Wednesday, February 8, 2017

Kulit Makin Halus, Bekas Jerawat Makin Kecil Dan Kulit Lebih Anjal

Tak ada sape-sape pun suka bila mukanya ada parut akibat jerawat. Terutama parut yang jenis berlubang. Tu memang susah sangat nak hilangkan dia. Nak hilangkan jerawat lebih senang berbanding parut jerawat.

Banyak bahan-bahan semulajadi yang ada di sekeliling kita yang ada fungsi anti radang dan anti baketria boleh digunakan untuk atasi jerawat. Cuma tinggal rajin tak rajin je..hihi..😄😂..betul tak?

Nak hapuskan parut jerawat mungkin agak sukar namun tak mustahil jika kena dengan caranya..kena sabar lah sikit nak rawat parut ni. Bukan boleh hilang sekelip mata dalam masa sebulan atau 2 bulan.

Kulit Makin Halus, Bekas Jerawat Makin Kecil Dan Kulit Lebih Anjal

Jangan terpedaya dengan janji manis penjual produk


Bila dah tak sabar dan nak kesan yang cepat tu yang ramai terpengaruh dengan produk kosmetik cap ayam yang menjanjikan kulit gebu, licin, putih dalam masa 7 hari tu.

Memang la kulit korang boleh putih, licin, gebu dan pinkish dalam masa seminguu tapi padahnya korang kena tanggung bertahun-tahun..sengsara jiwa dan raga..Kulit rosak teruk, jerawat yang asalnya tak seberapa jadi bertambah teruk siap bernanah lagi.

Saya memang geram bila ada yang dok jual dan promote produk yang ada bahan kimia merbahaya ni. Si penjual tu dia bukan tak tahu apa yang dia jual sebenarnya produk sampah. Tapi disebabkan nak duit cepat, nak kaya cepat, pejam mata je dosa yang dia buat tu...😠 😞

Tak berdosa ke bila buat aniaya kat orang macam tu?? Walaupun kaya raya rezeki yang dapat tu tak berkat tau. Jadi sebagai pembeli tolonglah jangan cepat terpedaya dan terpengaruh dengan ayat-ayat manis penjual produk kecantikan murahan ni.

Panjang pulak bebelan saya hari ni. Jangan marah ye. Saya bercakap atas dasar nak tolong wanita-wanita hebat di Malaysia ni supaya korang tidak menyesal di kemudian hari. Cukup-cukuplah orang lain menjadi mangsa. Jangan kita pun terjebak sama sama seperti kes kat bawah ni.

Kulit Makin Halus, Bekas Jerawat Makin Kecil Dan Kulit Lebih Anjal

Pilih produk dari bahan semulajadi untuk kulit cantik, gebu dan licin


Hati-hatilah pilih produk kecantikan. Kat Malaysia ni memang berlambak produk kecantikan tapi tak semuanya bagus dan selamat untuk digunakan dlaam masa yang panjang. Nak kulit cantik dan anjal tak cukup sekadar tepek bedak, krim asas, dan macam-macam krim lagi. 

Saya nak sebut alat-alat make up pun tak pandai.Haha..😄😂😁
Maklumlah bukan kaki make up. Pergi kerja pun sekadar tepek krim sunblock kegemaran saya all teh time tu dengan bedak kompak je.

Banyak lagi produk yang sangat selamat dijual di pasaran dan dihasilkan 100% dari bahan semulajadi yang korang boleh beli untuk mengatasi parut jerawat dan nak kulit cantik, gebu, licin macam neelofa...😆 😉

Carilah produk yang telah terbukti secara klinikal produknya adalah selamat, berkesan dan semulajadi.. Memilih produk beradasarkan testimoni pengguna semata-mata adalah sangat bahaya. Testimoni pun orang boleh tipu..

Bagi yang ada masalah parut jerawat, kulit kering dan kusam, serta kulit berkedut halus, saya cadangkan korang ambil suplemen yang mengandungi antioksidan yang sangat power ni. Makin lama makin meletop kebabom produk ini. 

Maklumlah makin ramai yang dapat manfaat kesihatan selepas konsisten mengambilnya. Yang saya maksudkan ialah VIVIX Shaklee. Vivix bukan untuk yang nak kulit cantik, gebu, bebas jerawat je tau, yang ada masalah penyakit kronik seperti kanser, sakit jantung, diabetes, buah pinggang rosak highly recommended ambik sirap ajaib Vivix.

Kenapa Vivix Shaklee menjadi kegilaan wanita Malaysia sekarang??


Bagi yang nak kulit cantik berseri dan tubuh badan sihat sejahtera Vivix adalah pilihan yang sangat tepat. No doubt..hihi..Hanya sesudu sehari insyaAllah bukan kulit je licin gebu dan berseri-seri teau, yang paling penting badan pun sihat bertenaga.

Vivix ni suplemen anti penuaan yang terbaik di dunia. Ia mengandungi resveratrol dan kuasa antioksidan yang sangat unggul. Ia berfungsi membantu melambatkan proses penuaan. 

Kulit Makin Halus, Bekas Jerawat Makin Kecil Dan Kulit Lebih Anjal


Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia. Setiap hari sel tubuh kita diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. 

Dengan Vivix, DNA akan dapat dilindungi dan memperbaiki sel-sel tubuh. Bila sel-sel tubuh kita sihat dan dapat berfungsi dengan baik, secara automatik tubuh badan kita pun turut sihat.
Vivix ni merawat dari dalam. Jadi wanita-wanita hebat yang nak awet muda kena lah amalkan Vivix dari sekarang. Jangan tangguh lagi. 

Testimoni pengguna yang berpuas hati dengan kemampuan Vivix Shaklee


jom kita baca apa kata mereka yang dah cuba Vivix Shaklee.


Sebelum ni kulit saya berminyak teruk akibat jerawat. Selepas 2 minggu saya amalkan VIVIX kulit dah tak berapa berminyak dah. Nak bangun pagi pun senang. Alhamdulillah syukur sangat. Mujur ada VIVIX..- 
(Juli Robani Othman)

Sebelum ni bekas jerawat ketara sangat tambah pula garis halus kat muka semakin menonjol. Sejak saya amalkan VIVIX, kulit muka  semakin halus, bekas jerawat semakin kecut dan mengecil, garis halus kat muka makin kurang, kulit pun lebih anjal. Alhamdulillah.. 
(Abby misaha)


Nak tengok testimoni yang lain?? Boleh klik link kat bawah ni
Hanya Satu Sudu Sehari Vivix Untuk Kulit Cantik Dan Awet Muda

Nak awet muda kena la rajin minum Vivix ye..


Inginkan Vivix dan vitamin shaklee yang lain dengan harga paling istimewa?
Apa tunggu lagi hubungi saya segera untuk dapatkan harga yang paling istimewa dan konsultsi percuma.

Whatsapp/Telegram saya : Nor Akmal 0139279846

No comments:

Post a Comment