3 Fakta Menarik Vivix Sebab Ramai Yang Tergilakannya Yang Wajib Anda Tahu

Untuk entry kali ini Cik Nor nak explain tentang 3 perkara penting yang menyebabkan Vivix ni sangat power sehinggakan ramai yang tergila-gilakannya.

Vivix juga dikenali sebagai sirap Shaklee yang pekat dan rasanya sangat best masan2 manis buah gitu. Yang paling Cik Nor suka baunya yang wangi gitu..Tak de la wangi cam perfume De'Xandra yang tengah hot meletop kebabom sekarang ni..


Jom kita tengok apa yang best sangat pasal Vivix Shaklee ni..



FAKTA 1


Vivix dihasilkan dari 4 bahan utama iaitu anggur muscadine, elderberry eropah, lobak ungu dan polyganum cuspidatum (japanese knotweed).


3 Fakta Menarik Vivix Sebab Ramai Yang Tergilakannya Yang Wajib Anda Tahu
Bahan utama Vivix

Gabungan keempat-empat bahan semulajadi yang hebat ini telah memghasilkan satu sebatian resveratrol yang unggul.

Berdasarkan kajian yang dijalankan oleh saintis shaklee, satu hidangan Vivix iaitu satu sudu kecil Vivix (15 ml) mengandungi jumlah resveratrol yang sama banyak dengan jumlah resveratrol yang terdapat di dalam 100 gelas wain merah.

Sebab tu munculnya French paradoks sekitar tahun 1980-an. Hasil penelitian dikatakan orang-orang perancis yang kena sakit jantung ni sangatlah kurang . Padahal diaorg suka je makan makanan yang tinggi lemak tepu. Tapi tak ramai pun yang sakit jantung.

Sebab apa? Sebabnya orang perancis ni suka minum wain merah. Wain merah ni dihadilkan daripada anggur yang mana ada kandungan resveratrol.

So korang nak sihat, nak cegah dari terkena sakit jantung haruslah ambil Vivix.


FAKTA 2


Vivix tidak ada alkohol dan halal untuk oramg Islam. Jangan risau. Vivix tak sama dengan wine merah okey..


3 Fakta Menarik Vivix Sebab Ramai Yang Tergilakannya Yang Wajib Anda Tahu
3 fakta penting tentang Vivix

Hasil kajian makmal didapati kandungan resveratrol di dalam Vivix adalah 10 kali ganda dari resveratrol tunggal yang terdapat dalam produk lain. Gabungan anggur muscadine dan polyganum cuspidatum menghasilkan resveratrol yang higher purity dan higher potency.

Vivix tidak mengandungi pewarna tiruan, bahan pengawet dan perasa tambahan. Buktinya Vivix ni tak kan beku bila diletak di dalam freezer. Berbeza dengan produk kesihatan yang lain. Korang cuba test sendiri di rumah. Saya yakin produk lain akan membeku apabila diletakkan di dalam freezer sebab sedikit sebanyak ada bahan pengawet.
  

FAKTA 3

Vivix mendahului ORAC value yang diperlukan oleh tubuh manusia iaitu 3000 hingga 5000 ORAC. Hanya dengan satu sudu teh sahaja Vivix menjadi juara jika dibandingkan dengan minuman jus lain. 

Ini berdasarkan kajian yang dilakukan oleh Brunswick Biomedical Labotories of Wareham Massachusetts pada tahun 2003. Dan perbezaan tu dilihat berdasarkan kajian merek ayang lain.

ORAC singkatan kepada Oxygen Radical Absorbance Capacity. Kandungan ORAC ini menentukan tahap antioksidan di dalam sesuatu bahan itu. 

Antioksidan selalunya dikaitkan dengan antipenuaan. Maka tak hairanlah kenapa pengguna setia Vivix Shaklee ni kelihatan lebih muda dari usia sebenar.  Sihat dan cantik itulah bonus yang korang dapat bila ambil Vivix. Tak percaya korang kena cuba dulu. Best tau..


3 Fakta Menarik Vivix Sebab Ramai Yang Tergilakannya Yang Wajib Anda Tahu
Kehebatan resveratrol di dalam Vivix Shaklee berbanding produk suplemen lain.

Berminat nak cuba Vivix Shaklee? Nak dapatkan keahlian percuma dengan membeli Vivix Shaklee

Hubungi saya untuk dapatkan harga istimewa dan konsultasi percuma.
Whatsapp/telegram: Nor Akmal 0139279846

Comments

  1. Vivix kandungannya sangat istimewa dan banyak khasiatnya.

    ReplyDelete

Post a Comment