Wednesday, September 7, 2016

Cara Mudah Buat Duit Dari Rumah Bagi Suri Rumah

Dengan kes kematian kanak-kanak semasa berada di bawah pengasuh, kes-kes penderaan kanak-kanak, ramai wanita hari ini memilih untuk berhenti kerja demi memberi ruang yang lebih luas untuk menjaga anak-anak di rumah dan memberi tumpuan kepada rumah tangga.

Berhenti kerja bukan bererti suri rumah tidak mampu menghasilkan pendapatan dengan titik peluh sendiri. Perkembangan teknologi hari ini yang semakin canggih sangat membantu para suri rumah yang berkeinginan untuk membuat duit tanpa bersusah payah menempuh jalan yang sesak setiap hari.

Cara Mudah Buat Duit Dari Rumah Bagi Suri Rumah


Dengan kos sara hidup yang setiap hari semakin meningkat dan menghimpit hidup, buat duit dari rumah boleh membantu menambah pendapatan suami sekaligus meringankan beban suami yang bekerja. 

Paling kurang pun bila kit adah ada duit sendiri tak perlu lagi nak minta dengan suami untuk beli apa sahaja yang kita inginkan. Jadi suri rumah nak juga pakai baju baru, nak juga beli handbag baru kan..

Duduk di rumah sambil layan anak pun boleh hasilkan duit. Sangat mudah kan. Yang penting ada keingingan yang kuat dan sabar. Sebelum memulakan sesuatu bisnes berbincang dan minta izin dulu dengan suami. Bila suami izinkan sekurang-kurangnya dia pun turut mendoakan kejayaan bisnes kita. 

Buat bisnes bukan setakat strategi je yang kena ada, keberkatan dalam berbisnes juga amatlah penting. Rezeki itu datang daripada Allah melalui usaha yang kita buat. Bak kata pepatah Melayu, "yang bulat tak datang bergolek yang pipih tak datang melayang". Begitu juga dengan duit dan rezeki, nak duit kena la usaha. Tak gitu..??

Cara Mudah Buat Duit Dari Rumah Bagi Suri Rumah

Bagi yang tercari-cari apa bisnes yang mudah untuk buat duit dari rumah Shaklee adalah pilihan yang paling tepat. Kenapa saya katakan Shaklee pilihan terbaik untuk anda sebagai suri rumah menjana pendapatan sampingan dari rumah? Sebabnya ialah:

  • anda tak perlu keluarkan modal beribu-ribu atau beratus untuk membeli stok. Hanya perlu mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran RM80 sahaja. Dah daftar automatik anda layak memulakan bisnes Shaklee
  • Shaklee sebuah syarikat suplemen yang kukuh yang dah berusia lebih 50 tahun. Antara syarat yang penting untuk kita mulakan bisnes carilah syarikat atau produk yang kukuh dan sudah lama bertapak bukan produk yang timbul bermusim. Sekejap ada sekejap tak ada.

Dan banyak lagi kelebihan yang ada pada Shaklee. Bukan setakat produknya saja yang hebat meletop kebaboom tau, shaklee merupakan syarikat suplemen nombor satu di US. 

Cara Mudah Buat Duit Dari Rumah Bagi Suri Rumah

Nak buat bisnes tapi strategi apa pun tak tahu? Marketing habuka pun tak reti? Macam mana ni? Tak tahu strategi dan marketing nak buat bisnes Shaklee? Jangan risau ye puan-puan semua.


Bila kalian dah terjebak dalam bisnes Shaklee anda akan dibimbing dan diajar sehingga anda mampu berdikari. Kami ada group support dan group coaching yang akan membimbing anda semua dari zero to hero. Jom sertai keluarga besar Shaklee..

Buat bisnes Shaklee ni kita boleh pilih nak pendapatan banyak mana. Nak seribu sebulan, nak RM10K sebulan, nak RM100K
sebulan pun boleh. Apa yang penting usaha mestilah berlipat kali ganda.

Pada siapa yang tercari-cari income sampingan atau memang mencari peluang untuk mencapai impian yang lebih besar, sertai keluarga besar kami, insyaAllah anda tak akan merasa menyesal.

Sertai kami dengan isikan borang di bawah:

Jana Pendapatan Sampingan dari Rumah

atau
WhatsApp saya Puan Nor Akmal 0139279846

No comments:

Post a Comment