Promo September Mealshakes Buy 3 Free 1



Hari ini 1 September 2014 dan bermulalah promosi untuk bulan September iaitu Mealshakes buy 3 free 1. Promosi bulan ni pastinya mengujakan peminat tegar Mealshake terutamanya kaum ibu yang mementingkan kesihatan untuk anak-anak.

Mealshakes diibaratkan seperti makanan segera yang berkhasiat. Bukan makanan segera yang tak berkhasiat ye. 

Kenapa saya katakan mealshake makanan segera?? Segera di sini maksudnya mudah diserap oleh tubuh badan kita. Mengandungi protein dan asid amino yang lengkap untuk keperluan kanak-kanak dan juga orang dewasa.

Mealshakes dihasilkan daripada bahan-bahan semulajadi seperti buah-buahan, sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain. Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti mudah diserap oleh sistem tubuh dari peringkat bayi hinggalah orang dewasa.

Mealshakes minuman yang lazat berperisa vanilla..Baunya yang harum macam aiskrim..Kanak-kanak memang akan suka. Ia menmgandungi nutrisi lengkap di mana Mealshake mengandungi 24 jenis vitamin, mineral dan zat yang diperlukan oleh tubuh.

Banyak khasiat dan manfaat Mealshake ni. Salah satunya Mealshake sangat membantu mengatasi masalah sembelit di kalangan kanak-kanak kerana Mealshake kaya dengan serat atau fiber yang larut. 

Mealshakes berfungsi melawaskan proses pembuangan bagi kanak-kanak. Jadi bagi ibu-ibu di luar sana yang anaknya menghadapi masalah sembelit boleh cuba Mealshake shaklee. Sekali beli mesti nak lagi.

TESTIMONI MEALSHAKES

Kita tengok dan baca testimoni di bawah:

Mealshakes membantu mengatsi masalah sembelit di kalanagn kanak-kanak
TESTIMONI 1 
(atasi masalah sembelit)Alhamdulillah, masalah sembelit anak ini dapat diatasi dengan Mealshakes. "Pagi-pagi lagi dah membuang. Najis pun dah tak sekeras macam selalu."

Bukan setakat membantu mengatasi sembelit, Mealshake juga membantu menambahkan selera makan bagi kanak-kanak yang kurang atau tidak berselera untuk makan. Cara makan Mealshake boleh dipelbagaikan.

Anda boleh mencampurkan mealshake ke dalam susu anak anda. Boleh juga dibancuh bersama minuman kegemaran anak-anak seperti milo, horlick dan sebagainya, kecuali minuman berkafein ye. Dilarang sama sekali.


TESTIMONI 2 
(atasi masalah kurang selera makan)Alhamdulillah, segalanya dengan izin Allah selepas mengambil mealshake selama tiga hari anak Puan Adha bertambah selera makan. Dulu makan nasi pun tak nak. sekarang siap tambah lagi sampai dua pinggan. Tak cukup dengan nasi makan pizza pulak sekeping. pastu minta nak tambah lagi. Memang berselera. hati ibu pun gembira.
Melashake juga membantu mengatasi masalah gastrik di kalangan orang dewasa. Kandungannya yang kaya dengan protein dan asid amino memberikan rasa kenyang dan sekaligus mengelakkan gastrik. Bagi sesiapa di luar sana yang menghadapi masalah gastrik boleh berikhtiar dengan Mealshake shaklee. tak salah kita mencuba dan berikhtiar. 


Mealshake atasi masalah gastrik
TESTIMONI 3
(GASTRIK)
Gastrik selama bertahun-tahun dari darjah 4 akhirnya pulih selepas mengambil Mealshake. Dengan Mealshake tetap bertenaga walaupon berpuasa dan menyusukan anak. gastrik tiada lagi. selamat tinggal gastrik


Dan yang paling saya suka tentang Mealshakes ni ia bukan sahaja kaya dengan protein dan kalsium malah kaya dengan vitamin penting yang lain iaitu Vitamin A, Vitamin B12, B6, Thiamin, Riboflavin, Asid Folic, Vitamin C, Vitamin E, Biotin, Vitamin D, Niacin dan juga mineral-mineral penting seperti kalsium, iodin, besi, fosforus, magnesium, selenium, chromium, molybdenum dan zinc.

Klik Manfaat Utama Mealshake untuk mengetahui lebih lanjut tentang Mealshake.

Jadi apa tunggu lagi ibu-ibu dan kakak-kakak sekalian. Rugi tau tak beli masa promo ni. Satu kanistet ni kalau seorang yang consume dalam 2 bulan dah habis. Kalu satu famili mungkin tak sampai sebulan.

Beli 3 free 1 boleh tahan tak sampai setahun pun. Boleh kongsi dengan kawan-kawan, jiran-jiran, adik beradik. Jimat banyak tau bila beli time promosi ni.

Hubungi saya segera untuk sebarang tempahan dan pertanyaan.

Dengan membuat pembelian dengan saya, anda layak mendapat perkara berikut:
#1 jadual pengambilan vitamin secara teratur
#2 konsultasi percuma secara berterusan
#3 tip-tips eksklusif berkaitan set/produk yang dibeli

Jom apa tunggu lagi. Order sekarang sebelum kehabisan stok. Untuk order sendiri anda boleh klik link di bawah ini.

Beli MEALSHAKES di sini
"produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit..ia hanyalah supplemen iaitu makanan tambahan utk kesihatan kita."

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Nor Akmal:
H/P no: 0139279846
COD: Pontian-Simpang Renggam-Rengit
Pengeposan ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak

Comments