah suami pun cakap si isteri makin cantik..
"Hidup lebih synergi dengan Vivix"

Saya bangun pagi jam 5.30pagi, selepas mandi saya akan terus membuka peti ais dan mengambil sebotol vivix saya, botol berwarna purple, saya ambil satu tea spoon vivix dan secawan air masak...
Secara jujurnya, saya dapat bertahan dari segi energi memandu ke pejabat yang agak jauh kira-kira 70km sehala dan kerja long hours tanpa keletihan..
Lagi satu kelebihan vivix ialah pencernaan. panggilan semulajadi tidak ada masalah sembelit atau masalah buasir. senang dan mudah
Bab hidung gatal2 pun tiada lagi.biasanya tanpa vivix pasti menggaru lepas pekena belacan dsb tapi vivix dapat mengawal kegatalan akibat resdung..

Badan Bertenaga Sepanjang Hari, Tiada Lagi Mengantuk Dan Letih Di Siang Hari
Guna Vivix badan rasa best. Energetik je nak buat kerja. Lepas tu kulit muka jadi lembut. Payah nak demam dan selesema memang dah lama tak kena. Alhamdulillah.

Alhamdulillah ramai yang dah alami keberkesanan Vivix sebagai energy booster yang sangat berkesan dan berbaloi untuk diamalkan sokmo-sokmo..

Bila amalkan Vivix shaklee bukan badan je tambah bertenaga, effect shaklee yang lain juga kulit muka makin cantik, lembut dan imunisasi bertambah kuat..

Tak hairanlah bila ambik Vivix kulit makin lembut, jerawat tiada, kulit meakin cerah dan halus sebabnya Vivix ni tinggi antioksidan.

Vivix ni suplemen anti penuaan yang terbaik di dunia. Ia mengandungi resveratrol dan kuasa antioksidan yang sangat unggul. Ia berfungsi membantu melambatkan proses penuaan.

Nak Vivix dan vitamin shaklee yang lain dengan harga paling istimewa?

Apa tunggu lagi hubungi saya segera untuk dapatkan harga yang paling istimewa dan konsultsi percuma.

💗 Your trusted Shaklee consultant
👉 Puan Nor Akmal 
📱 +6013-927 9846

No comments:

Post a Comment